November 24, 2017, 10:31:31 am

Author Topic: Porsche Motion - TT Circuit Assen  (Read 25065 times)

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Porsche Motion - TT Circuit Assen
« Reply #30 on: October 17, 2007, 07:12:05 pm »
Maar met die witte gaat hij ook de weg niet op? Is wel een plaat voor namelijk. PB GT 612 ofzo.
Die witte is puur voor het circuit. Die zwarte heeft dus 0 kilometer gereden. Voor die witte is wel een Duitse plat beschikbaar. Is PB GT niet die ene die eens in Twente was gespot ofzo?

Josh

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: October 17, 2007, 07:14:53 pm »
Ik heb geen idee over die in Twente... Is dat die van Roetgerink? Deze dus: http://www.petrolhead.nl/beeld/2006/12/carrera-Roetgerink.php

Dus er was niet één van die drie zwarte van Jan?

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: October 17, 2007, 07:16:16 pm »
Ik heb geen idee over die in Twente... Is dat die van Roetgerink? Deze dus: http://www.petrolhead.nl/beeld/2006/12/carrera-Roetgerink.php

nee lees goed die zwarte heeft 0 km dus kan het die toch niet zijn :+
www.AUTO SPOTTING    .nl

Josh

• View Profile
« Reply #33 on: October 17, 2007, 07:16:49 pm »
Nee maar waren die andere zwarten dan ook Nederlanders? Of waren het dit keer écht Duitsers?

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #34 on: October 17, 2007, 07:17:29 pm »
het waren echte duitsers en 1 gastje was zwaar jong nog geen 30 :+
www.AUTO SPOTTING    .nl

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #35 on: October 17, 2007, 07:17:32 pm »

Nee, die 3 zwarten zijn van vrienden. De zwarte van Jan staat bij Pon.

Josh

• View Profile
« Reply #36 on: October 17, 2007, 07:21:07 pm »
Oh, oké, ik snap hem. Ik heb die zwarte bij Pon zien staan, die heeft echt één van de mooiste velgen die ik ooit heb gezien op een Carrera GT. Toen ik bij Pon was mocht ik er niet in zitten omdat hij verkocht was, zoals het briefje onder de ruitenwisser meldde, maar hij heeft dus nooit te koop gestaan, en was dus niet verkocht ook. En ik had er echt wel in mogen zitten van Jan hoor :+

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: October 17, 2007, 07:22:49 pm »
Oh, oké, ik snap hem. Ik heb die zwarte bij Pon zien staan, die heeft echt één van de mooiste velgen die ik ooit heb gezien op een Carrera GT. Toen ik bij Pon was mocht ik er niet in zitten omdat hij verkocht was, zoals het briefje onder de ruitenwisser meldde, maar hij heeft dus nooit te koop gestaan, en was dus niet verkocht ook. En ik had er echt wel in mogen zitten van Jan hoor :+
in de showroom staat nu ook een zwarte zij mijn vader maar volgens mij staat die van jan in de kelder en niet in de shworoom dus misschien nog een een nieuwe in nederland er bij?
www.AUTO SPOTTING    .nl

Josh

• View Profile
« Reply #38 on: October 17, 2007, 07:49:43 pm »
Dit was dus die ene bij Pon.

Let niet op de bestandsnaam :')

[attachment deleted by admin]

Harm

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #39 on: October 17, 2007, 07:54:39 pm »
Die zwarte van Jan staat meestal in Leusden en heeft inderdaad 0 kilometer op de teller. Hij staat wel op kenteken:

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #40 on: October 17, 2007, 07:56:09 pm »
in de showroom staat nu ook een zwarte zij mijn vader maar volgens mij staat die van jan in de kelder en niet in de shworoom dus misschien nog een een nieuwe in nederland er bij?
Nee, die staat niet in de kelder. Jan heeft ook geen kelder.

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #41 on: October 17, 2007, 08:47:56 pm »
@Sander / Jaggie
Grappig dat die 0 km. blijkbaar de waarde zo doet stijgen, want met 'bereden' exemplaren gaat het tweedehands niet zo goed. Normaal zou de prijs tenminste stabiel moeten blijven, maar dat is-ie (in negatieve zin) niet. Misschien verandert dat nog, want bv. een F40 is in een even grote serie gemaakt, en die is nog steeds ongeveer 250 000 euro waard. (Daar moet je dan wel alle kosten vanaftrekken, bv. voor de peperdure vernieuwing van de tank, die ongeveer 20 000 euro schijnt te kosten. Echt een goede investering is het dus nooit; dan koop je beter aandelen ...)

WKD

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: October 18, 2007, 12:01:44 am »
Nee, die staat niet in de kelder. Jan heeft ook geen kelder.
ik bedoel de kelder van pon.
alle 4 de zwarte carrera gt's hebben GT in in kentken staan :+
www.AUTO SPOTTING    .nl