June 25, 2017, 12:34:10 pm

Author Topic: Enthousiaste Fotograaf/filmer gezocht voor lange termijn project  (Read 3121 times)

Maartz

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Beste spotters, fotografen én filmers,

Al enige tijd loop ik (Maarten, 25jr.)  rond in de media-wereld en ik krijg regelmatig auto's aangeboden om enkele dagen te testen. Nu schrijf ik er zelf verhalen over, maar anno 2016 hoort daar haast wel zelf-geschoten materiaal (foto's/filmpjes) bij. Nu ben ik zelf geen expert op het gebied van videobewerking en zijn mijn fotoskills ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik ben dus op zoek naar een enthousiaste fotograaf/filmer die verstand heeft van videobewerking en met mij eens of tweemaal per maand vrijwillig, een paar uurtjes, op een zaterdag wat vette foto's/video's wil schieten en deze ook professioneel kan nabewerken. Het hoeft allemaal niet perfect, als het er maar enigszins verzorgd uit ziet. Deze zullen zowel op Youtube (nieuw kanaal) geplaatst worden als op enkele partnersites.

Opbrengsten via partnerships en advertenties worden uiteraard netjes gesplitst. Auto's die ik de afgelopen tijd heb getest (om een indicatie te geven waarmee we mogen 'spelen'):

Porsche 911 Turbo S
BMW X4 M
Jaguar F Type S
Abarth 500
Ford Mustang
BMW i8

Dus: autoliefhebber in hart en nieren, meerdere zaterdagen per jaar beschikbaar én verstand van fotografie/video maken en bewerken?
Send me a message en laten we samen mooie producties neerzetten (en veel, heel veel lol trappen)!

Grtz M

I-Go

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • T-Jet
    • View Profile
Re: Enthousiaste Fotograaf/filmer gezocht voor lange termijn project
« Reply #1 on: April 22, 2016, 09:07:06 pm »
En wat is je locatie? Mss ook wel handig ;)
DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

Björn

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Björn
    • View Profile
Re: Enthousiaste Fotograaf/filmer gezocht voor lange termijn project
« Reply #2 on: April 24, 2016, 06:04:39 pm »
X4M dat is wel heel bijzonder

amazing_carspotter

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile