April 27, 2017, 12:56:20 pm

Author Topic: Bordurrun  (Read 15473 times)

Sturrus

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
Re: Bordurrun
« Reply #15 on: March 24, 2014, 09:35:01 pm »
Zitten nog aardig wat gave wagens tussen :)

WillemIII

• Klassiekermods
  • Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: March 24, 2014, 10:28:46 pm »

Beetje gebeunde gif, maar hier ging ie dwars :P

:)

eifelracer

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: March 24, 2014, 10:31:45 pm »
Op omroep Zeeland pochen ze dat er voor 35miljoen aan waarde zou opdagen?? 250.000 € per stuk nog wel !? Ja er zitten een paar dure wagens tussen maar echt bijzonder is het niet of wel.  Ik zou de naam veranderen in cars & coffee met wat minder poeha dan wordt t nog wat misschien. Zonder mij want ben eruit geflikkerd door de organisator. Omdat ik me afvroeg waarom zoveel auto's.  Waarom zou ik met een LAMBORGHINI in een file gaan staan daar?  No idea.
« Last Edit: March 24, 2014, 10:33:49 pm by eifelracer »

WillemIII

• Klassiekermods
    • View Profile
« Reply #18 on: March 24, 2014, 10:33:12 pm »
Op omroep Zeeland blečren ze dat er voor 35miljoen aan waarde zou opdagen?? 250.000 € per stuk nog wel ! Ja er zitten een paar dure wagens tussen maar echt bijzonder is het niet of wel.  Ik zou de naam veranderen in cars & coffee net wat minder poeha dan wordt t nog wat misschien. Zonder mij want ben eruit geflikkerd door de organisator. Omdat ik me afvroeg waarom zoveel auto's.  Waarom zou ik met een LAMBORGHINI in een file gaan staan daar?  No idea.

Misschien omdat je aftermarket koplampen hebt?

eifelracer

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: March 24, 2014, 10:36:37 pm »
Nee Willem. Het is een leuk event, prima georganiseerd en gemarket maar niet epic. Jullie wekken verwachtingen die niet waargemaakt worden. Noem het dan cars&coffee, geniet van de aandacht en klaar. No goodybags, geen T-shirts petjes balpennen energydrinkjes etc etc.

gloppertje

• Fiat Panda Driver
  • Het gaat niet om kwantiteit maar om kwaliteit
    • View Profile
« Reply #20 on: March 24, 2014, 10:37:55 pm »
Nee Willem. Het is een leuk event, prima georganiseerd en gemarket maar niet epic. Jullie wekken verwachtingen die niet waargemaakt worden. Noem het dan cars&coffee, geniet van de aandacht en klaar. No goodybags, geen T-shirts petjes balpennen energydrinkjes etc etc.

Zit je er zo mee dat je niet mocht komen dat je het maar gaat afkraken?

WillemIII

• Klassiekermods
    • View Profile
« Reply #21 on: March 24, 2014, 10:38:44 pm »

Jullie? Ten eerste, jij was niet aanwezig, dus oordeel niet. Ik was wel aanwezig, en het was geen cars and coffee maar een leuke tour rit van 150 kilometer. En omroep zeeland zegt het, dus dat heeft niks met de organisatie te maken ;)

Evo_Rik

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: March 24, 2014, 10:39:50 pm »
Wie bedoel je met 'jullie' eifelracer? Willem heeft jou toch geen verwachtingen gegeven of wel?

eifelracer

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: March 24, 2014, 10:43:58 pm »
Hmm maybe I was there?   Ik heb jullie toch complimenten gegeven of niet? Maar dat praatje van 35 miljoen stond ook in een Belgische krant dus ik denk dat t toch echt bij jullie vandaan kwam. 

Geen aftermarket lampen overigens maar dat terzijde.

WillemIII

• Klassiekermods
    • View Profile
« Reply #24 on: March 24, 2014, 10:46:13 pm »
Hmm maybe I was there?   Ik heb jullie toch complimenten gegeven of niet? Maar dat praatje van 35 miljoen stond ook in een Belgische krant dus ik denk dat t toch echt bij jullie vandaan kwam. 

Maar waarom jullie? En leds zijn niet standaard in een Diablo ;)

Evo_Rik

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: March 24, 2014, 10:46:19 pm »
Op omroep Zeeland pochen ze dat er voor 35miljoen aan waarde zou opdagen?? 250.000 € per stuk nog wel !? Ja er zitten een paar dure wagens tussen maar echt bijzonder is het niet of wel.  Ik zou de naam veranderen in cars & coffee met wat minder poeha dan wordt t nog wat misschien. Zonder mij want ben eruit geflikkerd door de organisator. Omdat ik me afvroeg waarom zoveel auto's.  Waarom zou ik met een LAMBORGHINI in een file gaan staan daar?  No idea.

Het is bij niet bekend dat media alles opblazen zo hard ze kunnen? ;)

Er zaten uiteraard wagens bij van 250K+ maar dat is ook niet de doelgroep, de doelgroep is auto eigenaren met een passie voor auto's. Of dit nou een hot hatch, snelle sedan of supercar is maakt ze niet uit. Plezier met een hoop wagens en een lekkere lunch, dat is wat de deelnemers van de organisatie verwachtte. Dat hebben ze gehad ook. ALLE deelnemers waren zeer tevreden dus missie geslaagd denk ik zo :)

eifelracer

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: March 24, 2014, 10:48:50 pm »
 ^O^

WillemIII

• Klassiekermods
    • View Profile
« Reply #27 on: March 24, 2014, 10:49:11 pm »

Er zaten uiteraard wagens bij van 250K+ maar dat is ook niet de doelgroep, de doelgroep is auto eigenaren met een passie voor auto's. Of dit nou een hot hatch, snelle sedan of supercar is maakt ze niet uit. Plezier met een hoop wagens en een lekkere lunch, dat is wat de deelnemers van de organisatie verwachtte. Dat hebben ze gehad ook. ALLE deelnemers waren zeer tevreden dus missie geslaagd denk ik zo :)

Dat dus, ik was mee met de media wagen en ook ik heb een super dag gehad, mooie rit en leuke wagens. Boeie wat de waarde is van een auto, als het maar een leuke dag is. Jou Diablo komt ook niet boven de 250k ;)

^O^

En weer kom je niet met argumenten, zo jammer dat je een discussie nooit eens aangaat.

gloppertje

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #28 on: March 24, 2014, 10:51:20 pm »

Gaan we weer, beweren dat LED's af fabriek in een Diablo zaten...  8)7

gloppertje

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #29 on: March 24, 2014, 10:52:32 pm »

Dat dus, ik was mee met de media wagen en ook ik heb een super dag gehad, mooie rit en leuke wagens. Boeie wat de waarde is van een auto, als het maar een leuke dag is. Jou Diablo komt ook niet boven de 250k ;)

^O^

En weer kom je niet met argumenten, zo jammer dat je een discussie nooit eens aangaat.

Had je iets beters van hem verwacht?