November 22, 2017, 10:50:35 pm

Author Topic: Spot melden in positieve vorm.  (Read 12392 times)

Vaxor

• Fiat Panda Driver
  • Het kan altijd erger.
    • View Profile
Spot melden in positieve vorm.
« on: May 07, 2013, 01:17:00 pm »
Hallo,

Ik weet niet of ik hiervoor in het goeie Topic ben, maar ik kwam vandaag een spot tegen waarvan ik zelf vond dat deze toch wel uitgelicht mocht worden. Toen kwam ik op het idee dat het misschien leuk is om bij het "spot melden" een button toe te voegen met "uitlichten" of iets dergelijks.
Dus om aan te geven dat jij van mening bent dat deze spot uitgelicht moet worden. Als de desbetreffende spot dan vaak genoeg gemeld word kan de crew zelf beslissen of ze deze spot dan willen uitlichten.

Ik hoop dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel en dat de crew blij is met mijn suggestie.
Groetjes!
Waar een wil is, is een weg.

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
Re: Spot melden in positieve vorm.
« Reply #1 on: May 07, 2013, 02:14:28 pm »
Hoi,

Op zich een goed idee, probleem hierbij is alleen dat op een gegeven moment mensen al hun spots aan gaan geven om ze maar uitgelicht te krijgen en krijgen wij achter de schermen nog geen duidelijk overzicht welke spots er uitgelicht moeten worden.
Het idee is goed maar er zitten nogal wat haken en ogen aan om dat zomaar in te voeren ;)

Emil

• Baas
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: May 07, 2013, 02:19:22 pm »
Prima idee! Normaal gesproken lopen wij de spots na om te kijken of iets uniek is/boeiend.
Via de linkdump kunnen spots natuurlijk gewoon aangegeven worden!

Destroyer-GT

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: May 07, 2013, 03:49:42 pm »
Hoi,

Op zich een goed idee, probleem hierbij is alleen dat op een gegeven moment mensen al hun spots aan gaan geven om ze maar uitgelicht te krijgen en krijgen wij achter de schermen nog geen duidelijk overzicht welke spots er uitgelicht moeten worden.
Het idee is goed maar er zitten nogal wat haken en ogen aan om dat zomaar in te voeren ;)
Deze functie alleen bij spots van anderen toevoegen, zodat je je eigen spots niet kunt aangeven? (Okee, dan heb je alsnog kans op vriendjespolitiek, maar goed)

Vaxor

• Fiat Panda Driver
  • Het kan altijd erger.
    • View Profile
« Reply #4 on: May 07, 2013, 04:15:36 pm »
Hoi,

Deze functie alleen bij spots van anderen toevoegen, zodat je je eigen spots niet kunt aangeven? (Okee, dan heb je alsnog kans op vriendjespolitiek, maar goed)

Dit was ik inderdaad vergeten te melden, maar uiteraard komt deze optie er niet op bij je eigen spots!
Waar een wil is, is een weg.

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #5 on: May 07, 2013, 04:17:09 pm »
Mooi idee!  :)
Quote from: NickBongio
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: May 07, 2013, 05:04:44 pm »
Hoi,

Dit was ik inderdaad vergeten te melden, maar uiteraard komt deze optie er niet op bij je eigen spots!
Krijg je alsnog vriendjespolitiek dus dat gaat niet werken.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

520860

• Seat Ibiza FR Driver
  • Photoshop!!!!
    • View Profile
« Reply #7 on: May 07, 2013, 05:29:33 pm »
Ik vind het een leuk idee. Er kan inderdaad gedaan worden aan vriendjespolitiek, maar dat kan ook bij het stemmen op SVDD.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: May 07, 2013, 06:08:10 pm »
Ja maar daar krijgen we niet tig mailtjes van omdat spotters hun spot uitgelicht willen zien, dan wel. Spots lopen we nu zelf door.

Maar zoals emil al aangaf, je kan altijd via de linkdump spots aangeven.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

pieterLeuven

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com/nl/spots?spotter=Pv-leuven
« Reply #9 on: May 30, 2013, 12:30:13 pm »
Opzich vind ik dit ook een goed idee.
Maar ik wil toch opmerken dat het systeem zoals het nu is (naar mijn mening) goed is.
Spots die de moeite zijn worden door jullie opgemerkt en worden daarna uitgeligt.

Naar mijn mening is het ook niet nodig dat het aantal artikels per dag omhoog gaat.
Waarin dit idee te combineren valt: misschien elke dag een rating maken met de 10 "meest bijzondere" spots van de afgelopen 24u.

Maar zoals ik eerde ral aanhaalde, de site is prima zoals hij nu is :)

MVG,
 Pieter.

lenny.

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #10 on: June 01, 2013, 09:41:20 am »
Ik vind het ook wel een goed idee!
Maar een top 10 lijstje lijkt mij niet nodig,
dat zijn vaak al de SVDD's en anders kun je de meest bekeken spots bekijken van die dag.
Daar zitten vaak wel de "meest bijzondere" bij :)

Ted

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #11 on: March 31, 2014, 08:07:23 pm »
Ik vind het ook wel een goed idee!
Maar een top 10 lijstje lijkt mij niet nodig,
dat zijn vaak al de SVDD's en anders kun je de meest bekeken spots bekijken van die dag.
Daar zitten vaak wel de "meest bijzondere" bij :)

Naar mijn mening zijn sommige spots wel 'underrated' en sommige juist meer bekeken dan nodig, een lijstje zou ik dan wel zien zitten. Hoeft niet per sť een top 10, top 5 of top 3 kan ook.

DiederikLieftink

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • Diederik Lieftink Photography
« Reply #12 on: February 16, 2015, 05:51:41 pm »
Hallo,

Gister deze nissan gespot http://www.autogespot.nl/nissan-nissan-gt-r-jcr-track-edition/2015/02/16

Dacht eerst dat het een litchfield was, maar de maker van deze auto heeft contact met mij gezocht en heeft mij verteld dat er helemaal niks litchfield aan is.
Zijn bedrijf heeft hem tot de 1270Pk gemaakt.

Ik neem aan dat de naam nu niet meer wordt veranderd naar een litchfield, aangezien er niks op zit van litchfield.

Achter op de auto staat ook het logo van JCR en ook op het motorblok.

Mvg,

Diederik

Xx_in_your_dream_xX

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #13 on: February 16, 2015, 06:35:06 pm »
Hoi,

+1 Ik kom het maar al te vaak tegen dat mensen op facebook en andere media mensen gaan smeken om toch maar op hun spot te stemmen zodat zij toch maar SVDD kunnen halen ook al zijn de foto's niet echt geslaagd...
Maar als je zelf vind dat een spot moet worden uitgelicht kan je die toch gewoon gaan delen op Facebook?
Denk dat er vaak misbruik zal gemaakt worden moest die functie er komen.