August 17, 2017, 03:40:27 pm

Author Topic: Column: Hersenactiviteit  (Read 17968 times)

Holland

• Guest
Re: Column: Hersenactiviteit
« Reply #15 on: October 22, 2007, 04:44:28 pm »

Dat dit een rommelige column is daar ben ik het helemaal mee eens. Veel fouten, stellingen zonder onderbouwing en gewoon een knullige schrijfstijl. Een koop hoort trouwens iets over het verhaal te zeggen en dat is hier totaal niet het geval.
Niks ten nadele van de site hoor maar voor je lol foto's posten is toch wel iets anders dan een column schrijven...

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #16 on: October 22, 2007, 11:33:09 pm »
@Dark
Die superboetes in Zweden zijn natuurlijk wel ingevoerd door een democratisch verkozen meerderheid, dus uiteindelijk zijn ze op een of andere manier toch de wil van de bevolking. Die kerels willen nog herverkozen worden. Er is in Zweden echt voldoende burgerzin om dit soort maatregelen te tollereren. In andere landen wipten de kiezers zo'n regering er de volgende verkiezing al terug uit. Je mag het niet zeggen, maar er duiken meer en meer onderzoeken op die min of meer bewijzen dat noordse (en dus niet noodzakelijk: Noorse) mensen gewoon intelligenter zijn, en waarschijnlijk heeft het daar ook mee te maken: durven in te zien wat goed is voor je medemens en jezelf, ook al doet zo'n boete pijn...

Josh

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: October 23, 2007, 11:26:47 am »
Sorry, maar ik vind het toch ook een vrij inhoudloze collumn. Op een aantal plaatsen missen ook leestekens e.d., dat leest niet echt fijn.

Darkkingll, ik ben dit jaar ook in de Jura geweest, en om nou te zeggen dat het in het zeggen ligt, nee....