November 18, 2017, 03:51:06 am

Poll

Can we delete the SQ5 TDI?

Yes
46 (61.3%)
No
29 (38.7%)

Total Members Voted: 75

Voting closed: December 19, 2014, 10:16:14 am

Author Topic: Audi SQ5 TDI  (Read 28205 times)

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
Re: Audi SQ5 TDI
« Reply #45 on: December 20, 2014, 03:38:44 pm »
En bijvoorbeeld een audi a5 met 6 uitlaten is ook zeldzamer dan een s5. Daar wordt toch ook niet over geklaagd dat het niet spotwaardig is.
Op die manier kan je elke wagen iets uniek meegeven. Wat jouw argument eigenlijk teniet doet.
Verder begrijp ik natuurlijk wel wat je bedoeld.

61.3% wil hem weg, wanneer zal deze worden verwijderd?

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #46 on: December 22, 2014, 01:51:59 pm »
Niet helemaal teniet. Dat is ook wat ik wil zeggen. Zeldzaamheid is iets relatiefs, daarmee hoeft iets niet 'spot' (upload) waardig te zijn. En als er een dikke motor ligt in een auto die er verder (bijna) uitziet als zijn bravere broertjes is dat ook niet interessant voor op een foto. Dan zou een namaak s6 ook dik moeten zijn. Is nog zeldzamer dan een echte s6 en het ziet er hetzelfde uit. Het hele spotwaardigheid is iets puur van AG zelf, door hen bedacht en dat heb je dan maar na te leven als gebruiker.

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
« Reply #47 on: December 22, 2014, 07:19:59 pm »
Niet helemaal teniet. Dat is ook wat ik wil zeggen. Zeldzaamheid is iets relatiefs, daarmee hoeft iets niet 'spot' (upload) waardig te zijn. En als er een dikke motor ligt in een auto die er verder (bijna) uitziet als zijn bravere broertjes is dat ook niet interessant voor op een foto. Dan zou een namaak s6 ook dik moeten zijn. Is nog zeldzamer dan een echte s6 en het ziet er hetzelfde uit. Het hele spotwaardigheid is iets puur van AG zelf, door hen bedacht en dat heb je dan maar na te leven als gebruiker.
Spotwaardigheid, of zoals jij het beter noemt uploadwaardigheid, is iets waar nooit duidelijk een lijn door te trekken valt.
Toen de S5 nieuw was zag deze er toch ook al hetzelfde uit als de A5. Beter maakt men vanaf het begin de juiste beslissing.

Verder is dit statistisch gezien geen representatieve poll met name door de verhouding stemmen/spotters.
Dit topic mag dan ook afgesloten worden neem ik aan?