August 20, 2017, 09:05:25 pm

Author Topic: Kwaliteit spots  (Read 13458 times)

Gerjon

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
Re: Kwaliteit spots
« Reply #15 on: July 03, 2013, 03:43:37 pm »

@Ruud: Ik zie persoonlijk niet wat er mis is met die 2 reeksen foto's buiten het lage aantal ervan, en de reflectie op de voorruit van de Ferrari. Ik wist trouwens niet dat ik de tijd kan nemen voor een spot die vanuit de auto getrokken werd (in het geval vd Ferrari) en zie ik buiten de reflectie ook niets dat als kwaliteit zou bestempelt kunnen worden op de Audi. Ik ben akkoord dat ik al betere foto's getrokken heb, maar zeggen dat deze slecht zijn, nee sorry.

wellicht doelt Ruud op het feit dat het maar 2 foto's zijn?

Tomskii

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Tom Uytterhoeven
« Reply #16 on: July 03, 2013, 03:48:53 pm »
Hou er rekening mee dat deze website Autogespot heet, en niet Autogespotmetmijndurecameraenvelenabewerkingen.com

Dit is nu het antwoord dat ik nodig had. Heel simpel zeggen hoe het in elkaar zit en dat er hier niet enkel voor kwaliteitsshots gekozen wordt. Voor het oog dan wel wat minder maar bedankt voor het duidelijke antwoord!

@DragonDriver: Wellicht, zie hem in de toekomst wss nog wel eens rond de luchthaven, dan krijgt hij van mij een shitload aan nieuwe prentjes en gaan die eraf ;)

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #17 on: July 03, 2013, 03:59:47 pm »
Waarom dan uploaden als je hem toch later nog een keer tegenkomt waardoor je meer foto's kan maken?

Tomskii

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Tom Uytterhoeven
« Reply #18 on: July 03, 2013, 04:05:12 pm »
Waarom dan uploaden als je hem toch later nog een keer tegenkomt waardoor je meer foto's kan maken?

Waarschijnlijk. Dat is dus ervan uitgaan dat ik hem nog wel eens tegenkom. Omdat ik gehoord had dat ie er wel meer staat, ik ben hem echter tot op de dag van vandaag niet meer tegengekomen.

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #19 on: July 03, 2013, 04:49:00 pm »
Hou er rekening mee dat deze website Autogespot heet, en niet Autogespotmetmijndurecameraenvelenabewerkingen.com

Dit is nu het antwoord dat ik nodig had. Heel simpel zeggen hoe het in elkaar zit en dat er hier niet enkel voor kwaliteitsshots gekozen wordt. Voor het oog dan wel wat minder maar bedankt voor het duidelijke antwoord!
En dat kon je zelf niet bedenken? :')

Tomskii

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Tom Uytterhoeven
« Reply #20 on: July 03, 2013, 07:15:27 pm »
Ik hoopte op een 180į ommekeer [/endofsarcasm]

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #21 on: July 03, 2013, 08:24:17 pm »
Eindelijk iemand die zegt hoe het is, ik geef je 100% gelijk!

Als er iemand hier geen recht van spreken heb dan ben jij het wel.
Het enige dat jij kan is zeiken :')

Ga eerst eens echte foto's leren maken man voor je je bek zo opentrekt elke keer.

Ohja; ONTOPIC, Dit topic faalt. Ik zie liever 3 kutfoto's dan geen foto's.
Als het je niet bevalt kijk je toch gewoon niet?

NickBongio

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #22 on: July 03, 2013, 08:30:11 pm »

Niet iedereen heeft een spiegelreflex of kan daar mee omgaan. Hetzelfde geldt voor Photoshop. Dus nieuwe jonge enthousiaste spotters moeten we maar teleurstellen omdat ze die dingen niet hebben?

Helemaal mee eens.
Toen ik 4 jaar geleden voor het eerst een spot op de website had gezet vond iedereen het geweldig, een F40 in de polder... Wauw dat was wat... Foto's gemaakt met een Nokia met 2 megapixel camera, maar toch was het goed.

Nu ben ik wat jaren verder  en gebruik ik een spiegelreflex, sommige foto's komen er erg lekker uit, sommige niet... Ik ben persoonlijk heel erg waardeloos met Photoshop, ik bewerk mijn foto's amper (enige bewerking is met die schuifjes klooien in Adobe Elements :') )

Maar aangezien ik 9 van de 10 keer mijn camera niet mee heb als ik een dikke auto tegenkom maak ik gewoon foto's met mijn telefoon en die upload ik soms dan ook, betekend dit topic dan dat niemand dat vanaf nu meer moet doen??

Laat me niet lachen joh, beetje doen alsof je een topfotograaf bent, schaam je  :L

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #23 on: July 03, 2013, 08:30:58 pm »
Telefoonspots ftw.

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: July 03, 2013, 08:42:47 pm »
Je hebt wel gelijk om dit topic te starten alleen je hebt zelf totaal geen recht van spreken. Kijk eerst even naar je eigen pics :)

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: July 03, 2013, 08:45:32 pm »
De vraag is wel beantwoord geloof ik :)