May 23, 2017, 07:00:04 am

Poll

Carrera regel voor deze auto?!?!

ja graag
90 (76.9%)
nee dank je
27 (23.1%)

Total Members Voted: 117

Voting closed: October 04, 2007, 05:48:53 pm

Author Topic: Bentley Continental GT  (Read 34738 times)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Bentley Continental GT
« Reply #15 on: September 27, 2007, 06:14:12 pm »
Rijdend minimaal 2 foto's, geparkeerd minimaal 4

Omgedraaide wereld :')?

Ik neem aan dat het maximaal 2 foto's is en maximaal 4 geparkeerd.
Ik vind trouwens dat er geen 'limiet' nodig is voor de Continental GT. Ik kan er geen genoeg van krijgen! :bier:
Minimaal 2 foto's, anders maakt iedereen maar 2 foto's en loopt dan verder om spotjes te krikken.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
  • "Wer zu schnell rein will, kommt zu langsam raus"
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #16 on: September 27, 2007, 06:14:32 pm »
ja graag en dan ook gelijk elke auto :P
Ja graag.

En mag de S3 er dan af. Dat is toch niet gespotwaardig meer man!!!!! Kom op zeg!!

je hebt zelf nog een s3 onder je naam staan gooi die er dan af
Domme opmerkingen heb ik niets aan.

Toen ik die S3 spotte was ie nog niet eens op de NL-markt, ligt wel iets anders. En waarom zou ik het er af hal;en, ik stel alleen maar even wat voor hoor ....

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: September 27, 2007, 06:14:49 pm »

Ik vind trouwens dat er geen 'limiet' nodig is voor de Continental GT. Ik kan er geen genoeg van krijgen! :bier:
? :')
als je minder dan 4 foto's van een stilstaande CGT maakt vliegt hij er af binnekort, waarom andersom? :')

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Jorn.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: September 27, 2007, 06:15:20 pm »

Ze bedoelen er juist mee dat met deze regel mensen niet een Conti gt gaan uploaden met 1 foto, dat voegt geen waarde toe, dus daarom juist rijdend minimaal 2 foto's. En als hij geparkeerd staat dan minimaal 4 foto's zodat het niet zo is dat iemand er langs loopt een foto maakt en weer door loopt. ;)

FrieZ

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Smile and wave boyzz, smile and wave...
    • View Profile
« Reply #19 on: September 27, 2007, 06:16:21 pm »
Ohhh sorry, ik was even in de war :')
Ik dacht dat er maar 2 foto's van elke Continental GT op mocht komen... maar jullie bedoelen het aantal foto's per spot... MY BAD! :D
Het leven is niet eerlijk. Neem nou Afrika...
Daar hebben ze altijd mooi weer!

Basje

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
    • View Profile
    • Mijn Flickr!
« Reply #20 on: September 27, 2007, 06:27:14 pm »
Goeie regel! :)

Marijn

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #21 on: September 27, 2007, 06:43:13 pm »
Geen regel :( of alleen in de grote spotsteden zoals knokke, monaco, dussel enz...
Top spots: Porsche Carrera GT, SLR (Roadster), C8 competizione, Koenigsegg CCX, 996 GT1

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: September 27, 2007, 06:43:45 pm »
Geen regel :(
Waarom dan wel niet? :)
Ik heb zo'n gevoel dat iedereen die nee stemt een krikker is :X :+
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6

Marijn

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: September 27, 2007, 06:45:59 pm »
Voel wat je wil maar ik denk niet dat ik een gt staan heb met bv. maar 2 foto's stilstaand behalve die in Roeselare maar daar heb ik dan zelf nog andere foto's van die ik later maakte dusja, mij doe je er geen pijn mee hoor! Maar ik vindt hiervoor geen regel nodig!
Top spots: Porsche Carrera GT, SLR (Roadster), C8 competizione, Koenigsegg CCX, 996 GT1

Plons

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: September 27, 2007, 06:51:21 pm »
Goeie regel!

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: September 27, 2007, 06:52:22 pm »
Voel wat je wil maar ik denk niet dat ik een gt staan heb met bv. maar 2 foto's stilstaand behalve die in Roeselare maar daar heb ik dan zelf nog andere foto's van die ik later maakte dusja, mij doe je er geen pijn mee hoor! Maar ik vindt hiervoor geen regel nodig!
Als je er toch veel foto's van maakt, waarom dan niet voor de regel stemmen zodat je ook geen kansloze spam krijgt uit Londen/Monaco/Menig ander spotoord.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6

Marijn

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: September 27, 2007, 07:03:54 pm »
Als je er toch veel foto's van maakt, waarom dan niet voor de regel stemmen zodat je ook geen kansloze spam krijgt uit Londen/Monaco/Menig ander spotoord.

Geen regel :( of alleen in de grote spotsteden zoals knokke, monaco, dussel enz...

Mss interessant om eens de gehele zin te lezen... Nee ik stem tegen de regel! In de grote spotsteden vindt ik dit maar een goeie regel en vindt ik het zelfs zeker de moeite hem in te voeren voor elke auto! Maar niet in de kleinere mindere spotsteden... mijn mening :)

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #27 on: September 27, 2007, 07:06:19 pm »

Mss interessant om eens de gehele zin te lezen... Nee ik stem tegen de regel! In de grote spotsteden vindt ik dit maar een goeie regel en vindt ik het zelfs zeker de moeite hem in te voeren voor elke auto! Maar niet in de kleinere mindere spotsteden... mijn mening :)
Wat maakt het uit voor de kleine spotsteden, dan maak je toch zowiezo wel 20 foto's? :P
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6

Ziggy

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Wat gebeurt in Zeeland, blijft in Zeeland.
    • View Profile
« Reply #28 on: September 27, 2007, 07:16:37 pm »
Zullen we gewoon invoeren dat je voor Conti Gt's gewoon 5 foto's moet uploaden? Klaar!
Behalve als het niet anders kan.. Maar als je echt 5 foto's kan maken dan moet je dat ook gewoon doen. Het is maar een idee maar dan ben je wel van die spam uit de spotoorden kwijt ..

deora

• BMW M3 Driver
  • There's is no substitute for cubic inches
    • View Profile
« Reply #29 on: September 27, 2007, 07:21:25 pm »
Ik heb hier nog maar 1 x in de omgeving een gezien dus niet weg. Maar ik weet dat hier op deze site van die verwende spotters zijn die vinden dat hij wel weg kan. Kom op een auto van meer dan 2 ton en een prachtige uitstraling.
Denken ist noch nicht wissen, und wissen ist kein weisheit.