November 19, 2017, 03:58:47 am

Poll

Can we delete the SQ5 TDI?

Yes
46 (61.3%)
No
29 (38.7%)

Total Members Voted: 75

Voting closed: December 19, 2014, 10:16:14 am

Author Topic: Audi SQ5 TDI  (Read 28227 times)

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
Re: Audi SQ5 TDI
« Reply #15 on: December 16, 2014, 04:09:09 pm »
SQ5's zie ik niet zoveel als andere wagens die al wel verwijderd zijn. Maar maakt hem dat boeiend?

Spotters willen gewoon geen diesels op AG.
Ook al waren de 50d's op technisch vlak wel interessant. Welke motoren hebben er nog 3 turbo's bijvoorbeeld?

Deze Audi zal ongetwijfeld verwijderd worden. Alleen begrijp ik niet goed waarom er voor deze wagen wel een poll is.
Maar het blijft natuurlijk spijtig voor bepaalde spotters, zoals PacmanShoots bijvoorbeeld.
Als ik zijn reactie zo bekijk en hij zal wel niet de enige zijn.

Tomskii

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Tom Uytterhoeven
« Reply #16 on: December 16, 2014, 04:18:42 pm »
No, in my opinion the car is special enough to be on the website. IT IS NOT, because it's a diesel (in Europe) that it's not special. Start deleting Ghibli diesels otherwhise as well (you can't even distinguish them)

Big_Marx

• Fiat Panda Driver
  • Always have 1 eye looking for cars :D
    • View Profile
    • Marx's Personal Website
« Reply #17 on: December 16, 2014, 06:47:43 pm »
I kinda agree with @Pacman; in some part of world SQ5 is rare, for a fact in my country I found 1 lol... anyway if AG is about to delete this SQ5 I think all others diesels should go too then...only logic solution.

LuxurySpottings

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #18 on: December 16, 2014, 07:11:40 pm »
In consider the car to be relatively special - as it's the "biggest" Q5 - by law the Macan is nothing else than an SQ5. However the sheer amount of SQ5s being spotted takes the "awesomeness" away. Especially as a Diesel. Just like I consider the Ghibli Diesel a(n) (upcoming) Chrysler 300C - which it is.

But it's not about the Diesel-engine. There's no (proper) reason Diesel is considered less "sportier" etc. than petrol. And a Q7 V12 e.g. is one hell of a machine.

Freakkkk

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: December 16, 2014, 07:37:23 pm »
Seg was de winterschoonmaak nog niet genoeg ? Binnenkort houdt men niets meer over..

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: December 16, 2014, 07:52:42 pm »
Er wordt nu toch geluisterd naar de spotters? Er werd juist gevraagd om een poll de volgende keer en waarom de Q5 er nog op stond. Dus nu mag iedereen stemmen.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

gotti

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #21 on: December 16, 2014, 07:53:50 pm »
SQ5 is not exclusive anymore. Shoud be deleted But I have only question for AG. Why did you first accept some cars and than delete them? You knew from the start that M50d/M550d will be common car and not so exclusive. The same situation with the SQ5 TDI. Please, next time do not accept SQ6 TDI or M660d:)

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: December 16, 2014, 08:39:45 pm »
@Ruud: bezoekers van AG laten stemmen is een prima idee ;) Echt top ;)

Het enige minpunt dat ik vind is dat heel veel spotters niet op de forum zitten. Wat mij betreft, ben ik bijvoorbeeld een van de enige franstalige spotters aanwezig op deze forum, de meeste andere franstalige spotters die ik ken (zowel uit BelgiŽ als uit Frankrijk)  en af en toe zeer actief op de site zitten hier niet op (vaak omdat ze helemaal geen nederlands kunnen)en kunnen dus niet stemmen. Een een eenvoudige manier om te zien als de poll goed de mening van de meeste spotters vertegenwoordigd is het aantal van account met het aantal van stem te vergelijken. Voor zover ik weet, zijn dan minstens 200 stems nodig om een eerlijke idee te krijgen.

MVG

;)

Tijd dus om voor spotters zich te registreren :) Er wordt gelinkt vanuit het topic en als je in het echte leven gaat stemmen heb je ook een ID nodig. Hier is dat je forum account ;)

Minder in problemen denken maakt het leven overigens een stuk makkelijker :
Is het geen idee om voor degenen zonder forum account, maar wel met AG account direct te linken aan een forum account? Zodat je met dezelfde credentials kunt inloggen als op de FP. Zo ontneem je weer een drempel en heb je meer mensen op het forum. Sowieso lijkt het me een stuk handiger dat je 1 account hebt voor en de fp, en het forum.

