April 27, 2017, 04:59:00 pm

Poll

Wat moeten we nu met KG?

Opdoeken
18 (42.9%)
Lekker laten gaan
2 (4.8%)
Nieuw mensen aanstellen om KG te 'redden'
22 (52.4%)

Total Members Voted: 42

Author Topic: Wat moeten we nu met KG?  (Read 15436 times)

Joeri

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Spots
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #15 on: August 14, 2013, 04:01:34 pm »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.
Dit. En dan net zoals de spyspots, dat je kunt aanvinken dat het een klassieker is. Zo kun je de klassiekers er eventueel ook uitfilteren als je ze niet wil zien. Dan kun je KG opdoeken, scheelt weer in de kosten ( :+ )
Als dit als optie in de lijst stond, kies ik dit :) Lijkt mij best een goed idee.
Inderdaad een goed idee
Dat is zeker een goed idee.
Opdoeken zou ik wel zonde vinden.

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: August 15, 2013, 01:27:39 am »
Goed idee om het in het ''vinkjes schema'' te verwerken op AG.... Echter vraag ik mij af of die server dat wel gaat trekken, tegenwoordig duurt het een kwartier voor je spot online staat :')

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: August 15, 2013, 12:44:38 pm »
Dat is weer een andere vraag. Wat ik me afvraag is of de beheerders van AG/KG hier ook wat mee doen, of uberhaupt dit topic hebben gezien

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #18 on: August 15, 2013, 04:05:49 pm »
Alle spots uitprinten en in 't vuur gooien bij de volgende AG BBQ.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Xx_in_your_dream_xX

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: August 24, 2013, 09:05:30 am »
IK heb mezelf al voorgesteld voor moderator ofzo te worden redelijk snel antwoord gekregen, die persoon kon niks doen op KG, moest dus naar AG via contact een bericht sturen en hebt daar tot nu toe nog steeds geen antwoord op gekregen.

Xx_in_your_dream_xX

• View Profile
« Reply #20 on: August 24, 2013, 09:08:17 am »
Er komen geen bezoekers om dat er niks wordt gedaan met KG. En er zijn zoveel meer interessante klassiekers dan die op AG komen.

Juist ik heb zelfs gisteren nog een unieke MG uit 1963 gespot, waar maar 5 modellen van zijn, en denk niet dat deze op AG gaat komen,
IK zit op facebook in een goed van oldtimerliefhebbers en daar zijn ze bijna met 10.000 leden..

Xx_in_your_dream_xX

• View Profile
« Reply #21 on: August 24, 2013, 09:12:10 am »
KG heeft niet echt bezoekers op de site, maar denk zelf eens een site waar niets op gebeurt zelf dubbele spot's meld zelf daar gebeurt niks meer, zou je dan zelf de site vaak gaan bezoeken? Een website waar leven in zit en geregeld aan geüpdatet word enzo, krijg je meer bezoekers.

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: August 24, 2013, 06:55:54 pm »
Jezus christus man loop toch niet zo te zaniken.
Continu dat gezeik over KG, jij denkt moderator te worden terwijl je niet eens fatsoenlijk kan articuleren? Denk je echt dat dat gaat helpen?
Je kan niemand normaal benaderen in het HELP topic omdat je alles denkt beter te weten, je behandeld niemand met respect en loopt continu te zeiken over dat JIJ alles goed denkt te doen.

Als het je allemaal niet bevalt moet je misschien gewoon een olditmer forum gaan bezoeken? Misschien kan je daar het plezier vinden dat je zoekt....

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #23 on: September 10, 2013, 02:29:41 pm »
Er zijn twee grote issues waar KG last van heeft.

Het eerste issue is eigenlijk nauwelijks te omzeilen, namelijk het feit dat er in het algemeen minder interesse is in klassiekers dan in moderne auto's.

Het tweede issue is makkelijker op te lossen, maar is voor mij destijds een reden geweest om te minderen en er uiteindelijk niets meer mee te doen. Er zijn
meerdere mensen nodig die tijd over hebben om de site systematisch interessant te houden. Dit kan door bijvoorbeeld "Spot van de week" te introduceren, en later, als de site wat meer interesse heeft gewekt, een "Spot van de dag". Ik denk dat er geen ingewikkeld poll-systeem nodig is zoals bij AG aangezien er nooit superveel interesse zal komen, maar ik ben er wel van overtuigd dat het zal helpen. Wat wel de moeite waard is, is om bij elke SOTW/SOTD een leuk informatief stuk te schrijven, zeker omdat veel mensen maar weinig weten over de achtergrond van de modellen. Daarnaast kan de site sterk gehouden worden door middel van evenement verslagen.

Wat er dus nodig is om KG weer op te doen leven is een team van mensen die de site systematisch bijhouden. Dit houdt in dat er een dagelijkse update is,
troep-spots worden bijgehouden en weggegooid, en er een SOTW is. Houd er rekening mee dat je inzet wordt beloond met enkele reacties van de echte liefhebbers,
en niet veel meer dan dat. Dat moet je er denk ik voor over hebben.

In technisch opzicht kan ik trouwens weinig doen aan KG, wie daar over gaat is misschien bekend bij AG.

Een tweede alternatief is om alles samen te voegen met AG en een aparte "KG" knop bij de uploadfunctie te zetten.
« Last Edit: September 10, 2013, 02:35:13 pm by Appeltje »

HansFXX

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #24 on: December 22, 2013, 10:56:36 am »
KG moet zeker blijven, maar de opzet moet anders, maak eerst de keuze wat wel en niet erop mag, zo krijg je er geen "troep" op.
Er zijn heel veel oldtimer evenementen, neem elk jaar bij paleis  het Loo, geweldige klassiekers die de moeite waard zijn om op KG te plaatsen.
Mijn stem is KG moet blijven en AG kan daar bij helpen als ze op de FrontPage ook eens een stukje schrijven over de klassiekers die gespot zijn en een link doen naar KG, zo trek je kijkers.  :)

Victor-J

• Bugatti EB110 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #25 on: December 22, 2013, 11:13:43 am »
Waarom wordt het nou gewoon niet geintegreerd in AG, net zoals de spyshots e.d.?

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #26 on: December 22, 2013, 01:17:54 pm »
Emil zou 't meenemen, maar das t laatste wat er hier over op t forum is gezegd.