April 30, 2017, 09:10:25 am

Author Topic: Photoshoot  (Read 5290 times)

Marcous

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Photoshoot
« on: August 17, 2015, 10:53:57 pm »
Hallo Spotters,

Mijn naam is Marc en ik ben de eigenaar van een klassieke autoclub , classic Car Society.
Voor mijn site en prive gebruik heb ik een aantal foto's nodig van mijzelf met de auto's en rijdende foto's ik ben dus opzoek naar iemand die mooie foto's kan maken/ van klassieke auto's houdt en in de omgeving van het gooi woont. Ik bied geen vergoeding hiervoor..

Het zijn niet de minste auto's bijvoorbeeld Porsche 356 Speedster(origineel ) Ferrari dino 246GT

Mocht je interesse hebben, stuur dan een berichtje naar marcerhart@hotmail.com
Het liefste doe ik de shoot op korte termijn!

Groeten,

Marc

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
Re: Photoshoot
« Reply #1 on: August 18, 2015, 10:27:42 am »
Voor minder dan een duppie op de eerste rij willen zitten, jammer. Er zit hier veel talent, daar moet je geen misbruik van willen maken.

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #2 on: August 22, 2015, 04:38:57 pm »
Ik wil het wel doen, maar dan komt er wel een groot watermerk + link naar mijn website bij.

HJR-Holland

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: August 26, 2015, 07:44:36 pm »
Wat een pauper...

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #4 on: August 26, 2015, 10:51:01 pm »
Niet zo zeuren. Sommige dingen met gesloten beurs kan weer iets opleveren bij dezelfde klant. En anders heb je een waardevolle investering in je portfolio.
Het staat hem vrij om te vragen of iemand het voor niks wil doen. Als er dan iemand is die het voor niks wil doen (en dat zijn er genoeg), dan zijn ze allebei blij.

En de markt verziek je er niet mee, want de pro's worden toch op een andere manier benaderd en die krijgen hun opdrachten toch wel.
En met 50 euro vragen zit je ook onder de marktprijs, dus ben je net zo goed fout bezig.

Kortom,
niet zo zeuren

https://nl.wikipedia.org/wiki/Time_for_print

Marcous

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: September 09, 2015, 07:20:07 pm »
Bedankt voor de (negatieve)reacties.

Misbruik maken van spotters doe ik op deze manier niet lijkt me. Deze kunnen hun portfolio uitbreiden met bijzondere foto's en een ervaring erbij, ik heb vervolgens de foto's die ik graag wil hebben en everybody is happy.

Ik heb veel leuke reacties gehad van jullie en ondertussen een afspraak met Iemand gemaakt.

Nogmaals dank voor de reacties!

Groeten Marc