June 26, 2017, 02:05:47 am

Author Topic: mercedes benz c200 (c63 AMG pakket)  (Read 7025 times)

kelvinb

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
mercedes benz c200 (c63 AMG pakket)
« on: September 06, 2014, 12:06:26 am »
Mijn eerste photoshoot met een auto en ook een van mijn eerste foto's.

Ik heb een beetje gespeeld met verschillende instellingen, bij sommige foto's had ik de iso wat lager moeten zetten maar hier kwam ik te laat achter dat dit best een negatief effect over de foto's kan hebben :(.

Ik heb de foto's in een aantal verschillende stylen bewerkt graag hoor ik van jullie wat ''het mooiste is'' of wat jullie anders zouden doen (het maken van de foto's, het bewerken etc.)

De vooruit op de een-na-laatste foto is dramatisch slecht bewerkt maar de persoon in de auto moest van de foto af.

alle tips en reactie's zijn welkom :)

I-Go

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • T-Jet
    • View Profile
Re: mercedes benz c200 (c63 AMG pakket)
« Reply #1 on: September 06, 2014, 08:23:02 am »
De 6e vind ik van deze reeks het beste.
Ik zou overdag veel gaan oefenen en dan met de instellingen spelen.
Dan heb je snel genoeg door waar je diafragma en sluitertijd op moet zetten of toch me ISO verhogen/verlagen. En als je dat doorhebt kun je nog eens avond/nacht fotografie doen.

Volgens mij zijn de foto's sowieso wel redelijk voor de eerste keer maar ben je een beetje doorgeschoten met het bewerken.
Je hebt wel al een statief gebruikt want ze zijn in ieder geval scherp.
DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

kelvinb

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Re: mercedes benz c200 (c63 AMG pakket)
« Reply #2 on: September 06, 2014, 12:58:00 pm »
De 6e vind ik van deze reeks het beste.
Ik zou overdag veel gaan oefenen en dan met de instellingen spelen.
Dan heb je snel genoeg door waar je diafragma en sluitertijd op moet zetten of toch me ISO verhogen/verlagen. En als je dat doorhebt kun je nog eens avond/nacht fotografie doen.

Volgens mij zijn de foto's sowieso wel redelijk voor de eerste keer maar ben je een beetje doorgeschoten met het bewerken.
Je hebt wel al een statief gebruikt want ze zijn in ieder geval scherp.

Bedankt voor je reactie!
De avond was helaas de enige mogelijkheid om met deze auto op pad te gaan dus ik wou het toch even proberen :p.
Ik wou wat feedback binnenhalen voor mijn photoshoot met een m5 f10 binnenkort (smiddags) zodat die foto's beter zijn.

Het bewerken heb ik expres zo gedaan om de verschillende manieren van bewerken uit te proberen.