October 21, 2017, 04:04:51 pm

Author Topic: BMW X5 M  (Read 18107 times)

FvR

• Porsche 911 Turbo Driver
  • RS4 Avant
    • View Profile
Re: BMW X5 M
« Reply #15 on: October 20, 2007, 02:19:20 pm »
V12 zou ik raar vinden  :). Ik denk dat ze toch sneller de V10 gaan nemen want deze heeft toch ook al 507 pk.
V10 heeft een heel hoogtoerigkarakter. Ik weet niet of zoiets nou in de X5 zijn heeft.
Hoezo niet? Kijk eens naar de Infiniti FX35, daar zit de motor van de 350Z in, dat is ook een veel hoogtoerigere motor. IK denk dat de V10 zeer zeker wel een goede optie is. En een voordeel is dat hij allom bekend is, en een prijs heeft gewonnen voor beste motor van het jaar.
In onze auto ligt ook die motor van de 350Z en ik vind nou niet echt dat onze motor erg hoogtoerig is :P
Welke auto is dat?? Vel Satis??
Espace.

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: October 20, 2007, 02:29:05 pm »
V12 zou ik raar vinden  :). Ik denk dat ze toch sneller de V10 gaan nemen want deze heeft toch ook al 507 pk.
V10 heeft een heel hoogtoerigkarakter. Ik weet niet of zoiets nou in de X5 zijn heeft.
Hoezo niet? Kijk eens naar de Infiniti FX35, daar zit de motor van de 350Z in, dat is ook een veel hoogtoerigere motor. IK denk dat de V10 zeer zeker wel een goede optie is. En een voordeel is dat hij allom bekend is, en een prijs heeft gewonnen voor beste motor van het jaar.
Daar zal het management van BMW wel een keuze voor maken. :+ Ik zou eerder een iets 'logere' motor nemen die wat meer lui is. Bij de V10 heb ik altijd het gevoel dat het z'n hyperactiefe motor is die niks anders wil dan gassen, gassen en nog ééns gassen. Wat dat betreft zou ik denken dat je bij een grote en zware SUV een motor zou nemen die qua karakter wat luier is. Het is namelijk niet een auto die je net als de M5 op de Ring helemaal los kunt laten gaan, al rijdt 't ding wel erg goed. Maarja, je weet maar nooit :D   
BMW had ooit die Le Mans concept. Die ging als een dolle over de Ring. Dus dat kan die wel. Als ie wat stijver is geveerd, dan zal hij zeer zeker een sportief karakter hebben. Waarom ze in mijn ogen sneller ook voor de V10 kiezen dan voor de V12, is het gewicht. Een X5 is van zichzelf natuurlijk al geen lichtgewicht, dus zal de V10 de meeste kans maken als je hier naar kijkt.
Ja die Le Mans was een beest. Maarja, in een X5 zal toch vaker een zakelijk iemand te vinden zijn dan een echte pure liefhebber van auto's. Ik ga voor de V12! :P

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
  • "Wer zu schnell rein will, kommt zu langsam raus"
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #17 on: October 20, 2007, 02:35:30 pm »
Daar zal het management van BMW wel een keuze voor maken. :+ Ik zou eerder een iets 'logere' motor nemen die wat meer lui is. Bij de V10 heb ik altijd het gevoel dat het z'n hyperactiefe motor is die niks anders wil dan gassen, gassen en nog ééns gassen. Wat dat betreft zou ik denken dat je bij een grote en zware SUV een motor zou nemen die qua karakter wat luier is. Het is namelijk niet een auto die je net als de M5 op de Ring helemaal los kunt laten gaan, al rijdt 't ding wel erg goed. Maarja, je weet maar nooit :D  
BMW had ooit die Le Mans concept. Die ging als een dolle over de Ring. Dus dat kan die wel. Als ie wat stijver is geveerd, dan zal hij zeer zeker een sportief karakter hebben. Waarom ze in mijn ogen sneller ook voor de V10 kiezen dan voor de V12, is het gewicht. Een X5 is van zichzelf natuurlijk al geen lichtgewicht, dus zal de V10 de meeste kans maken als je hier naar kijkt.
Ja die Le Mans was een beest. Maarja, in een X5 zal toch vaker een zakelijk iemand te vinden zijn dan een echte pure liefhebber van auto's. Ik ga voor de V12! :P
Wedden om een biertje van niet ;)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: October 20, 2007, 02:44:46 pm »
Deal! :bier: Nu hopen dat er voor 9 december nieuws is! :P

Zullen we richting SC. :P :pim:

Diederik

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Parijs!
    • View Profile
« Reply #19 on: October 20, 2007, 02:46:29 pm »
Echt een mooie suv maar die velgen kunnen wel een klein beetje groter. nee geen 26''

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: October 20, 2007, 02:51:20 pm »
ik betwijfel of ze de V10 van de M5/M6 nog gaan nemen aangezien het moeilijk wordt om die in deze CO² tijd nog te kunnen produceren, of ze moeten hem heel hard gaan aanpassen en ik betwijfel of ze dat gaan doen, ik gok op een V8 :D

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Rik

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #21 on: October 20, 2007, 06:31:30 pm »
dik hoor ik las er al wat over in de GTO
722 Three figures with a special mystique

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #22 on: October 21, 2007, 05:50:54 pm »
@Huib
Kwam er geen Cayenne GT of zoiets; uitgekleed en met een nog krachtigere turbo, vér boven de 500 pk? Ik vind het allemaal fascinerend en heel erg macho, maar eigenlijk moeten we meer bewondering hebben voor een Lexus 600h

[attachment deleted by admin]
« Last Edit: October 21, 2007, 05:52:30 pm by tom da man »