Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Thanks Jorrik! Die oranje Diablo blijft ook een hele dikke Lambo, klinkt ook goed!Wat een gaaf onboard filmpje Joost! Echt respect voor die bestuurder en co-pilot, lijkt me toch echt heel lastig!Nondeju wat gaat zo'n Turbo S toch hard!
Super dik zo'n P1! Geluid valt zeker niet tegen (in tegenstelling tot de 918).Crazy Supercar Convoy Accelerations! R8 PD GT850 Prior Design, SLR, GT-R, G-Power M6, MP4-12C...Bedankt Jorrik, Pieter en de hele crew voor deze dag. Super georganiseerd, het was een prachtige dag!
Quote from: Hainz on October 07, 2013, 06:19:12 pmSuper dik zo'n P1! Geluid valt zeker niet tegen (in tegenstelling tot de 918).Bedankt Jorrik, Pieter en de hele crew voor deze dag. Super georganiseerd, het was een prachtige dag!Meeste van deze filmpjes kijk ik nooit (volledig) maar deze is zeker de moeite waard!
Super dik zo'n P1! Geluid valt zeker niet tegen (in tegenstelling tot de 918).Bedankt Jorrik, Pieter en de hele crew voor deze dag. Super georganiseerd, het was een prachtige dag!
Geluid van de 918 valt tegen ? Zo'n ding wel eens in het echt gehoord?