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: December 16, 2014, 09:05:51 pm »
Deze poll zou ik plaatsen op de site... Daar komen de meeste spotters namelijk, hier is volkomen zinloos...

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: December 16, 2014, 09:06:49 pm »
Nee
Is er wel maar niet in europa ;)

Is er wel in Europa.
Is in o.a. Italie gewoon nieuw geleverd.

PacmanShoots

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: December 16, 2014, 09:13:39 pm »
I agree. When AG want delete all diesel etc cars, then all diesel cars should delete, v12 q7 aswell or not just select what is rare what not. Direct challenger is VW R50 And BMW M550d...

why AG choose one desel car insted of others is big ?.

Also dont understand why delete Hummer? Its quite rare car here. Like H1 Alpha armored truck...

to quincy...mayby you should  live here instead of me...then you understand my point, If you want AG only for NL.B D west rich countrys then write to AG. All people is not so rich or you want we estonians come where ever you live to steal your car so that you never find it again?
In Chernobyl is the spring ... the grass is becoming more and more blue and the birds in the bushes barking ...

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #26 on: December 16, 2014, 10:00:38 pm »
Deze poll zou ik plaatsen op de site... Daar komen de meeste spotters namelijk, hier is volkomen zinloos...

Hoezo. Er staat toch een artikel op de site met een link naar dit topic? Als mensen niet willen registreren maar alleen kunnen zeiken hoe serieus moeten we ze dan nemen?

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #27 on: December 16, 2014, 10:01:57 pm »
I agree. When AG want delete all diesel etc cars, then all diesel cars should delete, v12 q7 aswell or not just select what is rare what not. Direct challenger is VW R50 And BMW M550d...

why AG choose one desel car insted of others is big ?.

Also dont understand why delete Hummer? Its quite rare car here. Like H1 Alpha armored truck...

to quincy...mayby you should  live here instead of me...then you understand my point, If you want AG only for NL.B D west rich countrys then write to AG. All people is not so rich or you want we estonians come where ever you live to steal your car so that you never find it again?

We never said every diesel. And the comparison with the V12 TDI is ridicoulous. First and only v12 diesel in a roadcar if i am right

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #28 on: December 17, 2014, 09:18:08 am »
@Ruud: bezoekers van AG laten stemmen is een prima idee ;) Echt top ;)

Het enige minpunt dat ik vind is dat heel veel spotters niet op de forum zitten. Wat mij betreft, ben ik bijvoorbeeld een van de enige franstalige spotters aanwezig op deze forum, de meeste andere franstalige spotters die ik ken (zowel uit BelgiŽ als uit Frankrijk)  en af en toe zeer actief op de site zitten hier niet op (vaak omdat ze helemaal geen nederlands kunnen)en kunnen dus niet stemmen. Een een eenvoudige manier om te zien als de poll goed de mening van de meeste spotters vertegenwoordigd is het aantal van account met het aantal van stem te vergelijken. Voor zover ik weet, zijn dan minstens 200 stems nodig om een eerlijke idee te krijgen.

MVG

;)

Tijd dus om voor spotters zich te registreren :) Er wordt gelinkt vanuit het topic en als je in het echte leven gaat stemmen heb je ook een ID nodig. Hier is dat je forum account ;)

Minder in problemen denken maakt het leven overigens een stuk makkelijker :
Is het geen idee om voor degenen zonder forum account, maar wel met AG account direct te linken aan een forum account? Zodat je met dezelfde credentials kunt inloggen als op de FP. Zo ontneem je weer een drempel en heb je meer mensen op het forum. Sowieso lijkt het me een stuk handiger dat je 1 account hebt voor en de fp, en het forum.
Is in principe niet eens zo'n gek idee maar ik denk dat dat niet mogelijk is omdat het forum losstaat van de website zelf (hoe dat technisch in elkaar zit weet ik ook niet precies)

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #29 on: December 17, 2014, 03:10:16 pm »
Nouja, het zal zeker wat voeten in de aarde hebben, maar het onderzoeken waard toch? Even heel plat gedacht:
Je hebt een userdatabase op de FP, deze gegevens moet je toch aan een (voor degene zonder forum account) nieuw te maken forum account kunnen koppelen?
Voorbeeld: Een nieuwe gebruiker registreert zich, en creŽert daarmee gelijk een forum account. Dan kan hij zich met dezelfde inloggegevens inloggen op het forum. Eventueel kun je nog uitzoeken of het mogelijk is om als je inlogt op de FP ook ingelogd bent op het forum zodra je naar het forum gaat.