October 22, 2017, 11:56:10 am

Author Topic: Hints & tips via sms regio antwerpen  (Read 9141 times)

Bossie

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Hints & tips via sms regio antwerpen
« on: April 28, 2014, 06:11:24 pm »
Hallo Spotters!

Even kort voorstellen, mijn accountnaam op autogespot is ook Bossie. Men echte naam is Jens. Ik ben 20 jaar en autos spotten doe ik met veel plezier! Niet zoooo actief, maar toch let ik er best hard op!

Wel nu even wat men doel is via deze topic. Ik ben naar 1 spotter of 1 groepje spotters opzoek regio antwerpen (=antwerpen, brasschaat, merksem, schilde, westmalle, sint job int goor, schoten, wijnegem) of alles in de geburen van deze dorpjes! Om elkaar via sms op de hoogte tehouden als we leuke spots gevonden hebben! Uiteraard zal ik eventueel die spot die je stuurd. Na jou uploaden! Maar het lijkt me leuk smsjes te ontvangen van daar staat een knappe wagen of daar moet je eens gaan zien.. Wel ik denk dat men doel wel duidelijk is.

Op het forum ben ik minder actief, maar me mailbox op Bossie op autogespot. Check ik dagelijks! Wil jij ook op de hoogte gehouden worden? Of weet je spotters regio antwerpen die dit wel willen doen. Laat me dan iets weten!!

Ik hoor het wel!
Gr Bossie
jens

mathijsa

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
mede spotters gezocht
« Reply #1 on: June 17, 2015, 11:11:23 pm »
hallo iedereen.
mijn naam is mathijs ik ben 16 en zoek naar mede auto spotters regio turnhout-antwerpen.
wil je mee gaan spotten contacteer mij via mail: mathijs.adinau@hotmail.be of fb:https://www.facebook.com/mathijs.adinau

thnx :)