July 22, 2017, 10:40:18 pm

Author Topic: 918 gespot in Beek zou Eventspot zijn.  (Read 5110 times)

Vaxor

• Fiat Panda Driver
  • Het kan altijd erger.
    • View Profile
918 gespot in Beek zou Eventspot zijn.
« on: December 04, 2014, 06:28:27 pm »
Hoi,

Ik uploadde gisteren een Porsche 918 Spyder in Beek. Deze is verwijderd omdat het volgens jullie (AG-crew) een eventspot is, namelijk Beek for Speed.
Ja, de auto was op Beek for Speed aanwezig, maar het evenement vond plaats op een afgesloten terrein (het vliegveld) en daarbuiten was er niks te doen wat te maken had met het evenement. Ik heb deze auto simpelweg gespot toen hij van het evenement wegreed.

Ik zie het probleem niet. Bij de TEFAF mag er ook gespot worden omdat het evenement binnen is. En ook de auto's die voor het evenement aangeleverd worden mogen buiten gespot worden. Zie bijvoorbeeld deze spot:
http://www.autogespot.nl/mercedes-benz-c-63-amg/2014/01/16#img1

Of deze, waarbij de auto's gewoon zijn gevolgd vanaf het evenement totdat we bijna thuis zijn om ze dan vervolgens te fotograferen.
http://www.autogespot.nl/mclaren-p1/2014/10/01#img1

Dus, waar ligt de grens dan bij jullie? Het wordt echt tijd dat jullie hierin één lijn trekken, want als bovengenoemde voorbeelden (waar vast nog veel meer gevallen van zijn) niet onder evenementen vallen, dan valt de Porsche 918 Spyder die ik gewoon op de openbare weg heb gespot toen hij op weg was naar de dealer (dus niet op dealerterrein en ook niet op evenemententerrein) ook niet onder evenement.

Één lijn graag!  8)7

Alvast bedankt en ik hoor het wel wanneer ik ge-unbanned ben  ^O^

Waar een wil is, is een weg.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: 918 gespot in Beek zou Eventspot zijn.
« Reply #1 on: December 04, 2014, 07:07:49 pm »
Er was een event in Beek, daar was de auto, jij spot de auto als hij daar wegrijdt.

Dat is niet toegestaan.

Tefaf is geen autogerelateerd event en daar mag je dus gewoon spotten. 
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Vaxor

• Fiat Panda Driver
  • Het kan altijd erger.
    • View Profile
« Reply #2 on: December 04, 2014, 07:32:29 pm »
Er was geen event in Beek, er was een event op het vliegveld van Beek. De auto is niet op het vliegveld gespot en ook het evenement was géén autogerelateerd evenement. De auto is niet gespot tijdens het evenement, ook niet op het terrein van het evenement.

En wat heb je dan te zeggen over de gespotte C63 bij de TEFAF? Het event is binnen, de auto is voor binnen en de auto wordt gespot op het moment dat ie naar binnen wordt gehaald. Geen eventspot?

Jullie regels zijn zo krom als het maar kan.
Waar een wil is, is een weg.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #3 on: December 04, 2014, 08:32:35 pm »
Reden staat gewoon in de e-mail gemaild, verder weet jij ook wel wat daar voor autogerelateerde activiteiten plaats vonden. Verder kan je mailen, dat e-mailadres ken jij als notoire evenementenspotter inmiddels al wel uit je hoofd.

Wanneer je ban eraf gaat weet je ook al, want dat zie je netjes gemeld staan.