September 26, 2017, 05:53:34 am

Author Topic: Eindelijk! De GT-R zonder camouflage!  (Read 17996 times)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Eindelijk! De GT-R zonder camouflage!
« on: October 16, 2007, 08:19:49 pm »
Met de nieuwe Nissan GT-R, de opvolger van de Skyline, komt er weer een rappe wagen op de weg. Jammer genoeg heeft Nissan nog niet veel nieuws laten zien van deze prachtige en snelle auto. Hij is al een aantal keer gespot op de Nürburgring waar hij al enkele snelle rondjes klokte. 7 minuten en 38 seconden, dat is de tijd die de Japanners hebben neergezet!

http://www.autogespot.com/index.php?id=637
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Eindelijk! De GT-R zonder camouflage!
« Reply #1 on: October 16, 2007, 08:22:20 pm »
Geef maar hier! Supersnel! _O_
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: October 16, 2007, 08:36:36 pm »
Yeah right, dit komt wel heel erg ongeloofwaardig over. Ik geloof best dat het een snelle wagen wordt, maar 480pk lijkt me toch iets te veel van het goede. Ik geloof eerder dat de prestaties rond het gebied van de vorige skyline, de R34 GT-R, komen te liggen. Maar goed we zullen zien...

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #3 on: October 16, 2007, 08:37:28 pm »
Het is en blijft een Nissan... Nog even wachten op de Lexus LF-A :D

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #4 on: October 16, 2007, 08:39:43 pm »
Ik hoop vooral dat al die technische snufjes, zoals vierwielsturing en vierwielaandrijving, een verstelbare ophanging, etc. er terug op zitten. Anders wordt dit de zoveelste snelle wagen. De vorige Skyline was geen 'looker', maar het waren net die 'goodies' die hem z'n charme gaven. Net zoals de Impreza of de Supra. Optrekken is één ding, een keurig rondje rond de Nordschleife is nog iets anders.

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: October 16, 2007, 08:42:06 pm »
stond deze al niet in juli op het goodwood festival of speed, ook zonder camouflage?

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
« Reply #6 on: October 16, 2007, 09:19:55 pm »
The quick-to-the-publish-trigger weekly writers at AutoWeek have lifted the skirt on the new Nissan GT-R even higher, releasing their own hot crop of shots of the little barn-stormer ahead of the Tokyo Auto Show next week. Their reason for doing it? Well, it's because Motor Trend already did it -- so now it's their turn. To up the embargo-breaking ante, they've gone live with interior shots too. Oooh, those rebels! Full text of their reason below the jump

Nissan's GT-R super coupe is set to be a star at next week's Tokyo motor show. So far, the best we've seen of the it are spy shots of prototype vehicles getting hammered around places such as Mazda Raceway at Laguna Seca in Monterey, California, and along the famed Nurburgring race track in Germany.
That was then, this is now: Here's the new GT-R in all its un-disguised glory.

The reason you get to see it this week instead of next is simple--the embargo on information was broken by Motor Trend magazine which put the car on its December cover; an image of which was released to promote an award.

Bron:[www.jalopnik.com]

Vossie

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: October 16, 2007, 09:20:36 pm »
Yeah right, dit komt wel heel erg ongeloofwaardig over. Ik geloof best dat het een snelle wagen wordt, maar 480pk lijkt me toch iets te veel van het goede. Ik geloof eerder dat de prestaties rond het gebied van de vorige skyline, de R34 GT-R, komen te liggen. Maar goed we zullen zien...

De laatste R34 GT-R's hadden ook 500pk ;)
Onlangs is nog een laatste serie hiervan verkocht, dit waren de allerlaatste "oude" Skylines :)

Hij ziet er wel super bruut uit en met die prestaties wordt het echt een monster :evil:

Glenn N.

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
    • glennnuijens.be
« Reply #8 on: October 16, 2007, 09:25:01 pm »
Koplampen doen me aan die van een Gallardo denken, en voor de rest, zegt hij me niets, die uitlaten zijn ook way-to-sjonnie...

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #9 on: October 16, 2007, 09:39:26 pm »
Woow supervet _O_ Als de prestaties echt zo zijn en prijs echt zo laag is zal het niet lang duren voor er een paar gespot worden!! 8-)

DaanH

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: October 16, 2007, 09:47:56 pm »
0-100 in 3.5 SECONDE!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
beter concept kun je niet hebben, goedkoper dan zijn concurrenten (als je naar prestaties kijkt) en een vet uiterlijk.

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: October 16, 2007, 09:56:30 pm »

De laatste R34 GT-R's hadden ook 500pk ;)
Onlangs is nog een laatste serie hiervan verkocht, dit waren de allerlaatste "oude" Skylines :)

Hij ziet er wel super bruut uit en met die prestaties wordt het echt een monster :evil:
Getuned misschien wel ja, maar zover ik weet zijn ze nooit af productie met tegen de 500pk gemaakt. Bron? Het zou goed kunnen hoor, zoveel weet ik niet van Skylines af...

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #12 on: October 16, 2007, 09:57:58 pm »
Hmm. Natuurlijk geweldig dat een merk zo'n auto op de markt brengt voor mensen die veel pk's voor weinig geld willen. Maar ookal kostte ie €5,- en had hij een top van 350 km/h dan zou ik nog liever een Porsche kopen XD.

pieliej

• Bentley Continental GTC Driver
  • Paris - Rome - Berlin
    • View Profile
« Reply #13 on: October 16, 2007, 10:01:47 pm »
0-100 in 3.5 SECONDE!!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
beter concept kun je niet hebben, goedkoper dan zijn concurrenten (als je naar prestaties kijkt) en een vet uiterlijk.
Goede prestaties, maar doe mij toch echt maar een tweedehands 360 voor dat geld.
Ik weet het niet, maar ik vind het een cheap uiterlijk. En een Ferrari is een Ferrari...

Josh

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #14 on: October 16, 2007, 10:14:30 pm »
Wat een proppie van achteren met die té grote uitlaten! Celica-achtige koplampen... :r

Niet m'n ding! :P