December 16, 2017, 02:40:40 am

Author Topic: Te koop aangeboden: Blackberry Bold 9900  (Read 3031 times)

Steef

• Renault Megane RS Driver
  • '90 MX-5 Miata
    • View Profile
Te koop aangeboden: Blackberry Bold 9900
« on: September 18, 2013, 10:49:34 pm »
Een tijdje geleden dreigde mijn Samsung het te begeven, en toen heb ik in een opwelling op een vlooienmarkt in de buurt een Blackberry 9900 gekocht (met touchscreen).
Ik heb de Blackberry een aantal keer een weekendje geprobeerd, maar ik kan er niet aan wennen. Hij is voor zover ik kan zien in goede staat (kleine gebruikerssporen).

Heb inmiddels weer een andere Samsung weten te bemachtigen, dus de Blackberry ligt te verstoffen in de kast. Is er misschien hier iemand die interesse heeft?
Eventueel wil ik ook best ruilen (desnoods met een bijbetaling van mijn kant) voor een iPhone o.i.d.

De waarde vind ik lastig te bepalen, aangezien de prijzen voor tweedehands Blackberrys nogal verschillen. De ene vraagt 100 voor een (waarschijnlijk gestolen :')) splinternieuwe, terwijl de ander 165 vraagt voor eentje met schade.

Prijs 150 of een goed bod dat hij waard is? Eventueel dus ook met inruil

Steef

• '90 MX-5 Miata
    • View Profile
Re: Te koop aangeboden: Blackberry Bold 9900
« Reply #1 on: September 23, 2013, 07:16:34 pm »
Ik ben er al achter gekomen dat dat ding tweedehands dus geen reet meer opbrengt :'). Dan mijn eigen kosten er maar uit, nieuwe prijs 100,- of een goed bod :)

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: September 23, 2013, 10:56:26 pm »
Laatst mijne verkocht voor 7 tientjes, wel iets ander type geloof ik, wel een Bold iig haha
Marktplaats tokkiez die hem kwamen ophalen

Steef

• '90 MX-5 Miata
    • View Profile
« Reply #3 on: September 24, 2013, 07:11:59 pm »
Ja, dit is een Bold met touchscreen.
Interesse per mail is er genoeg. Heb er al een aantal die hem voor 90 euro willen komen halen, maar op het moment dat ik een afspraak wil maken hebben ze er zogenaamd allemaal al eentje gekocht :'). Heb aan een enkeling nog gevraagd of ik hem op moest sturen en die laten ook niets meer horen. Paupers :')

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #4 on: September 24, 2013, 10:14:21 pm »
marktplaats sowieso :')