June 26, 2017, 03:50:17 am

Poll

Can we delete the SQ5 TDI?

Yes
46 (61.3%)
No
29 (38.7%)

Total Members Voted: 75

Voting closed: December 19, 2014, 10:16:14 am

Author Topic: Audi SQ5 TDI  (Read 25178 times)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
Audi SQ5 TDI
« on: December 16, 2014, 10:16:14 am »
Hallo!

Sinds we luisteren naar onze gebruikers was er nog ťťn auto die op heel veel tegenstand kon rekenen. De Audi SQ5 TDI. Moet hij eraf, ja of nee? Een simpele vraag. Jullie hebben drie dagen om te stemmen. Daarna zal de uitslag hier boven staan! :)

Hello!

We are always listening to our users and there was still one car that was getting a lot of negative comments. The Audi SQ5 TDI. Does it need to be deleted? Yes or no? You have three days to vote! After that you will see the results on top!
« Last Edit: December 16, 2014, 10:25:56 am by Ruud »

Wouter

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
Re: Audi SQ5 TDI
« Reply #1 on: December 16, 2014, 11:47:55 am »
Ik zou de tekst boven de poll even aanpassen naar: 'Delete?' of iets dergelijks.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #2 on: December 16, 2014, 12:06:08 pm »
Ik zou de tekst boven de poll even aanpassen naar: 'Delete?' of iets dergelijks.

Scherp. Had wel al engels erbij gezet ;)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: December 16, 2014, 12:10:52 pm »
Hoe ga je de benzine van de dieselversie onderscheiden dan?
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: December 16, 2014, 12:18:35 pm »
SQ5 is altijd een diesel. (europa)
« Last Edit: December 16, 2014, 12:51:22 pm by Jan Peek »

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: December 16, 2014, 12:19:57 pm »
Nee
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #6 on: December 16, 2014, 12:21:31 pm »
Dus TDI/TFSI dan eraf. ;)

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: December 16, 2014, 12:23:06 pm »

charly

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: December 16, 2014, 12:43:49 pm »
Eraf, is niet speciaal genoeg voor de site.

PacmanShoots

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #9 on: December 16, 2014, 01:13:21 pm »
Why AG want delete so much cars? I understand that in NL, D, GB, B cars liek these are many, but quess what, all people dont live there, some countrys people DONT have much salary to buy like a AMG or a M or RS, S models so much.

thats why i was quite sad of deleteing M50D etc cars, because these was cars what is spottable cars here what estonians etc buy... Yes you can say that travel, but its not so easy to do so. Salary as average is 600 - 700 as bruto, minus taxes get 500 there you have to pay rent of apartment etc staff...

so when AG decide delete again some other cars then more and more less spots come from north europe, because there is just no cars to spot... AG work against to himself...

make same way as Carrera, Conti rule. 4 min parking, 2 - 4 min driving.
....

Make why not a search tab? I am wondered how many Vossen, Rotiform etc wheel company cars are on site.
In Chernobyl is the spring ... the grass is becoming more and more blue and the birds in the bushes barking ...

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #10 on: December 16, 2014, 01:17:02 pm »
This is a public voting. Autogespot doesn't have a finger in this vote. Don't blame us if the car gets deleted. Now we give people a chance to vote and again it isn't good.. :( :'(

auto-moto0611

• Frontpage-crew
  • Golf 4 GTI Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: December 16, 2014, 02:20:31 pm »
@Ruud: bezoekers van AG laten stemmen is een prima idee ;) Echt top ;)

Het enige minpunt dat ik vind is dat heel veel spotters niet op de forum zitten. Wat mij betreft, ben ik bijvoorbeeld een van de enige franstalige spotters aanwezig op deze forum, de meeste andere franstalige spotters die ik ken (zowel uit BelgiŽ als uit Frankrijk)  en af en toe zeer actief op de site zitten hier niet op (vaak omdat ze helemaal geen nederlands kunnen)en kunnen dus niet stemmen. Een een eenvoudige manier om te zien als de poll goed de mening van de meeste spotters vertegenwoordigd is het aantal van account met het aantal van stem te vergelijken. Voor zover ik weet, zijn dan minstens 200 stems nodig om een eerlijke idee te krijgen.

MVG

;)
« Last Edit: December 16, 2014, 02:26:37 pm by auto-moto0611 »

quincy

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: December 16, 2014, 02:25:11 pm »
@PacmanShoots
Then maybe you have the wrong hobby...
When there are rarely interesting cars where you live, then carspotting may not be the best spend of time for you.
And sorry, but what is special about the diesel 5-Series? If I made shots of these, people would start wondering what I am doing^^

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #13 on: December 16, 2014, 02:42:06 pm »

Het enige minpunt dat ik vind is dat heel veel spotters niet op de forum zitten. Wat mij betreft, ben ik bijvoorbeeld een van de enige franstalige spotters aanwezig op deze forum, de meeste andere franstalige spotters die ik ken (zowel uit BelgiŽ als uit Frankrijk)  en af en toe zeer actief op de site zitten hier niet op (vaak omdat ze helemaal geen nederlands kunnen)en kunnen dus niet stemmen. Een een eenvoudige manier om te zien als de poll goed de mening van de meeste spotters vertegenwoordigd is het aantal van account met het aantal van stem te vergelijken. Voor zover ik weet, zijn dan minstens 200 stems nodig om een eerlijke idee te krijgen.

MVG

;)
Maar dat minpunt wordt toch opgeheven door het op de frontpage te vermelden? Daar staat een link naar dit topic waar iedereen kan stemmen. Voor zover ik weet is hier niet eens een forum account voor nodig (toch?) en kan iedereen dus zo zijn stem uitbrengen!

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #14 on: December 16, 2014, 03:00:14 pm »

MVG

;)

Tijd dus om voor spotters zich te registreren :) Er wordt gelinkt vanuit het topic en als je in het echte leven gaat stemmen heb je ook een ID nodig. Hier is dat je forum account ;)

Minder in problemen denken maakt het leven overigens een stuk makkelijker :)