October 20, 2017, 10:48:45 am

Author Topic: Alle kleintjes tellen mee: Nederland exotenland  (Read 24163 times)

Frankie91

• Seat Ibiza FR Driver
  • AM(G)
    • View Profile
Re: Alle kleintjes tellen mee: Nederland exotenland
« Reply #30 on: October 23, 2007, 05:37:25 pm »
Veel dingen wist ik nog niet, leuk stukje dus. Ben benieuwd naar de volgende versie!

DBR9 Gulf Livery

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #31 on: October 23, 2007, 06:13:31 pm »
Mooi stuk met leuke info!! :D Kan niet wachten op de volgende editie :bier:

DavkeG

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: October 23, 2007, 06:18:04 pm »
Staat er een pagani op NL kenteken?
Nee....er is wel een Zonda in NL (niet op kenteken), maar die komt nooit buiten!!
Altijd jammer. In België zijn er ook best wel wat super-exoten die nooit buiten komen :(.
Welke zoal ?
911 GT1 straatversie, een paar McLaren F1's...
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #33 on: October 23, 2007, 06:46:00 pm »
De ene kant met je eens! Maar een speciale postzegel verstuur je toch ook niet :+
Die krijg je nooit meer terug nee :P Maar als het goed is rijd je een auto niet meteen aan puin de eerste keer dat je hem gebruikt :P

suraj

• Guest
« Reply #34 on: October 23, 2007, 07:53:37 pm »
super vet! alleen ik mis spyker :'(

idd wou ik net zeggen :P

Just-Me

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: October 23, 2007, 10:11:26 pm »
Die gele is die engelse met dat 000100 kenteken.. Wel een leuk stukje om te lezen en hoop dat er toch ergens een foto ofso opduikt van die zonda op nl platen ..
NOPE... Jij?

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #36 on: October 23, 2007, 10:20:05 pm »
Petrolhead was van plan een test met deze Pagani te doen maar dat was om een of andere reden niet mogelijk. Denk eigenlijk niet dat die daadwerkelijk op kenteken staat, als ie er mee gaat rijden zullen er wel groene platen op komen.

De eigenaar is toch dezelfde als van die Enzo uit het filmpje? (Murcielago/Enzo in Nederland) De Enz stond ook op garageplaten en de 3 Enzo's die nu op NL-platen staan behoren niet tot hem.

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: October 23, 2007, 11:05:15 pm »
Petrolhead was van plan een test met deze Pagani te doen maar dat was om een of andere reden niet mogelijk. Denk eigenlijk niet dat die daadwerkelijk op kenteken staat, als ie er mee gaat rijden zullen er wel groene platen op komen.

De eigenaar is toch dezelfde als van die Enzo uit het filmpje? (Murcielago/Enzo in Nederland) De Enz stond ook op garageplaten en de 3 Enzo's die nu op NL-platen staan behoren niet tot hem.
die pagani staat inderdaad niet op ned kenteken en hoe ik het begreep komt die ook niet op ned kenteken omdat hij te veel geluid maakt en dus niet door de APK komt :+
www.AUTO SPOTTING    .nl

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: October 23, 2007, 11:57:19 pm »
Zo zijn er ‘pas’ twaalf 997 GT3 gezien
Vind ik ook niet echt een concurrent van de R8 :)

die pagani staat inderdaad niet op ned kenteken en hoe ik het begreep komt die ook niet op ned kenteken omdat hij te veel geluid maakt en dus niet door de APK komt :+
Sowieso gaat die gast 'm niet op NL platen zetten. Zelfs z'n Enzo staat niet op kenteken :')
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: October 24, 2007, 08:29:31 am »
Zo zijn er ‘pas’ twaalf 997 GT3 gezien
Vind ik ook niet echt een concurrent van de R8 :)

Sowieso gaat die gast 'm niet op NL platen zetten. Zelfs z'n Enzo staat niet op kenteken :')
maar er komt ven petrolhead ook alleen een rij test van op zandvoort waar hij met een trailer heen gaat echt lomp dat hij niet op de openbare weg mag :S
www.AUTO SPOTTING    .nl