October 21, 2017, 07:31:55 pm

Author Topic: TEFAF Part 1 & 2  (Read 51730 times)

Sphinx

• BMW M3 Driver
    • View Profile
Re: TEFAF Part 1
« Reply #15 on: March 20, 2007, 08:00:03 pm »
waauw, superstuk _O_ Als ik volgend jaar iets meer tijd heb ga ik ook! :bier:
Mooie foto's!! kan niet wachten tot deel 2 :+

Cent

• Guest
« Reply #16 on: March 24, 2007, 08:59:16 am »
Schitterende foto's!! Deze site kende ik niet, maar had met erickgeskezz gesproken en gevraagd wat hij met de foto's deed. Ik ben de chauffeur van die Phantom. Nog veel plezier en tot de volgende spot!
Cent ^O^

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: March 24, 2007, 09:06:22 am »
Schitterende foto's!! Deze site kende ik niet, maar had met erickgeskezz gesproken en gevraagd wat hij met de foto's deed. Ik ben de chauffeur van die Phantom. Nog veel plezier en tot de volgende spot!
Cent ^O^
Hey dat is cool ^O^
Hoe rijd zo'n Phantom eigenlijk? Vast heel rustig :Y
Leuk dat je je even komt melden ^O^
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

cent

• Guest
« Reply #18 on: March 24, 2007, 09:14:23 am »
Hallo Mb, ach dat is soms met wat zweet in de handen door het drukke verkeer racen. Meestal hebben we haast, maar toch dien ik me aan de verkeersregels te houden. Het comfort is zeer hoog, dat mag ook wel voor die prijs. Vroeger reed ik met BMW 7, maar dat is een hobbelpaard...
Het enige probleem met de Phantom is dat je nergens kan parkeren. Nergens zijn de parkeervakken groot genoeg, de auto is bijna 6 meter lang. Mensen hebben dan commentaar wanneer je 2 vakken in neemt. Dus, gewoon op de weg blijven staan is oplossing!  :L

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #19 on: March 24, 2007, 09:18:31 am »
Ze komen wel vooruit met zo'n grote V12 in ieder geval :P Parkeren met dat ding lijkt me moeilijk ja en mensen die gaan zeuren over de parkeervakkan hebben vaak niet door dat het echt een bijzondere auto is van ongeveer 6ton.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: March 24, 2007, 09:28:34 am »
Phantom rocks 8-) Zo'n goede uitstraling die bak......van de zijkant niet de mooiste auto maar zo'n dikke X-factor. Overtreft een Maybach nooit :') Kicken ding! :P

cent

• Guest
« Reply #21 on: March 24, 2007, 09:46:33 am »
Zo'n goede uitstraling die bak.....
GRAAG beetje respect hè! Maybach, is niet slecht, maar anoniem. Phantom valt echt op door z'n afmetingen. Wanneer ik gedaan heb met werken, en rij met een "gewone" auto naar huis, valt me altijd op dat de mensen niet meer naar me kijken... :'( :'( :'( :'(

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: March 24, 2007, 09:50:42 am »
Hahaha, het blijft een auto hoor ;) maar zoals ik zeg de uitstraling is echt overweldigend. Dat front is echt machtig. :) Anders meldt je, je op het forum voor een praatje over de Rolls ;) Lijkt je leuk ^O^

cent

• Guest
« Reply #23 on: March 24, 2007, 10:12:14 am »
Ja, zal dat eens doen. Maar nu nog niet zo handig om alles te vinden op deze site! Heb nogal wat te weinig geslapen, was vandaag om 4 u thuis, en om 7 u weer wakker gemaakt.... Ja, het is geen luxeleven om privé-chauffeur te zijn. De meeste mensen zien juist de mooie kant van met een mooie auto rondrijden, niet de uren en stress!!
Toch leuk om zo onder de gewone mensen te komen op deze site, want daar verlang ik naar! :holland:

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: March 24, 2007, 10:21:10 am »
Leuk om te horen :) Kom een keer een kijkje op het forum nemen en post wellicht wat fototjes van de Phantom ;) interieurfoto's zijn altijd tof!

cent

• Guest
« Reply #25 on: March 24, 2007, 10:49:51 am »
Is een foto van mijn vrouw op de moterkap van de Phantom ook toegestaan??? :o :o :o

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
« Reply #26 on: March 24, 2007, 10:50:38 am »
Bij Autogespot telt: Alles met een auto in beeld mag ;)

Welkom trouwens

Forza Ferrari

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #27 on: March 24, 2007, 11:46:08 am »
Flying Spurr

;)

Leuk stukje Alain!

cent

• Guest
« Reply #28 on: March 24, 2007, 12:16:41 pm »
Yeah!! Ik wil gerust eens wat foto's erop zetten, en in het forum eens wat schrijven. Maar deze site is zo groot, het is gewoon niet te vinden waar het allemaal gebeurd! Meestal kom ik op plaatsen waar gewone spotters niet kunnen komen, sta ik tussen Lambo's, Ferrari's en Astons.... Voor mij dagelijkse kost, zo zag ik deze week een prachtige A8 W12, BMW M5 met 315 eronder... Ja, ik zal eens een camera meenemen en zo MEGASPOTTER worden!!
 :banana: :ko:

Jer0en

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Honda FTW
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #29 on: March 24, 2007, 12:17:35 pm »
Erg mooi stukje Alain.
mooi gedaan ^O^

"Let's waste time, chasing cars."