June 19, 2018, 10:28:39 am

Author Topic: [Centraal] Algemeen autonieuws deel 6  (Read 18757 times)

Pim

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • "Alles voor de foto"
    • View Profile
Re: [Centraal] Algemeen autonieuws deel 6
« Reply #30 on: June 19, 2007, 07:04:57 pm »
Audi stopt productie RS4

Slecht nieuws voor alle liefhebbers van de RS4 (en dat zijn er veel): de productie van de sport-sedan stopt! De introductie van de huidige RS4 is gestart in 2005, waarna in 2006 de Avant en cabriolet volgden. Deze laatste twee blijven overigens wel in productie.

Dat schrijft het Britse Autocar, de RS4 zou uitgefaseerd worden vanwege de komende RS6. Op zich logisch, want we zien bij Audi sowieso door de bomen het bos niet meer. Met een S5 (en RS5) in aantocht wordt het allemaal een beetje verwarrend voor de gemiddelde Audi-koper.

Voor de nieuwe RS4 zullen we eerst moeten wachten op de nieuwe A4, deze staat gepland voor 2008.

:o

wist ik al maar ben beniuwd of die dan mooier wordt???

Timo

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • Spykerfreak!
    • View Profile
    • Spykerfreak.
« Reply #31 on: June 19, 2007, 07:48:25 pm »
Audi stopt productie RS4

Slecht nieuws voor alle liefhebbers van de RS4 (en dat zijn er veel): de productie van de sport-sedan stopt! De introductie van de huidige RS4 is gestart in 2005, waarna in 2006 de Avant en cabriolet volgden. Deze laatste twee blijven overigens wel in productie.

Dat schrijft het Britse Autocar, de RS4 zou uitgefaseerd worden vanwege de komende RS6. Op zich logisch, want we zien bij Audi sowieso door de bomen het bos niet meer. Met een S5 (en RS5) in aantocht wordt het allemaal een beetje verwarrend voor de gemiddelde Audi-koper.

Voor de nieuwe RS4 zullen we eerst moeten wachten op de nieuwe A4, deze staat gepland voor 2008.

:o

wist ik al maar ben beniuwd of die dan mooier wordt???

ja, ik denk haast wel dat ie mooi wordt, als ie maar de voorkant van de 5 krijgt en een leuke achterkant vind ik het goed!

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: June 19, 2007, 10:36:21 pm »
@ Stukje RS4:
UPDATE: De importeur laat weten dat er geen plannen zijn om de productie te stoppen, de RS4 zal zeker tot volgend jaar in productie blijven!
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #33 on: June 19, 2007, 10:55:56 pm »
@ Stukje RS4:
UPDATE: De importeur laat weten dat er geen plannen zijn om de productie te stoppen, de RS4 zal zeker tot volgend jaar in productie blijven!

Dacht ook al. De M3 komt, de C63 komt en de IS-F komt (iets later dan de andere). Zou niet heel slim zijn.

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #34 on: June 21, 2007, 12:13:22 pm »

De Duitse tuner Edo Competition laat ons weten dat het aan de motor van de Lamborghini LP640 heeft gesnuffeld. Dat moet natuurlijk heerlijk geroken hebben. Standaard is de LP640 -zoals de naam verklapt- goed voor 640 pk, maar Edo Competition heeft “wat schroefjes aangedraaid” in het motormanagment en komt nu uit op 663 pk.

Daarnaast werden speciale luchtfilters gemonteerd en het uitlaatsysteem aangepast. Het koppel van het 6,5 liter V12 blok steeg van 660 Nm naar 675 Nm. De topsnelheid neemt hiermee met 8 km/u toe tot 348 km/u. Een magere verbetering als je het mij vraagt, maar de acceleratie is helemaal een vreemd verhaal. Edo Competition zelf heeft het over een acceleratie tot 100 km/u in circa 3,8 seconden, maar standaard doet de LP640 dit in 3,4 seconden. Geen echte verbetering dus. Misschien heeft Edo een typfoutje gemaakt in het persbericht of ze hebben een veel groter foutje gemaakt bij het tunen van de Lambo.

