August 09, 2020, 11:21:04 am

Author Topic: Spy video: Porsche Panamera  (Read 3365 times)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Spy video: Porsche Panamera
« on: March 30, 2007, 08:00:03 pm »
Het lijkt wel Porsche-dag vandaag! Eerst de spypics van de GT2, daarna de overheerlijke video's van de Carrera GT. Nu hebben we ook nog eens een spy-video van de Porsche Panamera! Beter kan het weekend niet beginnen.

Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Daan Smit

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Je weet toch!
    • View Profile
Re: Spy video: Porsche Panamera
« Reply #1 on: March 30, 2007, 08:10:39 pm »
Ben benieuwd, klinkt in iedergeval wel goed!
Hahah hoe die Mercedes hem er ook tussendrukt :D

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: March 30, 2007, 08:13:31 pm »
Moet daar nou weer een muziekje onder :(, zo hoort je die Porsches zelf amper..

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: March 30, 2007, 08:15:05 pm »
Ik vind dat ding zo lelijk :{ Bah! :r
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Sphinx

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: March 30, 2007, 08:17:38 pm »
achterkant lijkt zo net een 350z vind ik :P En heb toch liever die GT2 van vanmorgen :+

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #5 on: March 30, 2007, 08:22:29 pm »
Ik vind hem als Porsche eigenlijk veel geloofwaardiger dan een Cayenne. De wagen lijkt me ook een goed alternatief voor bv. een Quattroporte, die bloedmooi is, maar een beetje slachtoffer dreigt te worden van het succes... Ik ben eens benieuwd of er inderdaad de V10 uit de Carrera GT ingebouwd wordt, en of de wagen dan de eerste in serie gebouwde vierdeurs wordt die zonder turbo's of compressoren boven de 300 geraakt.

Daan Smit

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Je weet toch!
    • View Profile
« Reply #6 on: March 30, 2007, 08:25:51 pm »
Ik vind hem als Porsche eigenlijk veel geloofwaardiger dan een Cayenne. De wagen lijkt me ook een goed alternatief voor bv. een Quattroporte, die bloedmooi is, maar een beetje slachtoffer dreigt te worden van het succes... Ik ben eens benieuwd of er inderdaad de V10 uit de Carrera GT ingebouwd wordt, en of de wagen dan de eerste in serie gebouwde vierdeurs wordt die zonder turbo's of compressoren boven de 300 geraakt.
Lijkt me eerder een goede concurrent voor de Aston Martin Rapide :)

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
« Reply #7 on: March 30, 2007, 08:25:59 pm »
Ik vind deze wagen wel zo ongelovelijk lelijk, wat jammer is want over het algemeen vind ik Porsches wel mooi (uitgezonderd de oude Boxter en de Cayenne is ook niet prachtig). Het filmpje daarentegen is natuurlijk wel vet, derde Porsche-bericht vandaag al 8-)

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #8 on: March 30, 2007, 08:33:55 pm »
Heel apart... Beetje inspiratieloze vormen, maar dat vind ik van wel meer Porsches.

Phantom

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
    • At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock...
« Reply #9 on: March 30, 2007, 08:43:02 pm »
wat ik zeker van vast weet is dat er een vat geluidje uitkomt :D , ergens op het laatste kun je dat horen :)

Fiorano

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Ja Jij Ja.
    • View Profile
    • Flikker
« Reply #10 on: March 30, 2007, 08:47:39 pm »
Het uiterluk valt me een beetje tegen...  :{

thomakido

• Ford Focus ST Driver
  • My best spot: CLK GTR AMG at Leeuwarden
    • View Profile
« Reply #11 on: March 30, 2007, 08:53:53 pm »
ik vind dat porsche zich beter kan bezig houden met het maken van sport auto's.
hoewel ik de cayenne wel mooi vind rijden vind ik toch niet dat zulke type auto's bij porsche passen.

Mick

• Bentley Continental GTC Driver
  • TVR
    • View Profile
    • mickkleijwegt.nl
« Reply #12 on: March 30, 2007, 08:55:13 pm »
ik denk dat hij best vet gaat worden _O_

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #13 on: March 30, 2007, 08:59:51 pm »
We mogen niet vergeten dat ongeveer elk iets groter sportwagenmerk tenminste een prototype van een vierdeurs gemaakt heeft (Aston vroeger met de Atom en nu met de Rapide, maar ook Ferrari heeft een auto overwogen die wat van de 400/412 weghad). Als de prestaties ok zijn, dan moet het maar. Een terreinwagen is veel erger, hoewel ook andere merken dan Porsche er mee 'weggekomen zijn', bv. Lambo met de LM002.

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #14 on: March 30, 2007, 10:08:52 pm »
Ik vind dat iedereen op dit moment sowieso erg snel zijn conclusies trekt. Hoe kun je hieruit opmaken of het een mooi of lelijk model wordt. Waarschijnlijk zal het wel weer de beste auto's uit zijn prijsklasse gaan worden en als Porsche het echt goed doet gooien ze de V10 van de Carrera GT erin. Al lijkt me dat het dan niet dan niet een kopie zal worden maar een motor die voor het gezin wat eenvoudiger is om overweg te gaan. Daarnaast vind ik dat Porsche dat laatste jaren echt zeker niet slecht bezig is op het gebied van design. De nieuwe Cayenne ziet er stukken beter uit en de 911 Turbo is een werkelijk prachtige auto, daarnaast zijn de 911 Targa en Cayman echt toffe autotjes! Het enige 'nadeel' is dat je een Porsche tegenwoordig best veel ziet. Daarbij wil ik wel opmerker dan Ferdinand Porsche vroeger altijd heeft nagestreeft om een sportauto te produceren die voor het grote publiek bereikbaar is. Dit is nooit een merk geweest wat de concurrentie moest aangaan met de Italiaanse raspaardjes. Al met blijft het een droomauto. Porsche maakt met dit model de markt van de Quattroporte en Rapide alleen maar ruimer. Maar wat te denken van de S65 AMG en de Bentley Flying Spur. Deze luxe-markt van toplimo's is allang onderweg en Porsche zal daar denk ik een bom opgooien met de Panamera........

Zo! :yum:
« Last Edit: March 30, 2007, 10:11:18 pm by Petrolhead-Emil »