August 16, 2018, 06:36:20 pm

Author Topic: Bughunting op de nieuwe server omgeving!  (Read 37840 times)

lenny.

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
Re: Bughunting op de nieuwe server omgeving!
« Reply #60 on: March 29, 2014, 10:22:08 am »
Als ik ingelogd ben op mijn account "lenny.", en ik wil naar "mijn spots" rechtsbovenin, gaat hij naar de spots van spotter "LENNY", omdat de punt achter mijn naam verdwijnt. Kan hier iets aan gedaan worden, of kan mijn accountnaam eventueel veranderd worden?

winus

• AG/KG Programmeur
  • Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #61 on: March 29, 2014, 12:09:30 pm »
Gisteravond hebben we tot 11 uur nog optimalisaties doorgevoerd. Het stem venster is inderdaad niet goed. Deze moet nog aangepast worden aan de nieuwe omgeving.
AG/KG Programmeur

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #62 on: March 29, 2014, 07:01:14 pm »
Site is bij mij wel traag. krijg veel fouten. En spots komen pas heel laat door.

Bedankt voor deze uiterst zinvolle bijdrage.
Ja sorry maar alle spots hebben elke avond een flinke vertraging voor ze op de site komen. Komt dat door mensen die elke minuut wat uppen en dat een half uur lang ofzo?

PacmanShoots

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #63 on: March 29, 2014, 07:04:18 pm »
ag goes bad and bad. cant comment, need refresh page at least 5 times, crash, plank page...
In Chernobyl is the spring ... the grass is becoming more and more blue and the birds in the bushes barking ...

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #64 on: March 29, 2014, 07:14:50 pm »
Site is bij mij wel traag. krijg veel fouten. En spots komen pas heel laat door.

Ja sorry maar alle spots hebben elke avond een flinke vertraging voor ze op de site komen. Komt dat door mensen die elke minuut wat uppen en dat een half uur lang ofzo?

Zoals gezegd zijn we over gegaan op de nieuwe omgeving. Maar toen we vroegen om te testen heb ik geen input van je ontvangen. Nu het weer fout gaat sta je weer vooraan. We zijn bezig met optimalisatie.

PacmanShoots

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #65 on: March 29, 2014, 07:25:35 pm »
also when i vote, every time it ask my email address, and dont mark country as voted, leave emty īVī also dont mark it as voted...
In Chernobyl is the spring ... the grass is becoming more and more blue and the birds in the bushes barking ...

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #66 on: March 29, 2014, 07:48:36 pm »

Zoals gezegd zijn we over gegaan op de nieuwe omgeving. Maar toen we vroegen om te testen heb ik geen input van je ontvangen. Nu het weer fout gaat sta je weer vooraan. We zijn bezig met optimalisatie.
Ik heb gewoon gekeken wat er hier gezegd werd. Beetje onnodig toch om het dan te herhalen?

winus

• AG/KG Programmeur
    • View Profile
« Reply #67 on: March 29, 2014, 08:06:27 pm »
ag goes bad and bad. cant comment, need refresh page at least 5 times, crash, plank page...
We are having some troubles in the new platform. We ware working round the clock to keep up with the page views.
AG/KG Programmeur

winus

• AG/KG Programmeur
    • View Profile
« Reply #68 on: March 29, 2014, 08:09:24 pm »
Zojuist een fix gedaan dat de spots wat sneller door moeten komen. Maar op drukken momenten, kan dit nog steeds een aantal minuten duren.
Afbeeldingen schalen kost erg veel cpu-resources en we hebben liever dat de website wat sneller reageert dan dat foto's snel klaar staan en de website stront langzaam is.
En dat de website nu niet optimaal snel is weten we, daar werken we aan.

Het stem venster klopt inderdaad niet. Maar de stemmen komen WEL gewoon door. Dit gaan we morgen ook aanpakken.
AG/KG Programmeur

lenny.

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #69 on: March 30, 2014, 08:23:18 am »
Als ik ingelogd ben op mijn account "lenny.", en ik wil naar "mijn spots" rechtsbovenin, gaat hij naar de spots van spotter "LENNY", omdat de punt achter mijn naam verdwijnt. Kan hier iets aan gedaan worden, of kan mijn accountnaam eventueel veranderd worden?
Hij doet het nu weer goed, mooi!  :)
« Last Edit: March 30, 2014, 08:24:50 am by lenny. »

winus

• AG/KG Programmeur
    • View Profile
« Reply #70 on: March 30, 2014, 03:41:44 pm »
Bijzonder, niets aan veranderd :p
AG/KG Programmeur

poolhaas

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #71 on: March 30, 2014, 04:26:04 pm »
Als ik via mijn bookmark autogespot.be/nl na wat rondkijken terug op de homepage klik gaat hij naar autogespot.nl. Was vroeger toch niet het geval :)

lenny.

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #72 on: March 30, 2014, 08:01:13 pm »

Nu doet ie het niet meer goed. Als ik het zou willen, zou ik nu het profiel van LENNY kunnen veranderen. Lijkt me toch niet de bedoeling...

winus

• AG/KG Programmeur
    • View Profile
« Reply #73 on: March 30, 2014, 10:04:01 pm »

Nu doet ie het niet meer goed. Als ik het zou willen, zou ik nu het profiel van LENNY kunnen veranderen. Lijkt me toch niet de bedoeling...
dus je wordt echt als de andere user ingelogd? Of gaat het alleen om de link achter "mijn spots"?
AG/KG Programmeur

lenny.

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #74 on: March 31, 2014, 07:20:42 am »
Ik kom er echt als een andere user in als ik gewoon mijn accountnaam en wachtwoord invoer, gek genoeg. Ik kan nu, mocht ik het willen, zijn complete profiel aanpassen en spots op zijn account uploaden.