August 22, 2017, 11:06:36 am

Author Topic: Column: De bekende praatjes  (Read 51063 times)

DavkeG

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Re: Column: De bekende praatjes
« Reply #15 on: October 14, 2007, 04:14:26 pm »
*Exige S2 rijdt voorbij*

- Wat voor auto is dat?
- Een Smart volgens mij!
Groeten,
Dave.

Tata Nano-fan. 8-)

Diederik

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Parijs!
    • View Profile
« Reply #16 on: October 14, 2007, 04:24:02 pm »
wist je dat een Bentley Continental GT trouwens meer dan €400.000,- kost!      ^O^

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #17 on: October 14, 2007, 04:26:05 pm »
Nog een leuk voorbeeld, tijdens mijn voetbaltraining wist een teamgenoot met alle eerlijkheid te beweren dat een Chrysler Crossfire niet minder dan € 140.000,- kost. Een behoorlijk bedrag, voor dat bedrag heeft u namelijk zelfs een Mercedes SL voor de deur staan. Waarschijnlijk is dat dan ook de reden dat deze Amerikaanse auto niet zo’n succes is geworden…
:we: :P
Crossfiets kost een heel stuk minder dan dat :P

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: October 14, 2007, 04:31:28 pm »
Leuk stukje, en zo herkenbaar :P was ik een Viper GTS aan het fotograferen, komt er een jongen naast me staan en die vond die Viper hélemaal het einde, hij vond hem geweldig. Toen de Viper weg was vertelde hij dat hij elke dag een mooie auto zag, Nou wou ik wel weten welke auto dat was, Trots vertelde hij dat zijn vader een Ferrari Enzo had! En dan sta je zo te flippen als je een Viper ziet ;) Nadat ik hem vertelde dat er voor zover bekend 2 Enzo's op NL platen staan en dat die beslist niet in Arnhem stonden, bleef hij stug volhouden dat zijn pa een Enzo had, en hij meende dat er veeeel meer dan 2 op Nederlands kenteken stonden...

Smark.

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: October 14, 2007, 04:31:33 pm »
Gister liepen we langs een Supra, loopt er een gast voorbij: 'Kijk, da's ook wel een vette Impreza.."

Robin Veere

• Seat Ibiza FR Driver
  • And then have a party.
    • View Profile
« Reply #20 on: October 14, 2007, 04:39:17 pm »
Heb het deze zomer ook gehad stond ik foto's te maken van een 57s fietsen er mensen voorbij 'hé kijk eens dat is een mooie Mercedes' ik snap wel dat mensen zich daar mee verwarren maar tot mijne grote schrik hoorde ik later iemand zeggen :'kijk, dat is nog eens een mooie Bentley' af en toe is het zeer hinderlijk ja. Leuk stukje;)

phallaz

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #21 on: October 14, 2007, 04:54:54 pm »
ik kwam laatste de 722 van Harrie tegen en daar stond een ouwe opa ook één foto van te maken! dus hij zei heel trots tegen mij: "dat is een Mercedes Mclaren".
ik zei: "Ja, een 722 edition". "oh jij hebt er ook verstand van?"  toen fietste hij meteen weer weg....

arma opa!

Miguel

• Renault Megane RS Driver
  • Laatste spot: AM DB9 Volante
    • View Profile
« Reply #22 on: October 14, 2007, 05:40:02 pm »
hehe een leerkracht van mij heeft een Toyota Celica en die blijft beweren dat de celica gebouwd is op basis van een Ferrari (en heeft een Ferrari-chassis met ferrari versnellingsbak ) :') Totdat je vraagt op welke 'ferrari' hij dan wel gebaseerd is :P dan heeft hij het plots heel druk :)

Hennep

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: October 14, 2007, 05:47:47 pm »
Emil, je hebt helemaal gelijk. ik heb het ook vaak meegemaakt. ik lees nou al 7-8 jaar autobladen (ik ben abonnee) en ik weet er dus heel wat vanaf. en net als jou erger ik me dood aan de mensen die het wéér beter moeten weten. zoals je zegt, ze zetten zichzelf voor lul.

P.S. welke voetbalclub zit je in wierden? svzw?

Sphinx

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: October 14, 2007, 07:36:27 pm »
Zooo herkenbaar :)

Gisteren nog, stond een Gransport Spyder te fotograferen, komt zo'n gast veel te patserig aangelopen met zn krokodillenleren schoentjes. Zegt 'em zo: é gast, tis wel genen Ferrari hè??  :+
Ja, dus?  :r :{

Huib.

• Porsche 911 Turbo Driver
  • giggity
    • View Profile
« Reply #25 on: October 14, 2007, 07:40:00 pm »
Wow, eindelijk! Dit is nou echt iets waar ik me al tijden aan erger. Een klasgenootje van mij heeft langer dan een jaar volgehouden dat de Cooper Cabrio de grootste cabriolet ter wereld was. Ik heb hem meerdere malen uitgelegd wat voor onzin hij uitkraamde met behulp van voorbeelden als de Azure, maar hij bleef maar volhouden dat het in de Top Gear Magazine stond. Dat wilde ik uiteraard wel eens zien, dus vroeg ik hem het blad dan mee te nemen. Maar die was hij natuurlijk plotsteling kwijt! Echt tergend. Dat diezelfde persoon een keer zegt: "Kijk Huib, een Aston Martin!" terwijl het een XK is, kan ik nog begrijpen. Maar dit sloeg echt alles.

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: October 14, 2007, 07:51:40 pm »
vandaag ook nog gehad.
Was met mijn broer fotos aan het maken van een r8.
Vervolgens komt er een jongen aan die het volgende zegt.

''Mischien is de eigenaar wel nederlands maar de auto niet''
''Want de r8 komt pas in 2008 in Nederland'' :o

Waarop mijn broer zegt.

''Als je even terugfietst kun je zien dat er bij de dealer drie staan'' :tong: :P
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #27 on: October 14, 2007, 08:42:43 pm »
@Huib
Waarschijnlijk kan hij niet zo goed Engels, en vertaalde hij 'greatest' door 'grootste' of zo. Los daarvan is het natuurlijk dom van die klasgenoot om gewoon na te papegaaien wat er in de blaadjes staat.

gijs3000

• Guest
« Reply #28 on: October 14, 2007, 09:59:10 pm »
Heel herkenbaar.. Laatst fietste ik met een kerel kangs de amstel komt er een bmw 318 langs, maar met een pijpje eronder waardoor hij wel aardig klonk. Zegt die kerel zo, zoooooooooow kijk die m5 man, echt een dikke bak....
Ik zeg, kerel dat is een goedkope3-serie. Begon ie me een beetje uit te lache...
Ik zeg dus kerel, ik heb net een boek uit hoe je een (m)3-serie moet herkennen, ga je me nu vertellen dat ik niet het verschil kan zien tussen een 3- en een m5???
zegtie:gast je moet niet lullen over dinge waarvan je niks weet...
Ik ben toen maar afgedropen naar de bar...

onwetendheid,onwetendheid...erg irritant

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #29 on: October 14, 2007, 10:34:44 pm »
Supervet, dat wel :P Voreg een keer aan maat van mij toen we tegenover een AMV8 stonden: wat denk je nou dat zo'n ding kost? Hij: 5 ton :+ :') .

Mensen moeten gewoon niet de wijsneus uit gaan hangen als ze er zelf niks van weten (zie voorbeelden hierboven)

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB