July 23, 2017, 02:44:35 pm

Author Topic: Help/vragen topic 46  (Read 285046 times)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Help/vragen topic 46
« Reply #30 on: December 09, 2012, 09:07:57 pm »
Wat is je vraag?
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

essel

• Frontpage-crew
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #31 on: December 09, 2012, 11:03:27 pm »
Okee, we zullen dat beetje bij beetje doen ;).
Nog even ter info: Ukkel is door alle Belgiologen bestempeld (waaronder jij destijds) als onderdeel van Brussel.

Ukkel is een onderdeel van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest, een van de drie Gewesten van BelgiŽ. Het Brussels Hoofdstedelijk Gewest bestaat uit 19 gemeenten, waaronder Ukkel. Aangezien Ukkel een gemeente is, hoort die als een aparte plaats beschouwd te worden op AG.

http://brussel.irisnet.be/over-het-gewest/de-gemeenten-van-het-brussels-hoofdstedelijk-gewest?set_language=nl

De meeste spots die tot nu toe onder Brussel vallen, zijn in Brussel-Stad gemaakt, maar er zijn ook een aantal spots die in andere, aparte gemeenten van het Brussels Gewest gemaakt zijn (bv. Anderlect, Watermaal-Bosvoorde, Ukkel) of zelfs buiten dat Gewest (met name al de spots op Parking C van de Heyzel).

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #32 on: December 09, 2012, 11:10:15 pm »
_O- Nu moet het weer als losse plaats bestempeld worden. Kun je begrijpen dat we hier een beetje van het kastje naar de muur en terug worden gestuurd omdat elke Belg iets anders zegt? En er dus een beetje moe van worden om steeds maar weer een ander verhaal aan te horen met allerlei gevolgen die veel tijd kosten? :)

essel

• Frontpage-crew
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #33 on: December 09, 2012, 11:33:00 pm »
_O- Nu moet het weer als losse plaats bestempeld worden. Kun je begrijpen dat we hier een beetje van het kastje naar de muur en terug worden gestuurd omdat elke Belg iets anders zegt? En er dus een beetje moe van worden om steeds maar weer een ander verhaal aan te horen met allerlei gevolgen die veel tijd kosten? :)
Het is mijn schuld niet als iemand in het verleden onterecht beweerd heeft dat Ukkel geen gemeente wasÖ Ik heb je een officiŽle (dus volledig betrouwbare) bron doorgegeven voor de grenzen van elke gemeente, vanaf nu moeten we ons aan die afbakening houden. Tot nu toe hebben we onze spots uit Ukkel onder Brussel geŁpt omdat het toen zo was en we wachtten op je toestemming om die onder Ukkel te uppen.

Ik begrijp volledig dat het enorm veel werk zal zijn om al die spots te hernoemen (zowel voor jou als voor mij), daarom ben ik bereid om de plaatsbenamingen zelf te veranderen in de admin als je dat wilt (mocht ik weten hoe het werkt).

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #34 on: December 09, 2012, 11:39:32 pm »
:) Die voer ik zelf wel door.

essel

• Frontpage-crew
  • Licence plates nerd
    • View Profile
    • Mijn spots
« Reply #35 on: December 09, 2012, 11:47:44 pm »
Okee, beetje bij beetje dus :)

auto-moto0611

• Frontpage-crew
  • Golf 4 GTI Driver
    • View Profile
« Reply #36 on: December 10, 2012, 10:48:28 am »
Wat Simon zegt is helemaal correct. Eindelijk zal het Brussels Hoofdstedelijk Gewest goed ingedeld zijn  ^O^  Ik zal ook Slabate helpen en zal  aan de spotters die ik ken vragen om hun toekomstige spots (namelijk voor de paking C) onder de goede gemmente te uppen.

BmwRon

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #37 on: December 10, 2012, 06:41:02 pm »
Wat is je vraag?

Waarom ik een reden moet opgeven, waarom ik geen flyer heb achtergelaten. Is wat opdringerig denk....

Ohja, en komt er iets van een regel voor ingesneeuwde wagens.... Een paar banden met achterlichten voegen weinig toe al zeg ik het zelf. Of heeft dit wel meerwaarde, buiten dat een sneeuwlandschap er mooi uitziet?

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #38 on: December 10, 2012, 06:42:13 pm »
Wat is je vraag?

Waarom ik een reden moet opgeven, waarom ik geen flyer heb achtergelaten. Is wat opdringerig denk....

Ohja, en komt er iets van een regel voor ingesneeuwde wagens.... Een paar banden met achterlichten voegen weinig toe al zeg ik het zelf. Of heeft dit wel meerwaarde, buiten dat een sneeuwlandschap er mooi uitziet?
Ik zal dat niet doen, straks gaan er spotters gewoon om die reden sneeuw er vanaf halen :+
Quote from: NickBongio
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #39 on: December 10, 2012, 07:12:17 pm »
Als er teveel sneeuw op ligt kan je hem gewoon melden, kan de crew bepalen of het binnen de 'marges' valt. Toch? :)

AutoMotive

• Frontpage-crew
    • View Profile
« Reply #40 on: December 10, 2012, 07:48:52 pm »
Lijkt me wel het beste. Anders krijg je van die discussies of er wel genoeg sneeuw op ligt...

BmwRon

• View Profile
« Reply #41 on: December 10, 2012, 07:51:24 pm »
Als er teveel sneeuw op ligt kan je hem gewoon melden, kan de crew bepalen of het binnen de 'marges' valt. Toch? :)

Haha, dat is wel zo. Dan zal per geval bekeken moeten worden of hij toelaatbaar is. Onder kwaliteit melden dan maar?

pieterLeuven

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com/nl/spots?spotter=Pv-leuven
« Reply #42 on: December 13, 2012, 07:05:07 pm »
Zouden jullie het PieterLeuven account aan het PV-Leuven account kunnen toevoegen?

PieterLeuven:
http://www.autogespot.com/spots?spotter=PieterLeuven

PV-Leuven:
http://www.autogespot.com/spots?spotter=PV-Leuven

Mijn excuses voor het ongemak!

Pieter.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #43 on: December 13, 2012, 07:09:27 pm »
:) Upload ze maar opnieuw onder de juiste naam. Er is al vaker aan je gevraagd om direct onder de juiste naam te uploaden.

pieterLeuven

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com/nl/spots?spotter=Pv-leuven
« Reply #44 on: December 13, 2012, 07:13:38 pm »
:) Upload ze maar opnieuw onder de juiste naam. Er is al vaker aan je gevraagd om direct onder de juiste naam te uploaden.

okť, doe ik.
 thx voor de snelle reactie!