September 23, 2017, 08:02:05 pm

Poll

Wat moeten we nu met KG?

Opdoeken
18 (42.9%)
Lekker laten gaan
2 (4.8%)
Nieuw mensen aanstellen om KG te 'redden'
22 (52.4%)

Total Members Voted: 42

Author Topic: Wat moeten we nu met KG?  (Read 16336 times)

Hardstyler

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8591
  • DROP IT, POKE IT, STRETCH IT, ROLL IT!
    • View Profile
Wat moeten we nu met KG?
« on: August 12, 2013, 07:13:54 pm »
De discussie is al een paar keer omhoog gekomen, maar er is eigenlijk nooit wat naar voren gekomen.
Hieruit is gebleken dat er een aantal mensen KG wel wilde overnemen en weer wat leven in de brouwerij wilde brengen.

Ik ben benieuwd of ik met deze poll wat meer meningen kan vergaren en ook daadwerkelijk iets te doen met de uitkomst van de discussie.

Zelf ben ik ervoor om met een paar nieuwe mensen een doorstart te maken met KG.
____________________________________________________________________________


www.facebook.com/JeffreydeRuiterPhotography
____________________________________________________________________________

JDMark

  • Ford Focus ST Driver
  • ****
  • Posts: 697
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #1 on: August 12, 2013, 07:44:10 pm »
Het zou leuk zijn als het weer een nieuw leven werdt ingeblazen, Jammer om te zien dat van de 2 stemmen die er zijn, Ze allebei stemmen om te laten gaan, Het is toch de plek om de ďvergetenď klassiekers/youngtimers te kunnen delen,

Maar mijn mening stukken boeiender dan tussen de Carrera 4S'jes en nieuwe M3/M5's te bladeren. :)

Hopelijk is er genoeg animo voor

Slv

  • Mercedes SLK55 AMG Driver
  • *****
  • Posts: 4480
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #2 on: August 12, 2013, 07:54:58 pm »
Zou het proberen een nieuw leven in te blazen, voor mijn gevoel groeit de interesse voor oudere auto's bij de meeste mensen nog steeds wel. Vind ze persoonlijk zelfs interessanter dan 9/10 auto's op AG.

Zou dan een goed begin zijn om te kijken of er wat af kan, gezien er ook genoeg auto's op staan die wel oud zijn, maar niet erg bijzonder. Zo nu en dan een artikeltje op de FP kan ook geen kwaad, de laatste stamt van een half jaar terug.

Hardstyler

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8591
  • DROP IT, POKE IT, STRETCH IT, ROLL IT!
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #3 on: August 12, 2013, 08:00:04 pm »
Ik weet dat Willem ook wel wilde meewerken aan een doorstart. Zelf wil ik er ook wel tijd insteken.

Zit met het idee om de oude vertrouwde AG interface te implementeren op KG. En gewoon meer activiteit. Artikeltjes, spots etc.
En zeker samenwerken met AG om KG onder de aandacht te brengen.
____________________________________________________________________________


www.facebook.com/JeffreydeRuiterPhotography
____________________________________________________________________________

Carbonkneus

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8969
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #4 on: August 12, 2013, 08:25:03 pm »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.

Martijn

  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • *****
  • Posts: 78492
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #5 on: August 12, 2013, 08:27:48 pm »
Zo laten of opdoeken. Qua bezoekers niet de moeite waard om er energie in te steken. De boeiende klassiekers staan toch wel op AG.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Hardstyler

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8591
  • DROP IT, POKE IT, STRETCH IT, ROLL IT!
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #6 on: August 12, 2013, 08:36:23 pm »
Er komen geen bezoekers om dat er niks wordt gedaan met KG. En er zijn zoveel meer interessante klassiekers dan die op AG komen.
____________________________________________________________________________


www.facebook.com/JeffreydeRuiterPhotography
____________________________________________________________________________

Destroyer-GT

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8439
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #7 on: August 12, 2013, 08:43:14 pm »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.
Dit. En dan net zoals de spyspots, dat je kunt aanvinken dat het een klassieker is. Zo kun je de klassiekers er eventueel ook uitfilteren als je ze niet wil zien. Dan kun je KG opdoeken, scheelt weer in de kosten ( :+ )

Hardstyler

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8591
  • DROP IT, POKE IT, STRETCH IT, ROLL IT!
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #8 on: August 12, 2013, 08:52:40 pm »
Dat is ook een goede!
____________________________________________________________________________


www.facebook.com/JeffreydeRuiterPhotography
____________________________________________________________________________

JoŽl D.

  • Bentley Continental GTC Driver
  • *****
  • Posts: 7080
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #9 on: August 12, 2013, 09:43:23 pm »
+1. Maar dan moeten het wel bijzondere klassiekers zijn en geen standaard Mustang uit '60 oid.

Michael

  • Corvette C6 Z06 Driver
  • *****
  • Posts: 6580
    • View Profile
    • http://flickr.com/photos/28102809@N05/
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #10 on: August 13, 2013, 12:42:17 am »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.
Dit. En dan net zoals de spyspots, dat je kunt aanvinken dat het een klassieker is. Zo kun je de klassiekers er eventueel ook uitfilteren als je ze niet wil zien. Dan kun je KG opdoeken, scheelt weer in de kosten ( :+ )
Dit, ik denk dat dat KG op zichzelf geen toekomst heeft.

Fabio

  • Aston Martin Vanquish S Driver
  • *****
  • Posts: 10831
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #11 on: August 14, 2013, 01:10:46 am »
KG, saaiste site ooit met niet boeiende auto's :+

Carbonkneus

  • Lamborghini Gallardo Driver
  • *****
  • Posts: 8969
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #12 on: August 14, 2013, 01:44:51 am »
Zonder veel van die auto's hadden die nieuwe plasticfantastichokken niet bestaan.

Victor-J

  • Bugatti EB110 Driver
  • *****
  • Posts: 16557
  • Zwolle
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #13 on: August 14, 2013, 09:46:59 am »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.
Dit. En dan net zoals de spyspots, dat je kunt aanvinken dat het een klassieker is. Zo kun je de klassiekers er eventueel ook uitfilteren als je ze niet wil zien. Dan kun je KG opdoeken, scheelt weer in de kosten ( :+ )
Als dit als optie in de lijst stond, kies ik dit :) Lijkt mij best een goed idee.

nieuw

  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • *****
  • Posts: 9384
    • View Profile
Re: Wat moeten we nu met KG?
« Reply #14 on: August 14, 2013, 03:05:25 pm »
Voeg het gewoon samen. Een 250 GTO komt wel op AG, maar een Corvette C3 niet, beetje kromme regelgeving.
Dit. En dan net zoals de spyspots, dat je kunt aanvinken dat het een klassieker is. Zo kun je de klassiekers er eventueel ook uitfilteren als je ze niet wil zien. Dan kun je KG opdoeken, scheelt weer in de kosten ( :+ )
Als dit als optie in de lijst stond, kies ik dit :) Lijkt mij best een goed idee.
Inderdaad een goed idee