August 18, 2018, 04:09:42 pm

Author Topic: KG: Evenementen Deel 1  (Read 29246 times)

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
KG: Evenementen Deel 1
« on: April 16, 2007, 10:32:14 am »
Heb je foto's gemaakt bij evenementen voor klassieke auto's, zoals op beurzen en bij toerritten, plaats ze hier  ^O^

Mick

• Bentley Continental GTC Driver
  • TVR
    • View Profile
    • mickkleijwegt.nl
Re: KG: Evenementen Deel 1
« Reply #1 on: April 16, 2007, 11:04:14 am »
Al sinds 1982 wordt er jaarlijks een Oldtimerdag georganiseerd in Alphen aan den Rijn, de stad centraal gelegen tussen Amsterdam, Utrecht en Den Haag. Iedere tweede zaterdag in september biedt deze dag nostalgisch vermaak voor jong en oud, zowel voor deelnemers als bezoekers. Iedere bezitter van een oldtimer, of het nu een auto, tractor, motor of tweewieler betreft, is van harte welkom om deel te nemen aan de Oldtimerdag. Er is geen beperking met betrekking tot de leeftijd van de oldtimer: u bepaalt tenslotte wat een oldtimer is.

De eerstvolgende Oldtimerdag Alphen aan den Rijn is op 15 september 2007.

Vanaf 10.30 u. worden de oldtimers, na een rondrit door de omgeving, opgesteld in de Hooftstraat, midden in Alphen langs de Oude Rijn. Hier kunnen de oldtimers tot circa 16.00 u. door het publiek worden bezichtigd; de toegang is vrij.
Graag tot ziens!

http://www.ritzsite.net/otdalphen/

Alexxxxx

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • alexmiedema.com
« Reply #2 on: April 16, 2007, 02:38:38 pm »
Ik was gister bij Gennep on Wheels en gister en eergsiter bij Nostalgia (de laatste in Leeuwarden)

De foto's staan achter de linkjes :)

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #3 on: April 23, 2007, 11:35:28 pm »
Ik bezocht de Rétromobile (van 16 tot 25 februari). Enkele foto's in bijlage. Ik houd het kort, want ik ga maffen.

[attachment deleted by admin]

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: April 23, 2007, 11:44:33 pm »
Bizzarrini _O_
SM Présidentielle _O_

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: April 24, 2007, 03:00:46 pm »
BMW CSL Art Car! :D
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #6 on: April 24, 2007, 04:27:10 pm »
De Retromobile was best wel verzorgd, en is zeker een aanrader voor verzamelaars van schaalmodellen. Zelfs in Essen (Technocl.) zijn er minder kraampjes. Ik stond te watertanden bij een aantal rekken, maar wat mooi is, is vaak ook fameus duur... Als iemand geďnteresseerd is, gooi ik er wel een foto van zo'n rek bij (anders niet, want dan moet ik de cd-rom 'umsonst' gaan zoeken...)

Robin.S

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: May 27, 2007, 08:53:38 pm »
Evenement Panhard te Antwerpen ^O^

[attachment deleted by admin]

Baur

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: May 27, 2007, 09:13:49 pm »
 :o Had je me niet even kunnen melden dat dat was! Vooral de 24CT vind ik een superwagentje. Maar de Dynamics doen het ook wel goed op de Baurtop 40 8)7

HansU

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #9 on: May 28, 2007, 12:28:10 am »
Vandaag naar het eindpunt van de zeeuwse Oldtimer Molen rit geweest, een groot deel van de 300 deelnemers waren aanwezig. Hier een kleine selectie uit ongeveer 700 pics, meer zal volgen als ik tijd heb.

Aangezien er weer vele oldtimers afgelopen weekend test ritjes gingen maken, heb ik uiteraard extra gespot. Het resultaat is niet mis en staat in de que ;)
o.a. een flinke dosis britse klassiekers bij een hotel.
« Last Edit: May 28, 2007, 12:33:58 am by HansU »

Hainz

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: May 28, 2007, 07:04:42 pm »
@ HansU

Daar was ik ook aanwezig. De "kwaliteit" van de dosis klassiekers die ik gezien heb vond ik nou niet echt speciaal. Veel Engelse klassiekers, waaronder MG, Bentley en Austin's..

Maar was toch wel de moeite waard.

Mijn foto's gooi ik er komende dagen ook wel op.

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: May 28, 2007, 08:24:04 pm »
En waarom is er massaal geupload als het een event was...? d.w.z. verklaart u nader :P

HansU

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: May 28, 2007, 11:52:20 pm »
En waarom is er massaal geupload als het een event was...? d.w.z. verklaart u nader :P
s' avond toen ik naar de mac donalds ging reed ik voorbij een hotel waar een stuk of 40 klassiekers stonden, drie kwart had dan wel mee gedaan, maar de spots zelf hadden niets meer met het evenement te maken. Het evenement was dus in Arnemuiden, het hotel was in Goes (15 a 20 km verder). Puur geluk dat ik ze vanaf de snelweg zag staan. Ik ben trouwens nog vergeten naar de Mac te gaan aangezien ik te druk bezig was met platen :) Op de foto's is trouwens wel duidelijk te zien dat de auto's bij een hotel staan, er staan ook geen irritante kinderen ed. omheen zoals bij een evenement.

Verder ben ik vandaag (maandag) nog een keer naar een amerikaans oldtimer en jukebox beurs in diezelfde stad (Goes) gegaan en op de parkeerplaats daarvan en in de rest van de stad was het weer een spot walhalla.

De drie spots in Goes die nu al op de site staan waren nog van vrijdag, ik wist dat dat evenement er aan kwam, dus dan gaan alle eigenaars benzine halen en auto's poetsen. Grote kans dat je er een paar tegen komt dus. Zelfs nog een stuk of 10 rijdende Mercedesjes gemist op de tegemoet komende kant van de snelweg, ze waren ook niet bij het evenement betrokken :(
Posted on: May 28, 2007, 11:44:49 pm
@ HansU

Daar was ik ook aanwezig. De "kwaliteit" van de dosis klassiekers die ik gezien heb vond ik nou niet echt speciaal. Veel Engelse klassiekers, waaronder MG, Bentley en Austin's..

Maar was toch wel de moeite waard.

Mijn foto's gooi ik er komende dagen ook wel op.

Ik heb je gezien denk ik, volgens mij had je een iets beiges/bruin aan en ben je blond geloof ik. We stonden, als jij dat was dan samen van foto's te nemen van een groene Porsche 912 en een groene E-type. Als het goed is heb ik je wel ergens op een foto staan, die zoek ik wel als ik meer tijd heb.
En inderdaad, de kwaliteit van de oldimers had beter gekund, maar ik heb toch een foto of 700 genomen denk ik :) Ik houd dan persoonlijk ook erg veel van Engelse klassiekers. In een komende jaargang van de Molenrit zal ik zelf meedoen in een MGB of MG Midget. Ik moet hem alleen nog kopen.
« Last Edit: May 29, 2007, 12:09:11 am by HansU »

Hainz

• View Profile
« Reply #13 on: May 29, 2007, 01:07:47 pm »
Ik vind dat een deel van die spots eraf moeten die jij geupload hebt HansU.

De foto's die je bij het Van der Valk Hotel gemaakt hebt in Goes, staat 200 meter verwijderd van de ZeelandHallen. Een groot deel van die klassiekers die mee deden (300 in totaal) waren Engelsen. Ze overnachten in dat hotel.

Je ziet ook dat er nog bordjes van "De ZLM Molentocht 2007" aan hingen.

Edit:

Ik was niet in het beige gekleed... ben jij deze toevallig?

« Last Edit: May 29, 2007, 01:14:14 pm by Hainz »

Hainz

• View Profile
« Reply #14 on: May 29, 2007, 01:23:05 pm »
De Oosterschelde rit - September 2006:

Afgelopen zondag vond de Oosterschelde rit / rally plaats in Zeeland. Toevallig passeerde ik een checkpoint/stempelpost bij het Goese Meer / Golfbaan. Gelukkig had ik mijn digi cam mee.

Klassiekers die oa meededen: Austin Healey MK3000, Ford Mustang, Ferrari 400, Chevrolet "Vette'' Corvette, MG, Porsche 911, TVR Taimar, Triumph's etc. Geen echte dure klassiekers als Aston Martin of Bentley, maar toch de moeite waard om een paar foto's te maken vond ik.

^O^