December 16, 2017, 02:42:12 am

Author Topic: Micha's Dierentuin - Panda en Pony  (Read 47115 times)

Bassen

• Lamborghini Murciťlago LP640 Driver
  • Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
Re: Micha's blauwe monster
« Reply #15 on: April 22, 2013, 07:15:34 pm »
Is dit de 34 PK versie? :P  Ieder zijn eigen hobby maar ik vind deze auto het investeren niet waard.

Moet jij juist zeggen, jij hebt waarschijnlijk al meer verloren op je auto dan dat Micha voor zijn Panda heeft betaald

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #16 on: April 22, 2013, 07:21:48 pm »
Is dit de 34 PK versie? :P  Ieder zijn eigen hobby maar ik vind deze auto het investeren niet waard.

Moet jij juist zeggen, jij hebt waarschijnlijk al meer verloren op je auto dan dat Micha voor zijn Panda heeft betaald
Je bedoeld afschrijving of onderhoud? Voor dat je de Panda mooi gemaakt heb ben je heel wat geld kwijt en dan heb je nog steeds een auto die niks opleverd.

Chahine

• Aston Martin Vanquish S Driver
    • View Profile
« Reply #17 on: April 22, 2013, 07:27:52 pm »
Dude who gives a fuck... Laat hem nou maar rijden met zoiets, wie houdt er hem tegen?

Mooie beginnersauto! Maatje van me wou ook zoiets kopen, en er een hayabusa motor in lepelen :+ denk dat er na wat opknapwerk er zeker een mooie auto van gemaakt kan worden. Hoeveel heeft ie ondertussen gelopen?

Diederik

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
  • Parijs!
    • View Profile
« Reply #18 on: April 22, 2013, 07:28:11 pm »
Haha nice :P

ArnoldH

• View Profile
« Reply #19 on: April 22, 2013, 07:31:23 pm »
_O- Gewoon briljant. Schijt aan alles en gewoon een Panda rijden.
Gaat die de Nurburgring op?
Veel plezier en een hoop veilige kilometers ermee!

Hamann

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #20 on: April 22, 2013, 07:44:08 pm »
Wie daar heeft proberen in te breken moet wel op zijn achterhoofd zijn gevallen, wat wilde die hebben, die oude radio uit het jaar prik :+

Veel veilige kilometers, hopelijk gaat hij nog een tijdje mee.
« Last Edit: April 22, 2013, 07:46:32 pm by Hamann »

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #21 on: April 22, 2013, 07:54:47 pm »

Je bedoeld afschrijving of onderhoud? Voor dat je de Panda mooi gemaakt heb ben je heel wat geld kwijt en dan heb je nog steeds een auto die niks opleverd.
:')

Estoque

• Testkonijnen
  • Audi RS4 Sedan Driver
  • *
  • Der Meister
    • View Profile
« Reply #22 on: April 22, 2013, 08:03:37 pm »

Jij blijft me toch iedere keer weer verbazen..

Mischa wil gewoon goedkoop rondtoeren en daar is de Panda geschikt voor. hij is niet slecht, maar heeft een paar punten. maar ik verwacht niet dat Mischa die allemaal gaat aanpakken..

ik vind het ontzettend baas om zo'n panda aan te schaffen...
Je Moeder!

Micha D.

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: April 22, 2013, 08:12:08 pm »
Bedankt allemaal voor de leuke reacties :D ^O^!

Ze hebben je neem ik aan geld toegegeven om hem mee te nemen? :P
Nee, dat was nou wel leuk geweest :P.

Als ik het goed heb zat er staalwol in de achterbank toch? Ooit eens bij zo'n ding achterin gezeten.
Geen idee, voor zover ik weet niet, maar het zou kunnen. Heb nog niet achterin gezeten eerlijk gezegd.

Nee, de 45pk versie. Je zegt het zelf al, ieder z'n eigen hobby.

Mooie beginnersauto! Maatje van me wou ook zoiets kopen, en er een hayabusa motor in lepelen :+ denk dat er na wat opknapwerk er zeker een mooie auto van gemaakt kan worden. Hoeveel heeft ie ondertussen gelopen?
Ja, ik zou er nog wel eens een 70pk Abarth blok erin willen hebben, maar dat kost je ook zo 1000 euro. Hij heeft nu 102.000 kilometers gelopen (of 202.000, kan ook).

Ooit wil ik wel eens een rondje rijden, maar dan gewoon  h e u l   r u s t i g.

Wie daar heeft proberen in te breken moet wel op zijn achterhoofd zijn gevallen, wat wilde die hebben, die oude radio uit het jaar prik :+
Ja, dat was ook mijn idee 8)7.

Micha wil gewoon goedkoop rondtoeren en daar is de Panda geschikt voor. hij is niet slecht, maar heeft een paar punten. maar ik verwacht niet dat Micha die allemaal gaat aanpakken..
Het is voor nu de bedoeling om hem qua uiterlijk zo netjes mogelijk te maken en technisch goed te houden en dan over een paar jaar misschien een volledige restauratie inclusief overspuiten en dergelijke. Maar dat is pas voor later.
« Last Edit: April 22, 2013, 08:15:24 pm by Micha D. »

Jan Peek

• View Profile
« Reply #24 on: April 22, 2013, 08:25:49 pm »

Mischa wil gewoon goedkoop rondtoeren en daar is de Panda geschikt voor. hij is niet slecht, maar heeft een paar punten. maar ik verwacht niet dat Mischa die allemaal gaat aanpakken..

ik vind het ontzettend baas om zo'n panda aan te schaffen...
Ik zeg toch helemaal niks verkeerd :')

Sturrus

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
« Reply #25 on: April 22, 2013, 08:52:35 pm »
Het zou niet mijn eerste keus zijn (of de tweede, of de derde...), maar goed.

Ooit wil ik wel eens een rondje rijden, maar dan gewoon  h e u l   r u s t i g.
[/quote]Enigzins vlot gaat ook niet lukken :P
Ik hoop dan trouwens dat hij op sommige plekken de bult op komt. Mijn 75pk 106 had er namelijk soms al moeite mee.

ThomasB

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com//viewcars.php?spotter=hengelospotcrew
« Reply #26 on: April 22, 2013, 08:57:34 pm »
Het mooie aan het opknappen van deze auto's is dat het vrijwel niets kost. Delen kan je mooi van de sloop/ebay halen en (grotendeels) zelf te monteren! Geniaal design heeft zo'n panda eigenlijk :P

Slv

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #27 on: April 22, 2013, 09:01:04 pm »
Wat jan zegt over dat het helemaal niks opbrengt is ook niet waar. Dit ding levert in nette staat over 5 jaar een stuk meer op dan zijn FiŽsta. Dit is ook nog eens het allereerste model of niet? :)

Jan Peek

• View Profile
« Reply #28 on: April 22, 2013, 09:04:56 pm »
Wat jan zegt over dat het helemaal niks opbrengt is ook niet waar. Dit ding levert in nette staat over 5 jaar een stuk meer op dan zijn FiŽsta. Dit is ook nog eens het allereerste model of niet? :)
Are you serious? :')

Bassen

• Merica!
    • View Profile
    • RUFdatabase.com
« Reply #29 on: April 22, 2013, 09:07:22 pm »
Nou als Micha 2k in die panda stopt ziet die dat eerder terug bij verkoop als dat jij dat zou doen met de Fiesta.

Edit: Mischa, nogmaals wat een helden bak _O_ Zou zoiets best overwegen had de auto wat meer vermogen gehad.
« Last Edit: April 22, 2013, 09:10:00 pm by Bassen »