June 27, 2017, 09:02:22 pm

Author Topic: Droomrit voor het Leven 2013  (Read 23108 times)

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
Re: Droomrit voor het Leven 2013
« Reply #15 on: September 15, 2013, 12:52:21 pm »
Elk jaar rijden maximaal 50 unieke auto's mee. De meest begeerlijke Ferrari's, Lamborghini's, Bugatti's en Porsches... De lijst bestaat elk jaar uit auto's die in Nederland slechts mondjesmaat op kenteken worden gezet.

Na maanden van voorbereiding is de inschrijving voor de auto's inmiddels gesloten. Veel bijzondere en exclusieve auto's hebben zich wederom aangemeld om deel te nemen aan de Droomrit voor het Leven. De organisatie heeft een zo divers mogelijke selectie van auto's gemaakt, om de kinderen, maar ook het publiek, een zo onvergetelijke dag te geven.

Ondanks dat de inschrijving vol is, nodigt de organisatie iedereen uit om op zaterdag 21 september vanaf 10:00 de start te bekijken bij de IVA te Driebergen of live op de website.

Hier vind je de auto's die dit jaar deelnemen met de Droomrit voor het Leven.

AC Cobra
Aston Martin DB7
Aston Martin DB9 Volante
Aston Martin V8 Vantage
Aston Martin V8 Vantage Roadster
Aston Martin V8 Vantage S
Aston Martin V12 Vantage
Aston Martin V12 Vantage Roadster
Audi R8 V10
Bentley Continental GT
Bugatti EB110
Bugatti Veyron
Chevrolet Corvette C6
Ferrari 360 Spider F1
Ferrari 430 Scuderia
Ferrari 430 Scuderia
Ferrari 599 GTB Fiorano
Ferrari 599 GTB Fiorano
Ferrari 599 GTB Fiorano
Ferrari 612 Scaglietti F1
Ferrari F12Berlinetta
Ferrari F355 Spider
Ferrari F430
Ferrari F430 Spider
Ferrari Testarossa
Fisker Karma
Jaguar F-Type
Lamborghini Aventador
Lamborghini Diablo
Lamborghini Diablo Roadster
Lamborghini Murcielago
Lexus LFA
Maserati Spyder Cambiocorsa
Maserati GranTurismo
Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series
Mercedes-Benz SLR McLaren
Mercedes-Benz SLS AMG
Mercedes-Benz SLS AMG Roadster
Porsche 911
Porsche 911 4S Cabriolet
Porsche 965 Turbo
Porsche 993 Turbo S
Porsche 997 Carrera 4 Cabriolet
Porsche 997 Turbo
Porsche 997 Turbo S Cabriolet
Porsche Carrera GT
Porsche GT2 RS
Porsche GT3
Porsche GT3 RS
Wiesmann MF5

Aan deze lijst kunnen geen rechten ontleend worden.

De route zal niet openbaar gemaakt worden, omdat er voorgaande jaren gemerkt is dat er veel gevaarlijke situaties zich voordeden doordat 'spotters' allerlei capriolen uithaalden om maar foto's en video's te kunnen maken.
« Last Edit: September 15, 2013, 12:54:50 pm by M.deJong »

jesperultimate

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #16 on: September 15, 2013, 04:43:11 pm »
Mooie lijst met auto's

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
« Reply #17 on: September 15, 2013, 06:04:02 pm »
Mooie lijst met auto's
^^.

Jammer dat er besloten is helemaal niets te melden mbt de route. Ergens wel logisch, ik ken de verhalen van vorig jaar nog wel terwijl ik er niet eens was. Ik hoop dat deze figuren zich een partij gaan schamen, hebben het verziekt voor de 'spotters' die wel fatsoen kennen. En die zullen er waarschijnlijk wel achter komen waar ze heen gaan, of rijden er gewoon achteraan in de 5touring

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #18 on: September 15, 2013, 06:16:36 pm »
Mensen die piccies aan willen leveren?
Of video's?
stuur ze naar frontpage@autogespot.com!
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

jesperultimate

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #19 on: September 15, 2013, 11:04:28 pm »
Mooie lijst met auto's
^^.

Jammer dat er besloten is helemaal niets te melden mbt de route. Ergens wel logisch, ik ken de verhalen van vorig jaar nog wel terwijl ik er niet eens was. Ik hoop dat deze figuren zich een partij gaan schamen, hebben het verziekt voor de 'spotters' die wel fatsoen kennen. En die zullen er waarschijnlijk wel achter komen waar ze heen gaan, of rijden er gewoon achteraan in de 5touring

Jaa dat vind ik ook heel erg jammer. Dit wordt de eerste keer dat ik er bij ben nu. Maar ik hoop dat we volgend jaar weer aan de route kunnen staan en nog veel mooiere foto's maken

Marcosld

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: September 16, 2013, 09:29:58 pm »
Ook geen tijden van vertrek/aankomst?

jesperultimate

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #21 on: September 17, 2013, 11:34:13 am »
Ook geen tijden van vertrek/aankomst?

