August 17, 2017, 03:41:23 pm

Author Topic: Veyron motor in Bentley Arnage  (Read 19523 times)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Veyron motor in Bentley Arnage
« on: October 17, 2007, 03:16:23 pm »
Bronnen rondom Bentley hebben bevestigd dat er een Arnage prototype is gebouwd met de motor van een Veyron. Namelijk de 987 quad-turbo W16 motor.

Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Veyron motor in Bentley Arnage
« Reply #1 on: October 17, 2007, 03:31:36 pm »

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #2 on: October 17, 2007, 03:40:35 pm »
Ookal zijn de prestaties minder dan die van de Veyron, hij is 1000 keer mooier!

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: October 17, 2007, 03:54:35 pm »
Doe mij die maar! :D Super toch :)
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Robin Veere

• Seat Ibiza FR Driver
  • And then have a party.
    • View Profile
« Reply #4 on: October 17, 2007, 04:16:45 pm »
Heerlijk, luxe en kracht en de snelheid zal ook heus niet ontbreken. Wie wilt er nou niet zo'n auto? ;)

autogek

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: October 17, 2007, 04:17:33 pm »
poeh..poeh.. niet verkeerd;)

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #6 on: October 17, 2007, 05:37:31 pm »
Nou, k ben benieuws :+ Zal vast en zeker een redelijk prijskaartje aanhangen :P Hopelijk horen we snel meer!! :Y

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #7 on: October 17, 2007, 05:40:12 pm »
De bruikbaarheid heeft geen enkel belang. Alsof je nu met de Arnage T wél aan 290 km/h een scherpe bocht kan nemen. (Zelfde verhaal trouwens voor de Veyron.) VW heeft de know-how in huis (ASR-, stabiliteitscontrole, enz., enz., ...) om de wagen in normale omstandigheden goed op de weg te houden. 330 km/h in rechte lijn zal wel lukken, denk ik. Al hoop ik dat ze de wagen niet vol spoilers hangen, maar bij de Fl. Spur is dat blijkbaar ook niet nodig. Op de markt gooien, die handel!
Posted on: October 17, 2007, 05:37:44 pm
PS. Er zijn trouwens al extreem krachtige versies gemaakt via Mulliner, dat de speciale bestellingen produceert. Ik herinner me bv. een extreem krachtige Continental T, die geen achterbank had. En waarschijnlijk heeft bv. de Sultan van Brunei wel zoiets in zijn garage staan, als hij het nog vindt onder al het stof...
(PS de auto op de afbeelding heeft wél een achterbank; het exemplaar dat ik bedoelde was groen met op de deuren witte bollen om een racenummer op te kleven, maar de continental GT vervuilt gvd het net zozeer dat de échte, mooie Continental niet meer terug te vinden valt...)

[attachment deleted by admin]
« Last Edit: October 17, 2007, 05:45:09 pm by tom da man »

DavkeG

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: October 17, 2007, 06:11:26 pm »
De bruikbaarheid heeft geen enkel belang. Alsof je nu met de Arnage T wél aan 290 km/h een scherpe bocht kan nemen. (Zelfde verhaal trouwens voor de Veyron.) VW heeft de know-how in huis (ASR-, stabiliteitscontrole, enz., enz., ...) om de wagen in normale omstandigheden goed op de weg te houden. 330 km/h in rechte lijn zal wel lukken, denk ik. Al hoop ik dat ze de wagen niet vol spoilers hangen, maar bij de Fl. Spur is dat blijkbaar ook niet nodig. Op de markt gooien, die handel!
PS. Er zijn trouwens al extreem krachtige versies gemaakt via Mulliner, dat de speciale bestellingen produceert. Ik herinner me bv. een extreem krachtige Continental T, die geen achterbank had. En waarschijnlijk heeft bv. de Sultan van Brunei wel zoiets in zijn garage staan, als hij het nog vindt onder al het stof...
(PS de auto op de afbeelding heeft wél een achterbank; het exemplaar dat ik bedoelde was groen met op de deuren witte bollen om een racenummer op te kleven, maar de continental GT vervuilt gvd het net zozeer dat de échte, mooie Continental niet meer terug te vinden valt...)

De Sultan heeft inderdaad een hele collectie bijzondere Bentleys, het zou het zou me niets verbazen als er een of meerdere opgevoerde Continental T's bij zitten.
http://www.supercars.net/gallery/129612/976/2.html
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)

Diederik

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Parijs!
    • View Profile
« Reply #9 on: October 17, 2007, 06:25:25 pm »
Dat ding staat dan volgens mij elke keer achterstevoren als je het gas in trapt.

Sphinx

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: October 17, 2007, 06:25:41 pm »
Nou, k ben benieuws :+ Zal vast en zeker een redelijk prijskaartje aanhangen :P Hopelijk horen we snel meer!! :Y
wat boeit de prijs nou weer... :')

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #11 on: October 17, 2007, 07:00:29 pm »
Als ze de Arnage maar niet gaan verkrachten. Want het is zo'n pareltje :D

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Nitro

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: October 17, 2007, 07:30:19 pm »
niet rieel :)

We zullen zien of het lukt :D

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #13 on: October 17, 2007, 08:56:18 pm »
@Suit
Misschien valt dat nog mee. De facelift heeft de wagen bv. ook goed gedaan; ik vind de versie met aparte ronde koplampjes echt veel mooier dan die met BMW-motoren.
@Davke
Echt ziek, die foto's die je toont. Het varieert van SUPERstijlvol tot gewoon vulgair, bv. die gele streepjes of het rode leer op blauw. Mijn gok: als die kerel zelf mocht kiezen, is het lelijk, als hij zich liet adviseren niet.

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #14 on: October 19, 2007, 08:43:08 pm »

De Sultan heeft inderdaad een hele collectie bijzondere Bentleys, het zou het zou me niets verbazen als er een of meerdere opgevoerde Continental T's bij zitten.
http://www.supercars.net/gallery/129612/976/2.html

Een hardcore Continental T :lief:
Hoe duur, hoe duur :D ?

Ik ben overigens benieuwd hoeveel ze aan de Arnage hebben gewijzigd, het zou ook leuk zijn om er een wat serieuzere circuitauto van te maken, iets minder massa, nog meer grip, enz. :P