November 22, 2017, 08:22:16 am

Author Topic: Combo's & strange sightings!  (Read 30319 times)

Bas

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
Combo's & strange sightings!
« on: September 04, 2007, 06:52:15 pm »
Combo´s, combo´s en nog eens combo´s! Deze bomvolle editie bevat maarliefst 15 übercombo´s! Ditmaal zijn er enkele übercombo’s uit Parijs die adembenemend zijn. Daarnaast komen er nog diverse merkwaardige kleuren voorbij en is de politie gespot!

http://www.autogespot.com/index.php?id=510
« Last Edit: September 06, 2007, 01:46:05 pm by Annemieke »
Great succes!

KlaasRob

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
Re: Combo's & strange sightings!
« Reply #1 on: September 06, 2007, 01:55:37 pm »
super combo's allemaal! Leuk dat ook mijn combo erbij staat ^O^
Die politie-gallardo :holland:
« Last Edit: September 06, 2007, 02:07:05 pm by KlaasRob »

Luuk

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: September 06, 2007, 02:07:57 pm »
Allemaal weer erg lekkere combo's ! ;)

Die 612 en die blauwe CL zijn wel érg apart! :D

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: September 06, 2007, 05:03:37 pm »
wanneer is het nu een tuningsdeel?

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Basss

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: September 06, 2007, 05:08:34 pm »
omg die 612  :r
en die rode CGT heeft nummerplaat met een 7 en die CL63 eentje met 6 viel me wel op

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: September 06, 2007, 05:50:18 pm »
Ik vind vooral die Phantom erg chique. Je ziet dat de ontwerper goed nagedacht heeft over de proporties en dat het ontwerp een conversie met echt klassieke details aankan. Eigenlijk kan om het even wat; een wit exemplaar met de juiste "blingbling"-velgen gaat eigenlijk ook. Ik gooi er nog een fotootje bij van een kerel die voor ongeveer 30 000 euro de koplampen van zijn Phantom door Arnage-exemplaren liet vervangen, wat ik ook mooi vind.
Zo'n Phantom werkt eigenlijk net omgekeerd t.o.v. de meeste ontwerpen van het moederconcern BMW (of t.o.v. Mercedes, Audi, ...); die boeien even, maar na een tijdje worden ze strontvervelend. Waarschijnlijk ook omdat je ze te vaak ziet, maar ze hebben ook een 'intrinsiek' verlies aan aantrekkingskracht.

[attachment deleted by admin]
« Last Edit: September 06, 2007, 05:57:14 pm by tom da man »

nielsoetgrunn

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: September 06, 2007, 06:04:14 pm »
Zitten wel toffe auto's tussen! In het laatste stukje zitten trouwens 2 fouten. Het moet zijn ''Wellicht dat de Duitsers hun Engels moeten bijschaven" en "misschien is de auto voor een vrouw bedoeld" ;)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #7 on: September 06, 2007, 06:05:51 pm »
fixed thnx
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Ruud

• Guest
« Reply #8 on: September 06, 2007, 06:29:09 pm »
Uit de hoeveelheid exoten kun je wel opmaken dat er met de dag meer rijke mensen komen in het oude Oostblok. Niet altijd eerlijk en legaal, maarja,

Waar slaat dat laatste op.. doe niet net alsof alle Nederlandse rijke schonen handen hebben.. denk maar niet dat Moesdijk zijn 29 ferrari's heeft verdiend met de lieve zakenman uithangen haha..  :r :L

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #9 on: September 06, 2007, 06:29:54 pm »
er staat toch niet altijd eerlijk.....

dus soms wel.
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: September 06, 2007, 06:31:11 pm »
Uit de hoeveelheid exoten kun je wel opmaken dat er met de dag meer rijke mensen komen in het oude Oostblok. Niet altijd eerlijk en legaal, maarja,

Waar slaat dat laatste op.. doe niet net alsof alle Nederlandse rijke schonen handen hebben.. denk maar niet dat Moesdijk zijn 29 ferrari's heeft verdiend met de lieve zakenman uithangen haha..  :r :L
Ik kom zelf jaarlijks in het oostblok dus ik weet heel goed hoe het er daar aan toe gaat. Ik heb de tekst op een leuke manier geprobeert te schrijven met af en toe wat grappen oid. :)

Tnxk voor het melden van de fouten. :)
« Last Edit: September 06, 2007, 07:56:20 pm by Petrolhead-Emil »

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #11 on: September 06, 2007, 07:27:44 pm »
@Petrol
... en dat heb je goed gedaan; ik vind die uitdrukking "altijd feest" ook wel gepast: zelfs wanneer je weet dat het om oneerlijk verdiend geld gaat, móet je als autoliefhebber wel genieten van al dat fraais. Tenzij het natuurlijk écht verkracht wordt, zoals die DHC RR. Ik denk altijd; als er dan toch onrecht moet zijn en miserie op andermans kap, dan kan dat beter in stijl gebeuren. En je hoeft voor misdadig geld niet in het Oostblok te zijn; ongeveer het hele Britse Empire is op (koloniale) misdaad gebaseerd, maar toch is Groot-Br. een van de weinige landen waar ik van kan blíjven genieten. Om een cliché te gebruiken: vergelijk het met een mooie vrouw; zolang je er niet mee moet samenleven en je dus niets van haar (mogelijke) rotkarakter merkt, geniet je zorgeloos van het uitzicht.
« Last Edit: September 06, 2007, 07:30:42 pm by tom da man »

Sphinx

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: September 06, 2007, 07:39:53 pm »
Toch altijd fijn deze specials :bier: Vooral als je het druk hebt gehad en veel spots hebt gemist (gb) Wat een combo's.... :o

Donar

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Laidback Luuk
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #13 on: September 06, 2007, 07:52:32 pm »
Weer een leuke special!
Wat een combo's weer....heerlijk!  :gek:
en wel jammer van die ene Maybach, ze zullen der we lang aan gewerkt hebben om al die tekeningen te maken....echt heel veel.... :o

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #14 on: September 07, 2007, 07:52:41 pm »

Ik spotte ook nog een smurfen 360 Spider in Monaco :P Past wel bij die Maybach :D
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.