Tot slot werd de supercar op een paar kleine punten verder verfijnd. De achterspoiler kreeg een verstelbare lip en Edo kan de auto leveren in een kleur naar eigen keuze. Van binnen werd het interieur met carbon afgewerkt en een achteruitrijdcamera geïnstalleerd.

Bron: www.autoblog.nl

Ik vind hem wel vet, vooral dat poppetje dat over Ferrari heen pist vind ik geweldig! :D
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
« Reply #35 on: June 21, 2007, 12:48:55 pm »
Die spoiler is eigenlijk nog wel mooi,663 pk dat zal wel goed vooruit gaan.

hahaaaa

SUITable

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Legends for Life
    • View Profile
« Reply #36 on: June 21, 2007, 01:01:12 pm »
De Lamborghini wordt gewoon slomer door de spoiler...

Topspots: Aston Martin DB6 - Ford Shelby G.T.500 E Eleanor - Porsche 997 GT3 - Rolls-Royce Phantom EWB

Glenn N.

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
    • glennnuijens.be
« Reply #37 on: June 21, 2007, 01:59:12 pm »
Die spoiler verneukt heel die wagen...

ThomasL

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #39 on: June 21, 2007, 02:34:57 pm »
Ik vind hem echt übervet _O_

Paul23

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Civic EJ6 driver
    • View Profile
« Reply #40 on: June 21, 2007, 02:59:06 pm »
Helemaal super, beter kan haast niet _O_ _O_

Nitro

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: June 22, 2007, 09:37:11 am »
Opnieuw auto vastgoedtycoon opgeblazen
AMSTERDAM - Opnieuw is een peperdure auto van de 57-jarige vastgoedtycoon Jos van der Meer uit Pijnacker-Nootdorp opgeblazen. De zakenman, liefhebber van luxe wagens en eigenaar van een groot aantal sekshuizen in Nederland, kreeg twee keer eerder op deze wijze een waarschuwing aan zijn adres.

De daders, die woensdag kort voor middernacht toesloegen, gooiden dit keer een onbekend explosief in een blauwe Mercedes 500, die stond geparkeerd in de Wingerd, in het chique Ypenburgse Boswijk. De Pijnackernaar, die na de aanslag afgelopen mei naar België zou zijn gevlucht, was op bezoek bij zijn zoon, eigenaar van het Delftse feestcafé Tijdloos. Inmiddels is duidelijk dat de daders de gangen van Van der Meer nauwlettend nagaan.

Met Hemelvaart werd een aanslag gepleegd op een Rolls-Royce van de zakenman, die stond geparkeerd naast het Campanile Hotel in Delft. Dáárvoor moest een Bentley het ontgelden.

In beide gevallen maakten de daders gebruik van een gevaarlijke lawinepijl. Welk type explosief dit keer is ingezet wil de politie in het belang van het onderzoek niet zeggen. "Getuigen hebben een ontploffing gehoord. Toen we gingen kijken, troffen we een auto aan die gedeeltelijk was beschadigd", aldus een woordvoerder. Van der Meer maakte eind jaren tachtig zijn entree in de tot dan toe door Marokkanen beheerste softdrugsscene. Inmiddels bezit hij panden door heel Nederland.

Bron: Telegraaf
De man word idd in de gaten gehouden... als je al hoord dat die met softdrugs in de weer is geweest zal het waarschijnlijk nu het geval van wraak of iets dergelijks zijn ;)

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #42 on: June 22, 2007, 09:40:39 am »
zonde van de auto's, maar ik denk dat ze hem beter met rust kunnen laten. Er komt een dag dat ie er genoeg van heeft, en die jochies laat afslachten.

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #43 on: June 22, 2007, 09:42:53 am »
-> schopje naar autonieuws
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Nitro

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #44 on: June 22, 2007, 09:56:31 am »
-> schopje naar autonieuws

ik wis het niet :) na ja...

Hoeveel auto's heeft die eigenlijk... kan die misschien alvast aftellen