December 17, 2017, 08:27:47 pm

Author Topic: Column: De bekende praatjes  (Read 52196 times)

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
Re: Column: De bekende praatjes
« Reply #30 on: October 15, 2007, 09:49:23 am »
Leuke column.
Ik stond een keer bij een AMV8 zegt de zus van de eigenaar: 'dit is de enige ter wereld omdat er een naamplaatje in de deurpost zit'.
Die vond ik wel grappig. Ze zocht voor me ook nog naar de paraplu die in de deur is ingebouwd ofzo. Ik zou het zelf ook niet weten of die er wel zit, maar we konden het niet vinden :+

Hennep

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: October 15, 2007, 10:11:17 am »
ik heb eerder gepost, maar hier nog eentje:

mijn broer beweerde dat hij een r8 had gezien met de motor van de lamborghini gallardo (een v10) . ik zeg: die is nog niet uit, de r8 is nu alleen nog verkrijgbaar met v8 motor. de v10-versie komt binnenkort. mijn broer blijft volhouden dat er een NU v10 in zit. toen pakte ik een autoblad en liet hem het nieuws zien dat de v10 nog moest komen. er kwam geen woord meer uit zijn mond.

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
  • "Wer zu schnell rein will, kommt zu langsam raus"
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
« Reply #32 on: October 15, 2007, 10:56:15 am »
Ik heb juist vaker het tegenovergestelde. Dat mensen zelf niet eens iets weten over hun eigen auto. Vroeg laatst een keer aan een eigenaar van een 348 hoeveel pk hij had. Daar kon ie geen zinnig woord over zeggen :P

Mr.Keitaroyoshida

• Porsche 911 Turbo Driver
  • Lexus, Pursuit of Perfection.
    • View Profile
« Reply #33 on: October 15, 2007, 02:06:38 pm »
Zaterdag naar de politiedag in oldenzaal geweest, stond toevallig een Volvo V70R van blik op de weg, vroeg zo'n indo, is dat een t5?ik denk zo tjek eens naar de velgen en de rest.hoor de motor is lopen...klinkt het als een diesel :S :+

NickAMG

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #34 on: October 15, 2007, 03:47:00 pm »
In de brand met alle posers! :D

Mijn taxi boekt rondjes om jou Ferrari freund :P

pietje b

• Guest
« Reply #35 on: October 16, 2007, 04:48:37 pm »
iemand uit mn klas wilde beweren dat jij een aston martin rapide in laren had zien rijden :') en maar blijven volhouden, hij wist het 100% zeker :')

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #36 on: October 16, 2007, 04:58:50 pm »
iemand uit mn klas wilde beweren dat jij een aston martin rapide in laren had zien rijden :') en maar blijven volhouden, hij wist het 100% zeker :')
Jij of hij?
Misschien was het een DBS? Alhoewel ik me dat ook niet voor kan stellen.

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #37 on: October 16, 2007, 05:08:25 pm »
Ik reed een tijdje met een kerel mee tijdens stage, die op een gegeven moment zei: "Bij mij staat er vlak in de buurt een 288GTO dacht ik."

Ik zo: "What the fuck!!?"

Bleek het een 308 ofzo te wezen. :{

pietje b

• Guest
« Reply #38 on: October 16, 2007, 10:20:35 pm »
@ kezzzz fast4

Hij

pieliej

• Bentley Continental GTC Driver
  • Paris - Rome - Berlin
    • View Profile
« Reply #39 on: October 16, 2007, 10:28:35 pm »
Ik heb juist vaker het tegenovergestelde. Dat mensen zelf niet eens iets weten over hun eigen auto. Vroeg laatst een keer aan een eigenaar van een 348 hoeveel pk hij had. Daar kon ie geen zinnig woord over zeggen :P
Bij mij wist een eigenaar in Amsterdam wist wel te vertellen dat zijn M5 precies 507 paardjes had trappelen onder de voorklep :)

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #40 on: October 16, 2007, 11:35:10 pm »
Bij mij wist een eigenaar in Amsterdam wist wel te vertellen dat zijn M5 precies 507 paardjes had trappelen onder de voorklep :)
En jij wist niet hoe je dat hier duidelijk moest typen :+

Ik snap de clou van het verhaal ook niet... maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.

pieliej

• Bentley Continental GTC Driver
  • Paris - Rome - Berlin
    • View Profile
« Reply #41 on: October 17, 2007, 01:11:58 am »
Bij mij wist een eigenaar in Amsterdam wel te vertellen dat zijn M5 precies 507 paardjes had trappelen onder de voorklep :)

Ik snap de clou van het verhaal ook niet... maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Betert?

NickAMG

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: January 08, 2008, 12:49:49 pm »

Je bent IMHO ook gewoon een retard als je niet eens het vermogen en spec's weet van de auto die je aanschaft (vooral bij een snelle :P)

Mijn taxi boekt rondjes om jou Ferrari freund :P

Forza Ferrari

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #43 on: January 09, 2008, 04:09:12 pm »
Nou Nick.. zonder op te zoeken: hoe snel gaat de S65 W220 van 0-100 km/u? En de SL500?
;)

JPS

• BMW M3 Driver
  • Nieuwste spot: Audi S6 Sedan
    • View Profile
« Reply #44 on: January 09, 2008, 09:43:00 pm »
Bij mij wist een eigenaar in Amsterdam wel te vertellen dat zijn M5 precies 507 paardjes had trappelen onder de voorklep :)

Betert?

Had ik ook een keer...
De eigenaar van een Arnage wist niet eens hoe hij de motorkap moest openen  :+
Verder overigens een aardige man, dat wel.