August 16, 2018, 04:10:22 pm

Author Topic: [Centraal] Algemeen autonieuws deel 6  (Read 19480 times)

Daann

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
    • Flickr
Re: [Centraal] Algemeen autonieuws deel 6
« Reply #300 on: December 31, 2007, 12:26:39 pm »
Máár misschien komt er nu wel een naar NL!
Dat betwijfel ik, het aantal LP640's is nu ook al op 1 hand te tellen, net als het aantal Veyrons dus waarom zou men dan nog zo veel geld uitgeven aan een Reventon als een LP640 al vrijwel nooit in Nederland te zien is.
Ja, daar zit wat in.
Maar als je een Reventón koopt doe je dat meer om zijn exclusiviteit dan om zijn prestaties/looks denk ik.
En daar zit ook weer wat in ;)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #301 on: December 31, 2007, 02:16:34 pm »
Lijkt me sterk dat ze dan nog zoveel geld voor de Reventón gaan vragen. Dan is het puur een financiele slag die ze slaan.

Vossie

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #302 on: December 31, 2007, 04:12:10 pm »
Lijkt mij ook heel vreemd dat ze ineens 5x zoveel gaan maken, dan naai je je klanten tenminste wel flink. Lijkt me ook niet echt goed voor de toekomst van Lamborghini, want als klanten zich echt genaaid voelen dan keren ze vast niet snel terug...

db

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #303 on: December 31, 2007, 04:26:10 pm »
De automagazines rijden met de Reventon zoals ze dat met een LP640 doen maar een Reventoneigenaar heeft die wagen echt niet gekocht voor die 650 pk hoor, gewoon voor de exclusiviteit , die gaat nog serieus in waarde stijgen op de 2dehandsmarkt, als ze er 100 gaan maken stijgt die prijs misschien nog t.o.v. de aankoopprijs maar veel minder.
Als ik een reventon had zou ik me wel serieus beetgenomen voelen.
Wat te doen met de aankoopprijs? 300.000 voor de LP640 die ze omgebouwd hebben + 700.000 voor de exclusiviteit bij wijze van spreken...

Geen dubbelen en kwaliteitsregels. Dealer, evenement en circuitspots toegestaan. Queue gaat nooit dicht.

Lambofreak

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #304 on: December 31, 2007, 04:29:18 pm »
In de prijs zit ook nog de ontwikkelingskosten en zo, vooral voor de ontwikkeling van de buitenkant dan, maar ja...

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #305 on: December 31, 2007, 04:50:08 pm »
Lijkt mij ook heel vreemd dat ze ineens 5x zoveel gaan maken, dan naai je je klanten tenminste wel flink. Lijkt me ook niet echt goed voor de toekomst van Lamborghini, want als klanten zich echt genaaid voelen dan keren ze vast niet snel terug...

Het is gewoon niet chique van Lamborghini... Wat zou je er van vinden als je net 1 maand een Reventon hebt gekocht om zijn exclusiviteit (iedereen heeft namelijk al een Veyron) en nu hoort dat ze er even 80 extra gaan maken.

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB