October 21, 2017, 05:12:56 am

Poll

blijven of niet

ja blijven
60 (56.6%)
nee weg
46 (43.4%)

Total Members Voted: 105

Voting closed: April 10, 2007, 09:05:33 pm

Author Topic: Porsche Boxter S (blijft)  (Read 32302 times)

HansU

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
Re: Porsche Boxter S
« Reply #60 on: April 07, 2007, 07:07:37 pm »
Gadver een Boxter, verder commentaar geef ik niet om mensen niet te beledigen ofzo ;)

Micheal

• Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
« Reply #61 on: April 07, 2007, 08:32:10 pm »
ik snap de lol van een poll niet, als jullie al weten dat 'ie sowieso wel weggaat  :P

Hoezo :')
Daarvoor gaan / moeten wij toch stemmen ;)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #62 on: April 07, 2007, 08:33:22 pm »
Mods hebben het laatste woord
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Shicomm

• BMW M3 Driver
  • Watashi wa Shicomm desu nÚ !
    • View Profile
    • MDforum
« Reply #63 on: April 09, 2007, 01:45:07 pm »
Volgens mij hebben we deze al eens eerder op de lijst gehad...
De meest verotte opmerking die je naar een boxter eigenaar kunt maken ; ` geen geld voor een dikke 911 zeker ?!`   en zo vreselijk fout is ie nog niet eens.... ;)

Het is en blijft een `instappertje`  van porsche die wat dikker is.
Dat maakt `m in mijn ogen niet meer spotwaardig en daarom mag ie ook vlot wieberen imho.
Hou het leuk voor iedereen , spot eerlijk !
---
Shicomm @ Japan : the 8th Mission  * The mission is ON!

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #64 on: April 10, 2007, 05:40:00 pm »
Wat ik mij soms afvraag, waar komt die weggooicultuur toch vandaan? Alsof een Boxster S oppeens niet goed genoeg meer is om te spotten, want het is maar een kleine roadster die niet veel harder gaat dan 250km/h en je toch veel te veel ziet. Nee alleen de wagens die minimaal 300km/h per uur halen en waar iedereen een poster van op zijn kamer heeft hangen, die mogen blijven want die zijn veel stoerder, sneller en cooler. Zo'n Boxster S is toch niet meer interessant joh!

OkÚ je ziet hem meer dan zijn concurrenten maar wat geeft dat? Dat is alleen maar een teken dat een Boxster S zijn concurrenten op achterstand kan zetten en zou hij juist meer reden hebben om op AG te mogen dan de anderen. Hij mag dan minder vermogen en een kleinere motor hebben dan bijv. een Mercedes SLK55 AMG of een BMW Z4 M Roadster, maar is dat dan gelijk de reden dat hij ineens niet meer interresant is? Kom nou, als je werkelijk zo denkt over auto's, kun je jezelf dan wel een autoliefhebber noemen? Ik zou heel wat liever een Boxster S voor de deur hebben, omdat dat toevallig niet weer een auto is die alleen maar Power roept. Ik heb liever een auto voor de deur die qua scherpte op een eenzaam hoog niveau staat. En dat hij minder exclusief is..., koop je daar nu alleen je sportwagen voor? En zo gaat dat precies met spotten.

En dan zullen er nog mensen zijn die vinden dat het aantal Boxsters op de site op den duur veel te veel worden. Met 192 Boxster Sen is en blijft hij voorlopig nog exclusief genoeg. Van een F430 (en dan alleen de Coupe) is al het dubbele gespot, van een Phantom haast ook. En die zijn heel wat duurder, dus voor zijn klasse is een Boxster altijd nog exclusiever dan menig andere wagen dan ook.

Voor mij is en blijft het dus gewoon een geweldige wagen, die er zeker op moet blijven.

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #65 on: April 10, 2007, 05:41:24 pm »
waarom er zo weinig boxters opstaan komt dat niemand die dingen spot.

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #66 on: April 10, 2007, 05:56:52 pm »
Ik vind het gewoon een onooglijke auto, Porsche vind ik geen boeiend merk, en het uitlaatgeluid doet me niet zo heel veel. Andere mensen vinden het weer een geweldige auto. Daar draait het om bij een poll. Net zo goed als dat ik het niet eens was met het verdwijnen van de "oudere" Rolls'en, die anderen weer niet boeiend vinden.

• Bugatti EB110 Driver
  • Groove!
    • View Profile
« Reply #67 on: April 10, 2007, 06:05:05 pm »
Ik vind het gewoon een onooglijke auto, Porsche vind ik geen boeiend merk, en het uitlaatgeluid doet me niet zo heel veel. Andere mensen vinden het weer een geweldige auto. Daar draait het om bij een poll. Net zo goed als dat ik het niet eens was met het verdwijnen van de "oudere" Rolls'en, die anderen weer niet boeiend vinden.
Ja idd, want ik vind die oude rolls'en niets, maar het porsche geluid vind ik echt prachtig. Zo heeft iedereen andere interesses etc.

REDLINE---

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #68 on: April 10, 2007, 06:39:30 pm »
Ja idd, want ik vind die oude rolls'en niets, maar het porsche geluid vind ik echt prachtig. Zo heeft iedereen andere interesses etc.
Tuurlijk er zijn ook mensen waarvoor dit niet geldt, maar er blijven altijd mensen roepen dat er aan dit soort sportwagens niks aan is en alleen de echte supercars leuk zijn om te spotten.  :(

mattijs13

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #69 on: April 10, 2007, 07:11:37 pm »
ik vind het nog een leuke auto dus van mij mag die erop blijven.

topspots: Bugatti Veyron, lamborghini LP640 roadster X2, lamborghini gt 400 2+2, maybach 57s, De Lorean DMC-12, carlsson sl...

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #70 on: April 10, 2007, 08:20:02 pm »
Ik heb nog niets geleze, maar wanneer breekt 't punt aan dat de RS4 / M5 niet meer op de site mogen?

Sorry. Vooral in mijn geval spot ik bijna nooit wat. En als ik dan een keer een Boxter tegenkom dan zou die niet meer mogen.

Nu ben ik 't eens dat een Boxter niet een supersupersportwagen is. Maar waarom zou alles wegmoeten?

Blijven dus!

Michel

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #71 on: April 10, 2007, 09:12:21 pm »
Blijft
Maar zelfde regel als de Carrera