June 23, 2017, 05:19:46 am

Poll

Blijven of weg?

blijven
102 (79.1%)
weg
27 (20.9%)

Total Members Voted: 129

Voting closed: February 28, 2008, 12:38:35 pm

Author Topic: Audi S6 Avant en Sedan  (Read 37625 times)

JPS

• BMW M3 Driver
  • Nieuwste spot: Audi S6 Sedan
    • View Profile
Re: Audi S6 Avant en Sedan
« Reply #30 on: February 14, 2008, 05:38:40 pm »
Onopvallend is toch niet hetzelfde als saai. Ik noem een 435 pk V10 niet saai. Wat mij betreft mag ie blijven :P

Brent®

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: February 14, 2008, 06:00:08 pm »
Blijven, het enige wat vooral voorbij komt is dat de auto qua uiterlijk niet echt eruit springt. Ik vind het juist een pluspunt van Audi dat de auto's juist wat ingetogener zijn ipv lompe bodykits en uiterlijk vertoon. De wagens klinken lekker en zien er goed uit.(misschien niet zo uitdagend/overdreven.) En de prestaties zijn echt wel goed. ^O^

Quote from: Mb
Brent heeft een grasmat op ze borst :+

My Flickr: http://www.flickr.com/photos/brent_s/

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #32 on: February 14, 2008, 06:11:18 pm »
Bijven. V10 klinkt heerlijk, specs zijn ook niet te min. :Y

Agree. ^O^ :Y

+1
-1

+1

Jij doet mee voor spek en bonen. :Y

+1

+1 ik bekijk ze nog altijd, een avant met lambomotor is gewoon speciaal, dat geluid, en de bumpers, ledjes, uitlaten, velgen , enzo, een avant moet er toch niet als een supersportwagen uitzien om spotwaardig te zijn?

Lambo is toch echt van Audi :P

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #33 on: February 14, 2008, 06:21:53 pm »
Die V10 lag toevallig eerder in de Gallardo dan in de Audi maar het is toch echt geen Lamborghini motor ;)

Fiorano

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Ja Jij Ja.
    • View Profile
    • Flikker
« Reply #34 on: February 14, 2008, 06:42:08 pm »
S6 blijven ^O^

S4 moet oprotten  :o

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: February 14, 2008, 06:42:27 pm »
je begrijpt mijn punt hè, het is een motor die ook in een lambo zit, zo bedoel ik het hè, komt op hetzelfde neer

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Micheal

• Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
« Reply #36 on: February 14, 2008, 06:54:22 pm »

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #37 on: February 14, 2008, 07:29:40 pm »
S6 blijven ^O^

S4 moet oprotten  :o
+2

Maar als de RS6 veel wordt gespot dan ook deze er af.

+1
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: February 14, 2008, 07:41:26 pm »
je begrijpt mijn punt hè, het is een motor die ook in een lambo zit, zo bedoel ik het hè, komt op hetzelfde neer
Komt niet op hetzelfde neer, want dan had je het net zo goed niet als argument kunnen gebruiken toch? Een Lancia Thema 8.32 is bijvoorbeeld nog enigszins interessant omdat de motor direct uit een Ferrari komt, maar als het gewoon een random motor met veel vermogen is, was het minder interessant geweest :P Dat was wat ik bedoelde :P

JPS

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: February 14, 2008, 08:01:02 pm »
Komt niet op hetzelfde neer, want dan had je het net zo goed niet als argument kunnen gebruiken toch? Een Lancia Thema 8.32 is bijvoorbeeld nog enigszins interessant omdat de motor direct uit een Ferrari komt, maar als het gewoon een random motor met veel vermogen is, was het minder interessant geweest :P Dat was wat ik bedoelde :P

Die motor uit de Gallardo is in feite een ouder type Audi-V8 waar twee cilinders aan vast zijn gezet. Die V10 is van origine dus gewoon een Audi-motor.

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #40 on: February 14, 2008, 08:02:35 pm »

Die motor uit de Gallardo is in feite een ouder type Audi-V8 waar twee cilinders aan vast zijn gezet. Die V10 is van origine dus gewoon een Audi-motor.

Allemaal een pot nat tegenwoordig... Alles van Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Bugatti, Lamborghini en Bentley hoort allemaal bij elkaar

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

JPS

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: February 14, 2008, 08:16:34 pm »

Allemaal een pot nat tegenwoordig... Alles van Audi, Volkswagen, Seat, Skoda, Bugatti, Lamborghini en Bentley hoort allemaal bij elkaar

Precies; zelfde met die W12 van Bentley; die zit immers ook in de Phaeton en de A8. En eigenlijk heeft de Veyron twee aan elkaar gesmede W8-blokken. En welk VAG-product had die W8 ook ?? Precies, de Passat W8...
Allemaal om kosten te besparen...

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: February 14, 2008, 08:21:52 pm »
OT.

Miguel

• Renault Megane RS Driver
  • Laatste spot: AM DB9 Volante
    • View Profile
« Reply #43 on: February 14, 2008, 08:34:58 pm »
Wtf , hier moet toch niet om gediscussieerd worden? :hamer:
435pk V10, dat zegt toch al genoeg...
Begin eerst met al die Carrera S'jes, de S6 is duizend keer meer spotwaardig dan dat...

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #44 on: February 14, 2008, 08:45:09 pm »
Absoluut blijven.
Mooie auto en super motor en goede prestaties