October 21, 2017, 07:30:36 pm

Author Topic: Lamborghini Gallardo V8  (Read 25251 times)

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
Re: Lamborghini Gallardo V8
« Reply #15 on: July 25, 2007, 07:43:23 pm »
wie weet wordt hij gelimiteerd op 50 stuks ofzo

:?
wat snap je er niet aan?

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Alain.

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: July 25, 2007, 07:55:15 pm »

wat snap je er niet aan?

V10 Gallardo = krachtiger dan een V8
V8 Gallardo = minder krachtig dan een V10

Ze gaan toch ook geen Veyron Special Edition maken met 350 pk? :')

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #17 on: July 25, 2007, 08:23:22 pm »
Wat een stelletje batties bij dat Lamborghini, zien ze een gaatje in de markt omdat de 997 Carrera en de R8 zo succesvol zijn ofzo!? Sommige sportwagenbouwers zien tegenwoordig ook alleen nog maar geld, aan het imago ofzo denken ze niet meer. :')

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #18 on: July 25, 2007, 08:24:50 pm »
U hebt gezocht op battie:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

MrMister

• The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #19 on: July 25, 2007, 08:26:03 pm »

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.

Stelletje kleiduiven-schieters dan! :')

Gijs.

• View Profile
« Reply #20 on: July 25, 2007, 08:26:22 pm »

Droogkloot :')

Fiorano

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Ja Jij Ja.
    • View Profile
    • Flikker
« Reply #21 on: July 25, 2007, 08:30:02 pm »
Niet komen met die V8  :o Maak liever de V10 wat duurder zodat ie nog wat minder bereikbaar wordt voor mensen  ^O^

db

• View Profile
« Reply #22 on: July 25, 2007, 08:31:55 pm »

wat snap je er niet aan?

V10 Gallardo = krachtiger dan een V8
V8 Gallardo = minder krachtig dan een V10

Ze gaan toch ook geen Veyron Special Edition maken met 350 pk? :')
tsja, ik hoop dat ze hem limiteren anders gaat de gallardo V8 nog in een poll komen te staan samen met een 911 ofzo om weg te stemmen, omdat je hem teveel gaat zien :')

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

fusion.fake

• Seat Ibiza FR Driver
  • Lambo Addict
    • View Profile
« Reply #23 on: July 25, 2007, 08:55:44 pm »
als die 20duizend goedkoper is db?

welke ^$^%$ koopt een V8 Gallardo ipv een V10 uber gallardo met wat 100pk extra omdat hij 20 duizend bespaart :P
als je zo'n bak kan kopen maakt die 20k niks uit, het is geen renault waar we over praten
waarschijnlijk word hij wel verkocht (natuurlijk word hij verkocht) maar ik bedoel dat die 20 k verschil niet ineens veeel meer spots op gaat leveren voor ons en al helemaal niet in een poll word weggestemd.

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #24 on: July 25, 2007, 09:13:42 pm »
Twee opmerkingen bij de discussie:
1) Lambo heeft al in 1971 een V8 ge´ntroduceerd.
2) Zowel Ferrari als Lambo hebben in de j. 80 zelfs nog een kleinere, dichtgeknepen versie van hun V8 gemaakt om op de Itallaanse markt net onder een bepaald belastingtarief terecht te komen, en dus blijkbaar iets minder gefortuneerde klanten te bedienen. Er is dus niets nieuws onder de zon.

Los van deze feiten vind ik dat exoten niet duur, exclusief en knap gemotoriseerd genoeg kunnen zijn, dus die nieuwe V8 vind ik op zich ook jammer. Maar uit wat er nu met Bentley gebeurt weten we al langer dat onze oosterburen echt de laatste euro uit hun exclusieve merken proberen te halen. Ik vind dat echt geen goed idee, maar het zal natuurlijk wel op z'n Duits onderzocht zijn qua verhouding verloren exclusiviteit / rendement...

db

• View Profile
« Reply #25 on: July 25, 2007, 09:14:57 pm »
als die 20duizend goedkoper is db?

welke ^$^%$ koopt een V8 Gallardo ipv een V10 uber gallardo met wat 100pk extra omdat hij 20 duizend bespaart :P
als je zo'n bak kan kopen maakt die 20k niks uit, het is geen renault waar we over praten
waarschijnlijk word hij wel verkocht (natuurlijk word hij verkocht) maar ik bedoel dat die 20 k verschil niet ineens veeel meer spots op gaat leveren voor ons en al helemaal niet in een poll word weggestemd.

Geloof me , als lamborghini die V8 echt brengt gaat die beter verkopen dan de V10 ondanks dat ik die prefereer ;)

Vossie

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: July 25, 2007, 09:17:21 pm »
Die lui boeit het echt helemaal niks dat ie 20k duurder is, die willen gewoon zo'n auto hebben en who the fuck cares of dat nou een paar duizend euro meer of minder kost :P

Sowieso niet zo'n handige zet denk ik. Lamborghini is nu nog aardig exclusief (niet meer zo exclusief als vroeger natuurlijk), in ieder geval een stuk exclusiever dan Ferrari, maar met zulk soort modellen wordt een Lambo ook wel erg gewoon.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #27 on: July 25, 2007, 09:19:43 pm »
Het is duidelijk een V8 aan het geluid te horen, in lage toeren klinkt het net als een F430

Brent«

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #28 on: July 25, 2007, 11:09:50 pm »
Oerstom vab Lamborghini. De exclusiviteit zal als een dolle afnemen, nu zijn er nog geen 100 Lamborghini's in heel Nederland, als er een goedkope variant bijkomt dan is ook Lamborghini niks speciaals meer.

Daar maken ze zich ook zo druk om bij Lamborghini. :')  Daar gaat het echt niet om de exclusiviteit maar om de verkoopcijfers dus een hele goede zet vanuit dat oogpunt.

Quote from: Mb
Brent heeft een grasmat op ze borst :+

My Flickr: http://www.flickr.com/photos/brent_s/

Rolo

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
« Reply #29 on: July 25, 2007, 11:20:47 pm »
Het is duidelijk een V8 aan het geluid te horen, in lage toeren klinkt het net als een F430
Jawel he, ik hoorde het ook toen je die 2 filmpjes achter elkaar afspeelde :)