August 20, 2017, 07:41:29 am

Author Topic: Plaats hier zelfgemaakte video's van gespotte auto's en events deel 20  (Read 52579 times)

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
"deze heeft wel wat meer kilometers gemaakt dan die andere"

178 km :')

Hainz

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
*edit* Dikke filmpjes hoor op die vorige pagina! "Like"  :bier:

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
@ Gijs, zoals ik op YT al schreef: Die sfeerbeelden van de 24uur zijn echt geweldig! Prachtig filmpje, zou ik ook graag nog eens proberen.
Die met die mensen bij de schutting, met die paraplu's die enkel verlicht worden door de voorbij rijdende auto zijn SCHITTEREND!
Volgens mij is het wel intensief, want je hebt bijna van 24uur beelden? Heel de tijd wakker gebleven?

@M. De Jong, mocht binnen die motor starten/revven?
Stonk dat dan niet te erg?

Filmpje van mijn ritje in een McLaren MP4-12C Spider op Francorchamps.
Het was gewoon geweldig :)

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
@ Gijs, zoals ik op YT al schreef: Die sfeerbeelden van de 24uur zijn echt geweldig! Prachtig filmpje, zou ik ook graag nog eens proberen.
Die met die mensen bij de schutting, met die paraplu's die enkel verlicht worden door de voorbij rijdende auto zijn SCHITTEREND!
Volgens mij is het wel intensief, want je hebt bijna van 24uur beelden? Heel de tijd wakker gebleven?
Ja het is wel intensief, maar ook wel de moeite waard. Je voeten zijn helemaal kapot aan het eind van de avond :P. We zijn van 8u 's ochtends tot 2 u 's nachts bezig geweest. Vervolgens weer om 8u de wekker en de rest van de race gefilmd. De race lag 's nachts toch stil ivm slecht weer. Toen tot 5u gefilmd, naar huis gereden en om 12u was ik thuis :+.

Arjan

• BMW M3 Driver
  • pol-lol
    • View Profile
Ja het is wel intensief, maar ook wel de moeite waard. Je voeten zijn helemaal kapot aan het eind van de avond :P. We zijn van 8u 's ochtends tot 2 u 's nachts bezig geweest. Vervolgens weer om 8u de wekker en de rest van de race gefilmd. De race lag 's nachts toch stil ivm slecht weer. Toen tot 5u gefilmd, naar huis gereden en om 12u was ik thuis :+.
Wow, indrukwekkend inderdaad :D Maar met een mooi resultaat!

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Lees de nieuwe regels even.
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Hainz

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Blijft indrukwekkend idd Gijs en Martijn. Mooie sfeer foto's en beelden! Toffe ervaring lijkt mij!

Ollie

• Ford Focus ST Driver
  • Youtube.com/DerOllie
    • View Profile
    • Youtube.com/Derollie
 :{
« Last Edit: May 26, 2013, 05:30:12 pm by Ollie »

"The dream lives on... "

M.deJong

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • Michael de Jong
@M. De Jong, mocht binnen die motor starten/revven?
Stonk dat dan niet te erg?

Yes, zowel van de V6 als de V8:) En de stank viel wel mee, het was in een grote fabriekshal.

DijkstraMeer

• Ford Focus ST Driver
  • DijkstraMeer- FBI- the Female Body Inspectors
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com//viewcars.php?offset=1&spotter=DijkstraMeer
Excuses voor het 'niet lezen' van de nieuwe regels ....

Reactie op vorige video:
Wat een gave video van de McLaren, moet zeker een gave ervaring zijn om hiermee over het circuit te gaan!

Bij dezen dan:

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
Aardig tof dat je meemocht Arjan :P! Moet een mooie ervaring geweest zijn! Ik heb slechts beelden van buitenaf haha:

lenhardspot

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • Mijn video's
Blijven gaaf klinken die McLaren's! Wel jammer dat ze niet allemaal even goed doorrijden.

Sauber Mercedes-Benz C11 (Group C) - Pure Sounds!

Erg gaaf om deze auto in het echt gezien te hebben! :)

Ollie

• Ford Focus ST Driver
  • Youtube.com/DerOllie
    • View Profile
    • Youtube.com/Derollie
Ok nieuwe regels, vorige filmpje: Tof! Verschil in geluid tussen die wagens is wel opmerkelijk, te horen op 0.39.

Bij deze iets van een zachtere klasse, hopelijk net zo fun:
FUN: Supercars revving through tunnel ... and wannabe! @Viva Italia 2013, TT Circuit Assen 720p HD
FUN: Supercars revving through tunnel ... and wannabe! @Viva Italia 2013, TT Circuit Assen 720p HD

"The dream lives on... "

Style

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile

supervette ervaring! Heb al eerder meegereden in een Z06 op de autobahn op topspeed (319,1 echte km/h) maar op de Nordschleife is toch net iets vetter:)

Xx_in_your_dream_xX

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
Moet echt zalig zijn er zitje op circuit met een Corvette!

Was gewoon gaan spotten en plots kom ik een ralley tegen met paar prachtige wagens!
Heb ze niet kunnen filmen als ze vertrokken want toen ik er was waren ze nog aan het aperitieven.
Heb toch dit filmpje gemaakt :)
Foto's zijn al naar AG gestuurd voor op de frontpage