October 22, 2017, 01:41:36 pm

Author Topic: Londen  (Read 11314 times)

Aminam

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
Londen
« on: August 13, 2013, 01:29:40 pm »
Hoi,

Ik wil misschien binnenkort naar Londen gaan voor een weekendje (vrij t/m ma) aangezien de Arabs weer terug zijn met mooi spul. Nu mijn vraag aan de mensen die er al vaker zijn geweest;
Hoe gaan jullie erheen? Trein? Vliegtuig? Auto/boot? Wat is het goedkoopst? Waar overnachten jullie? Een goed hotel dichtbij het centrum van Londen? etc.

Hoor het graag! :)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Re: Londen
« Reply #1 on: August 13, 2013, 03:19:56 pm »
artikel is uit 2007, maar misschien heb je er wat aan :)
http://www.autogespot.nl/spottrips-londen-wat-kost-dat-nou
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #2 on: August 13, 2013, 05:13:47 pm »
Ongeveer alles een keer gehad, behalve eigen auto.
Tot nu toe vond ik vliegen het minst relaxt en trein (Eurostar) het meest relaxt.
Vliegen kan chill zijn als je naar Heathrow vliegt ofzo, maar dat is peperduur. Met Ryainair vlieg je naar Stansted, waardoor je nog eens anderhalf uur moet reizen naar het centrum van Londen. Op de terugweg was er ook nog spits, moest ruim 3 uur van tevoren terug. Dan is de trein zelfs sneller.
Trein is ook duur. Als je ver van tevoren boekt kun je voor 30 euro retour met een bus van Eurolines (gaat je nu niet lukken, misschien voor 80). Heb ik ook eens gedaan. Alleen dan moet je om 1 uur snachts de bus uit en zit je tot 3 uur snachts op een boot. Dus slapen is er ook niet bij.

Alles heeft voor en nadelen, leg veel geld neer voor een treinticket of een goede vlucht, of ga anders gewoon met de nachtbus.

I-Go

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • T-Jet
    • View Profile
« Reply #3 on: August 13, 2013, 05:51:23 pm »
Voor december had ik een aanbieding gezien, 3 dagen london, 2 nachten incl ontbijt voor 175 pp.
Met de bus en bijna alleen maar vrije tijd die 3 dagen. Maar in december zijn er geen Arabs meer.
DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #4 on: August 13, 2013, 06:08:52 pm »
Vliegen kan chill zijn als je naar Heathrow vliegt ofzo, maar dat is peperduur.

:+ Nou, dat valt echt reuze mee hoor. Tickets naar Heathrow kosten zo'n 100 euro met KLM of BA als je een beetje goed zoekt. Maak maar eens de rekensom als je met ruimbagage met Ryanair of Easyjet vliegt + transfertijden + wachttijden daarbij optelt. Als je niet in de buurt woont van Eindhoven moet je daar ook nog van/naar reizen = tijd en geld.

Een kaartje met de Eurostar kost retour minimaal 100 euro en die kaartjes zijn snel weg. Eurolines brengt je voor 33 euro gemiddeld heen en weer als je lang van tevoren boekt.

Nielsdj

• Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #5 on: August 13, 2013, 07:12:22 pm »
Ja maar hij heeft het over binnenkort, dan kost het wel veel geld. En nog 50-100 per nacht voor een hotel. Voor een weekend heb je wel genoeg aan handbagage.

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #6 on: August 17, 2013, 08:59:37 am »
Hoe doe jij dat? Mijn fototas neem ik vaak als handbagage mee. Waardoor ik echt nog een koffer nodig heb. Daar kandan mooi statief in.

Nielsdj

• Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #7 on: August 19, 2013, 02:26:42 pm »
Omdat je voor een weekend hooguit 1 extra broek en shirt mee hoeft te nemen. Camera had ik om mijn nek gehangen. Geen statief dan denk ik, want die past idd niet in mijn rugtas. Je kunt ook een Albert heijn boodschappentas als handbagage doen, past je rugtas in en hou je nog ruimte over.

Voor Easyjet heb ik eens een koffer gekocht die de maximale afmetingen voor handbagage heeft, daar past zelfs voor een week kleding in, plus camera en statief. Weet niet of die bij Ryanair ook wordt toegelaten, dat is bij hun wat meer risico natuurlijk.
Volgens mij hadden wij trouwens toen wij met Ryanair vlogen wel 1 koffer (of het moet die ik net noemde zijn geweest als handbagage) die we deelden met z'n tweeŽn.

karsten

• Moderator
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: August 19, 2013, 02:46:53 pm »
Ik heb zelf een koffer in handbaggage formaat met Ryanair gevlogen, paste meer dan genoeg in

Rock73

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #9 on: June 13, 2017, 08:50:58 am »
Vliegen kan chill zijn als je naar Heathrow vliegt ofzo, maar dat is peperduur. Met Ryainair vlieg je naar Stansted, waardoor je nog eens anderhalf uur moet reizen naar het centrum van Londen. Op de terugweg was er ook nog spits, moest ruim 3 uur van tevoren terug. Dan is de trein zelfs sneller.

brownsugar

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Mens leather jacket
« Reply #10 on: August 01, 2017, 03:54:28 pm »
I love london!!
mum thinks i look good in a Mens leather jacket

Mr. Oomen

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Website
« Reply #11 on: August 27, 2017, 05:17:33 pm »
4 jaar later :+

phallyka

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: September 27, 2017, 08:10:09 am »
Een goed hotel dichtbij het centrum van Londen?

แคมฟรอก