Tussen 10 en 11

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #22 on: September 18, 2013, 08:00:23 pm »
Code: [Select]
De 14e Droomrit voor het Leven, het allereerste en meest gerenommeerde evenement waar zieke kinderen en hun familie getrakteerd worden op een onvergetelijke dag, gaat zaterdag 21 september weer prachtig worden! Organisator Cars for Charity Foundation slaagde er opnieuw in om de eigenaren van vijftig topauto’s bereid te vinden om even zoveel kinderen mee te nemen op een spectaculaire rit door ons land. Dat gebeurt in samenwerking met Vereniging Spierziekten Nederland en met Crocokids. Traditiegetrouw vinden de start en finish plaats bij Business School IVA Driebergen. Er zullen veel prachtige, zeldzame auto’s te zien zijn, zoals een Aston Martin V12 Vantage Roadster en Vanquish, twee Bugatti’s, Ferrari’s als de F12 Berlinetta en 599 GTB, de unieke Lexus LFA, een Jaguar F-Type, McLaren SLR AMG, Porsche GT3 en de elektrische Fisker Karma.

De Cars for Charity Foundation slaagt er jaarlijks in om met de deelnemende auto’s (‘by invitation only’) de lat opnieuw hoger te leggen. De Droomrit voor het Leven is bedoeld voor jongeren van 12 tot en met 21 jaar die met ernstige gezondheidsproblemen te maken hebben (of hebben gehad). Ook broertjes en zusjes worden dan in het zonnetje gezet. De exclusiviteit van de droomauto’s maakt dit evenement voor hen eveneens extra bijzonder.

De auto’s komen zaterdagmorgen vanaf ongeveer half 9 aan bij IVA Driebergen Business School. Ze kunnen daar dan worden bewonderd. Om 10.00 uur start de eerste auto voor een sprint en aansluitend een afwisselende route naar het befaamde Palace Hotel in Noordwijk. Hier wordt genoten van de lunch, waarna er een spectaculair middag-programma op afgesloten terrein volgt. De deelnemers worden rond 16.00 uur terugverwacht in Driebergen.
Oprichter Jonathan Middag van de Cars for Charity Foundation: ‘Ons evenement is een instituut geworden. Dat stemt trots. Het is echt geweldig om steeds weer de blijdschap bij de kinderen, hun ouders en de bestuurders van de auto’s te zien. Die laatsten offeren er een vaak schaarse vrije zaterdag voor op. Dat verdient erg veel waardering. Wij kunnen dit alles organiseren dankzij IVA Driebergen Business School, sponsoren als Stern groep, het Palace Hotel, Assicuro Private Insurance, heel veel vrijwilligers en dankzij ambassadeurs als Bas van Werven en Carros-hoofdredacteur Carlo Brantsen. Hopelijk komt er veel publiek naar Driebergen en Noordwijk. Want dat maakt alles voor de kinderen nóg mooier. Wie alvast in de stemming wil komen: op YouTube staat een leuk filmpje over vorig jaar ([url=http://www.youtube.com/watch?v=lw7LREWuIJ0#ws]Droomrit voor het Leven 2012 by Cars for Charity Foundation[/url]). Op [url=http://www.droomritvoorhetleven.nl]www.droomritvoorhetleven.nl[/url] vind je alle informatie en daar is ook vanaf 10.00 uur de start live te volgen. Dus kijken!”

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
« Reply #23 on: September 18, 2013, 10:01:17 pm »
Lijst met auto's is ge-update!

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
« Reply #24 on: September 19, 2013, 11:49:50 pm »
Een preview voor dit jaar:

Preview: Droomrit voor het Leven 2013

lopje

• It's all about cars, girls, beer. Oh, and cars!
    • View Profile
« Reply #25 on: September 20, 2013, 11:29:54 am »
Noordwijk dus, lekker ver :+

Hoe kom je aan die info?
Supercars are just toys for men who want to get in touch with their inner child :)

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #26 on: September 20, 2013, 12:13:21 pm »
In Driebergen present.

lopje

• It's all about cars, girls, beer. Oh, and cars!
    • View Profile
« Reply #27 on: September 20, 2013, 02:44:12 pm »
Zou je überhaupt wel mogen fotograferen in Noordwijk? Aangezien de locatie niet eens bekend wordt gemaakt.
Supercars are just toys for men who want to get in touch with their inner child :)

Edwin

• BMW M3 Driver
  • Of naar Nick en Simon
    • View Profile
« Reply #28 on: September 20, 2013, 03:02:22 pm »
Zal wel weer gewoon boulevard worden :) Als ze bij Huister Duin gaan eten of iets kan het alleen een '' probleem '' worden om te fotograferen.
Ik citeer: Spruiten stinken en smaken naar stront, gelukkig ruik jij lekker

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #29 on: September 20, 2013, 04:13:32 pm »
Dan ga je gewoon op de openbare weg liggen
Zal genoeg volk rondlopen
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)