June 26, 2017, 02:06:30 am

Author Topic: 2012 Nissan GT-R Black Edition in het Eifelgebergte  (Read 10947 times)

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
    • FrédericLouis Portfolio
2012 Nissan GT-R Black Edition in het Eifelgebergte
« on: August 31, 2012, 09:10:45 pm »
Ik had de kans om 24 uur door te brengen met de nieuwe GT-R, samen met het reportersteam van Groenlicht.be. En waar deze uurtjes beter doorbrengen dan in Duitsland en het Eifelgebergte?

Volledig verslag en foto's, video's, etc. van de roadtrip op de website: http://www.groenlicht.be/2012/08/28/roadtrip-rijtest-test-video-nissan-gt-r-my-2012-black-edition/

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

Hope you like it! Niet echt een volwaardige fotoshoot geworden omdat we uiteraard liever achter het stuur zaten.

Gisteren was deze shoot zelfs Spot van de Dag voor Duitsland! http://www.autogespot.nl/nissan-gt-r-2012/2012/08/30

Nog enkele Youtube filmpjes:

2012 Nissan GT-R Black Edition Flyby + Sound

2012 Nissan GT-R Black Edition Revving (Sound)

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
Re: 2012 Nissan GT-R Black Edition in het Eifelgebergte
« Reply #1 on: September 01, 2012, 12:30:31 pm »
Goede afwisseling van foto's en gelukkig niet teveel gephotoshopped ofzo, vind ik mooi zo. Sommige foto's hadden misschien nog wat 'spannender' kunnen zijn zoals foto 5, waarbij je het standpunt wat lager en extremer had kunnen kiezen, maar over het algemeen een leuke shoot. :)

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #2 on: September 01, 2012, 11:17:55 pm »
Foto 9. kun je zó ontzettend gaaf maken met een mooie bewerking! Over het algemeen prima foto's; nabewerking zou wat meer aandacht aan besteed kunnen worden :Y.

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: September 01, 2012, 11:20:13 pm »
Foto 9. kun je zó ontzettend gaaf maken met een mooie bewerking! Over het algemeen prima foto's; nabewerking zou wat meer aandacht aan besteed kunnen worden :Y.

Wat bedoel je dan concreet met 'een mooie bewerking'. Foto's zijn bewerkt maar ik streef in mijn foto's altijd een realitistische weergave na zoals het ook echt was. Maar je hebt misschien wel een punt dat er meer in zit.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #4 on: September 01, 2012, 11:23:56 pm »
Recht zetten, croppen (misschien ook niet want dan heb je dat "aquaduct?" er niet meer op) gewoon eventjes allemaal wat spannender. Kleuren wat meer er uit laten komen etc. :)

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: September 01, 2012, 11:26:35 pm »
Recht zetten, croppen (misschien ook niet want dan heb je dat "aquaduct?" er niet meer op) gewoon eventjes allemaal wat spannender. Kleuren wat meer er uit laten komen etc. :)

Ja die foto is op 10mm getrokken ook dus 't is allemaal wat semi-fish eye, vandaar de kromming. Alles rechtrekken had niet echt zin. Met die kleuren heb je wel een punt maar wou het iets 'donkerder' geven.

Frank-92

• Bugatti EB110 Driver
  • Da's kak zeg.
    • View Profile
« Reply #6 on: September 01, 2012, 11:30:29 pm »
Begrijp me niet verkeerd hoor; ik vind het onwijs gave foto's echt waar :Y De één houdt van wat meer bewerkte foto's (zoals ik) de ander houdt 't zo origineel mogelijk (geen probleem, ieder zijn smaak natuurlijk :Y) alleen met een bepaalde bewerking kun je jezelf uniek maken wat jouw foto's (positief) herkenbaar maakt.

Ik kan wel een aantal namen noemen waarvan je écht kan zien wie een foto maakt, na de bewerking bedoel ik dan. (Thijs van Wijk, Richard Brunsveld, Gijs Spierings, Ansho Bijlmakers, AnthonyR, Thijs over de Vest)

Dequal

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: September 01, 2012, 11:38:56 pm »
Begrijp me niet verkeerd hoor; ik vind het onwijs gave foto's echt waar :Y De één houdt van wat meer bewerkte foto's (zoals ik) de ander houdt 't zo origineel mogelijk (geen probleem, ieder zijn smaak natuurlijk :Y) alleen met een bepaalde bewerking kun je jezelf uniek maken wat jouw foto's (positief) herkenbaar maakt.

Ik kan wel een aantal namen noemen waarvan je écht kan zien wie een foto maakt, na de bewerking bedoel ik dan. (Thijs van Wijk, Richard Brunsveld, Gijs Spierings, Ansho Bijlmakers, AnthonyR, Thijs over de Vest)

Kan ik zeker in komen. Heb zelf ook wel al wat zitten experimenteren hoor, maar ik denk dat ik gewoon nog niet echt mijn stijl heb gevonden. Als je bijvoorbeeld m'n portfolio checkt, zul je ook wel zien dat ik gewoon realistische beelden zonder teveel gefoefel probeer te verwezenlijken. Maar 't is zoals je zegt, kwestie van jezelf uniek te maken.