September 26, 2017, 02:20:07 am

Poll

Blijven of weg

Blijven
74 (59.7%)
weg
50 (40.3%)

Total Members Voted: 124

Voting closed: February 04, 2008, 09:32:26 pm

Author Topic: Chevrolet SSR  (Read 35709 times)

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
Re: Chevrolet SSR
« Reply #30 on: January 23, 2008, 12:06:57 am »
Blijven...
Ik weet niet precies de prestaties enzo, maar heb 'm nog maar 1 keer zien rijden. Vind het wel 'n bijzondere verschijning. En als deze er af zou moeten, mogen wel wat andere dingen er eerder af...

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #31 on: January 23, 2008, 10:56:29 am »
Absoluut weg voor mij, als Renault met een espace cabrio komt, word die dan ook spotwaardig?
Bij sommige auto's heeft het lelijk zijn zijn charmes maar dat vind ik bij deze echt niet.

:W

Bijzonder aparte vergelijking die je hier maakt... Deze auto's hebben aardig wat vermogen en een bijzondere carosserievorm (cabrio-pickup). Ondanks dat er bijna 25.000 van gemaakt zijn hoeft het nog niet te betekenen dat je ze veel spot. Het overgrote deel zit namelijk in de States, er zijn er nu pas 31 in Nederland. Ter vergelijking, van de Ferrari 456 zijn er 3289 gemaakt terwijl er in Nederland minimaal 75 rondcrossen.

En trouwens, de Espace cabriolet zal nooit komen :P Ooit gehoord van 'rijden'.?
« Last Edit: January 23, 2008, 10:59:09 am by SUITable »

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Danny

• Golf 4 GTI Driver
  • **
  • ...Wat leuk...
    • View Profile
« Reply #32 on: January 23, 2008, 11:13:51 am »
Deze moet op de site blijven, toch een apart design. Heb hem 1x gespot in het geel en moet zeggen dat die toch wel heel groot is hoor  :D
..Ja..Hmmm..

Ollie

• Ford Focus ST Driver
  • Youtube.com/DerOllie
    • View Profile
    • Youtube.com/Derollie
« Reply #33 on: January 23, 2008, 01:06:51 pm »
vind hem niet echt heel mooi, maar wel heel bijzonder, hij moet wat mij betreft blijven

"The dream lives on... "

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #35 on: January 23, 2008, 01:41:19 pm »
staat mij niet in de weg :) is wel bijzonder
en je wordt er ook niet mee doodgegooid (carrera :') )

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #36 on: January 23, 2008, 01:47:45 pm »
Absoluut weg voor mij, als Renault met een espace cabrio komt, word die dan ook spotwaardig?
Bij sommige auto's heeft het lelijk zijn zijn charmes maar dat vind ik bij deze echt niet.

Bijzonder aparte vergelijking die je hier maakt... Deze auto's hebben aardig wat vermogen en een bijzondere carosserievorm (cabrio-pickup). Ondanks dat er bijna 25.000 van gemaakt zijn hoeft het nog niet te betekenen dat je ze veel spot. Het overgrote deel zit namelijk in de States, er zijn er nu pas 31 in Nederland. Ter vergelijking, van de Ferrari 456 zijn er 3289 gemaakt terwijl er in Nederland minimaal 75 rondcrossen.

mja, het feit dat er in NL maar 31 zijn en in de VS 1000'en vind ik nu niet echt sterk, kan je evengoed elke musclecar spotwaardig maken hè.
ik heb er al een paar keer een gezien en nooit het gevoel gehad van 'die wil ik op de foto' , ik kan wel begrijpen dat anderen hem misschien mooi vinden.

wat bedoel je eigenlijk met 'Ooit gehoord van 'rijden'.?

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: January 23, 2008, 01:52:08 pm »
en je wordt er ook niet mee doodgegooid (carrera :') )
Maak een poll dan!
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

joenes

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: January 23, 2008, 02:13:37 pm »
en je wordt er ook niet mee doodgegooid
+1 :)

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: January 23, 2008, 04:18:39 pm »
Van mij mag ie eraf. Dit is echt zo'n spot die in Nederland misschien zeldzaam is, maar kom je in Amerika dan wordt je er mee doodgegooid.  :')

Forza Ferrari

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #40 on: January 23, 2008, 05:08:29 pm »
Weg, pauperbak.

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #41 on: January 23, 2008, 05:17:17 pm »

mja, het feit dat er in NL maar 31 zijn en in de VS 1000'en vind ik nu niet echt sterk, kan je evengoed elke musclecar spotwaardig maken hè.
ik heb er al een paar keer een gezien en nooit het gevoel gehad van 'die wil ik op de foto' , ik kan wel begrijpen dat anderen hem misschien mooi vinden.

wat bedoel je eigenlijk met 'Ooit gehoord van 'rijden'.?

Stijfheid van de carosserie ;)

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Marcel

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: January 23, 2008, 05:33:23 pm »
Blijven :D Dit ding is zwaar vet! 8-) Veel pk's!

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #43 on: January 23, 2008, 07:14:25 pm »
Van mij mag ie eraf. Dit is echt zo'n spot die in Nederland misschien zeldzaam is, maar kom je in Amerika dan wordt je er mee doodgegooid.  :')
Hoevaak kom jij in Amerika? En ook al rijden er daar duizenden rond. Het verschil met deze pick up en een Ford F150 is dat deze echt opvalt.
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #44 on: January 23, 2008, 07:33:34 pm »
Hoevaak kom jij in Amerika? En ook al rijden er daar duizenden rond. Het verschil met deze pick up en een Ford F150 is dat deze echt opvalt.
Vrijwel nooit, dat is waar, maar AG groeit ook. Het is slechts een questie van tijd totdat er misschien meerdere Amerikaanse spotters op gaan duiken of dat er meer gespot gaat worden in de VS. Daar komt bij dat SSR zo'n puur Amerikaanse mentaliteit heeft van veel vermogen maar remmen van kauwgum en een weggedrag waar je van moet huilen. Daarnaast is ie naar mijn mening niet mooi en het interieur is ook typische Amerikaans: plastic and last but not least het is en blijft een pick up met te veel vermogen. D.w.z. een veel te groot log associaal ding, waarbij iemand dacht laat ik er een sportwagen van maken. Nee, en dat lukt niet bepaald. Dus waar doen we het voor? Een grote motor met 400pk en ... ? ...

Kijk bijv. een Carrera eraf gooien vind ik zonde, juist omdat het zo'n goede auto is. Deze auto is daar in tegen naar mijn mening op veel punten niet goed. Ik zie dus geen reden dat deze auto spotwaardig blijft.