April 27, 2017, 04:57:15 pm

Poll

1 Spot van de dag of in ieder land waar meer dan 5 spots geupload zijn?

1 Spot van de dag
In ieder land waar meer dan 5 spots geupload zijn

Author Topic: 1 of meerdere SVDD's  (Read 20604 times)

LucasH

• Frontpage-crew
  • Golf 4 GTI Driver
    • View Profile
1 of meerdere SVDD's
« on: July 04, 2012, 10:26:33 pm »
Zoals jullie waarschijnlijk allemaal weten is er sinds 'de nieuwe site' niet meer 1 Spot van de dag, maar is er een Spot van de dag in ieder land waarin op 1 dag minstens 5 spots geupload worden. Zelf vond ik het oude systeem veel leuker, je merkt dat er nu in sommige gevallen gewoon totaal niet bijzondere spots 'Spot van de dag' worden, en omdat er nu soms wel 5-10 Spots van de dag zijn, is het veel minder speciaal, leuk of moeilijk om een Spot van de Dag te halen. Wat vinden jullie?

AutoMotive

• Frontpage-crew
  • Renault Megane RS Driver
    • View Profile
Re: 1 of meerdere SVDD's
« Reply #1 on: July 05, 2012, 03:29:13 pm »
Ik vind het wel goed zo. Als je 1 SvdD doet, krijg je 1 lange lijst met alle spots, zodat mensen op de eerste dikke spot in de lijst stemmen. Wat nu ook wel eens gebeurt bij NL, BelgiŽ en Duitsland...

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: July 05, 2012, 03:32:46 pm »
Alleen de spot van de dag in Nederland is boeiend, (die haald meestal de 1000 views) Dat is wel jammer omdat een dikke wagen in het buitenland niet de aandacht krijgt die het verdient omdat die niet uitgelicht wordt.

edit: 3 keer achter elkaar dezelfde gumpert als spot van de dag :'), Doe in iedergeval alleen maar sterspots nomineren voor spot van de dag.
« Last Edit: July 05, 2012, 03:34:33 pm by Jan Peek »

AutoMotive

• Frontpage-crew
    • View Profile
« Reply #3 on: July 05, 2012, 03:50:54 pm »
Dat laatste ben ik met je eens. Als er ergens een Veyron geparkeerd staat en hij wordt 3 keer wordt gefotografeerd en op drie verschillende dagen geŁpload. Heb je drie keer achter elkaar dezelfde SvdD. Dat is jammer van de andere spots

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: July 05, 2012, 04:08:59 pm »
Alleen de spot van de dag in Nederland is boeiend, (die haald meestal de 1000 views) Dat is wel jammer omdat een dikke wagen in het buitenland niet de aandacht krijgt die het verdient omdat die niet uitgelicht wordt.

edit: 3 keer achter elkaar dezelfde gumpert als spot van de dag :'), Doe in iedergeval alleen maar sterspots nomineren voor spot van de dag.

Waar baseer je dit op?

Jan Peek

• View Profile
« Reply #5 on: July 05, 2012, 04:24:28 pm »

Waar baseer je dit op?

Je weet best dat een spot uit Duitsland als spot van de dag niet de aandacht krijgt als een spot van de dag uit Nederland.

karsten

• Frontpage-crew
  • Porsche Carrera GT Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: July 05, 2012, 05:31:40 pm »

Waar baseer je dit op?

Je weet best dat een spot uit Duitsland als spot van de dag niet de aandacht krijgt als een spot van de dag uit Nederland.
Ja als Spot van de Dag zijnde ja. Maar als de spot interessant genoeg is wordt deze heus wel uitgelicht op de Nederlandse FP.

Als er een Duits artikel gemaakt word mbt de SVDD dan word deze alleen op autogespot.de gepubliceerd. Als deze spot de moeite waard is zal hier zeker nog een artikel over gemaakt worden op de NL site, dat bedoel ik te zeggen :) 

N.Beekers

• View Profile
« Reply #7 on: July 05, 2012, 05:37:04 pm »

Als ik stem, stem ik ook alleen maar op sterspots. Ook al is er een super dikke geen sterspot en niet zulke intressante sterspots, stem ik liever op een met ster dan een zonder ster. Die verdienen het meer vind ik :)

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #8 on: July 05, 2012, 05:51:17 pm »

Haald hahaha.

Ik heb trouwens sinds the site is veranderd er hooguit twee keer opgekeken en vond het sowieso al waardeloos. Dus het was mij nieteens opgevallen die spots van de dag.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #9 on: July 05, 2012, 06:22:04 pm »
Alleen de spot van de dag in Nederland is boeiend, (die haalt meestal de 1000 views) Dat is wel jammer omdat een dikke wagen in het buitenland niet de aandacht krijgt die het verdient omdat die niet uitgelicht wordt.

Haalt hahaha.

Ik heb trouwens sinds the site is veranderd er hooguit twee keer opgekeken en vond het sowieso al waardeloos. Dus het was mij nieteens opgevallen die spots van de dag.

Je zal niet de enige zijn.

nieuw

• View Profile
« Reply #10 on: July 07, 2012, 05:56:11 pm »
Dacht net ik zal even spots gaan bekijken, werkt echt voor geen meter. Zoekfunctie werkt nieteens haha. Waardeloos. Heb het na een ergernisvolle minuur maar opgegeven :D

Carbonkneus

• Lamborghini Gallardo Driver
  • OnlineF1kijken.nl
    • View Profile
« Reply #11 on: July 07, 2012, 09:19:19 pm »
Ik vind het veel te veel moeite om te selecteren uit welk land je spots wil zien. Zet Nederland gewoon bovenaan ipv onder landen waar nog nooit iemand van heeft gehoord.

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #12 on: July 10, 2012, 05:14:30 pm »
Sowieso was oude site leuker. Dit is te on overzichtelijk met sterretjes en spots etc. Vind er serieus geen ruk meer aan.

Like a Bol

nieuw

• View Profile
« Reply #13 on: July 11, 2012, 12:06:42 am »
Ik ben het volledig eensch met Bollieboy!

Mw

• Lamborghini Gallardo Driver
  • Drive hybrid, I need your gas!
    • View Profile
« Reply #14 on: July 11, 2012, 12:21:39 pm »
Dat vinden er zo veel :P