August 18, 2017, 04:33:29 pm

Author Topic: maxim380 - Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark  (Read 3817 times)

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
maxim380 - Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark
« on: October 06, 2015, 08:23:59 am »
Ik zag in de sc dat het forum weer iets actiever moet worden, dus ik ga mijn steentje daar aan bijdragen door eens iets meer te posten.

Een paar maanden geleden (ondertussen alweer bijna een half jaar geleden :P) eindelijk eens mijn rijbewijs gehaald. Toen was het natuurlijk tijd voor een eerste auto. Ik was eerst van plan om te sparen voor een klein sportief autootje zoals een MX5, maar toen mijn opa helaas overleed kwam zijn prachtige Alfa helaas stil te staan, dus die heb ik toen overgenomen :D

Ik ben op dit moment niet van plan om veel dingen aan de auto te veranderen. Ik heb een nieuw logo voor de grill op de voorkant gekocht, op de huidige is geen kleur meer te bekennen. Verder ben ik aan het rondkijken voor een paar nieuwe velgen, aangezien de achterste redelijk beschadigd zijn.

Eigenlijk zou ik ook wel een klein spoilertje op de kofferbak willen en heb ik voor de grap eens gezocht naar een turbo kit, maar dat is allemaal voor later. 155 PK is nu wel even genoeg voor een eerste auto ^O^

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
Re: maxim380 - Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark
« Reply #1 on: October 06, 2015, 08:41:03 am »
Lekkere eerste auto hoor! Niks te klagen!

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
Re: maxim380 - Alfa Romeo 156 2.0 T.Spark
« Reply #2 on: October 06, 2015, 08:55:58 am »
Inderdaad! Prima ding! Lekker vermogen om te beginnen. :)

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon