Total Members Voted: 80
Voting closed: November 07, 2006, 10:24:16 pm
Mening veranderd! WEG WEG WEG!
Quote from: CHiNo4ReaL on November 01, 2006, 11:13:04 amQuote from: Leon on October 31, 2006, 10:53:32 pmBlijven, als deze eraf gaat kan wat mij betreft de Flying Spur er ook af, daar krijg ik minder blije gevoelens bij dan bij deze! Ubervette bak, vet blok en gewoon stijl Maar een Flying spur is een Bentley =)Dit is een "Volkswagen".Van mij mag hij weg, niet bijzonder ook al is hij groot, met een dik blok, het blijft een "VolkswagenEen Bentley is ook een Volkswagen Maar zoals MrMister zegt; Bentley is een klasse apart; in prijs, comfort, kracht, uiterlijk enz.
Quote from: Leon on October 31, 2006, 10:53:32 pmBlijven, als deze eraf gaat kan wat mij betreft de Flying Spur er ook af, daar krijg ik minder blije gevoelens bij dan bij deze! Ubervette bak, vet blok en gewoon stijl Maar een Flying spur is een Bentley =)Dit is een "Volkswagen".Van mij mag hij weg, niet bijzonder ook al is hij groot, met een dik blok, het blijft een "Volkswagen
Blijven, als deze eraf gaat kan wat mij betreft de Flying Spur er ook af, daar krijg ik minder blije gevoelens bij dan bij deze! Ubervette bak, vet blok en gewoon stijl
Heel snel weg deze, fokking lelijke, smerige, uitgerekte Passat.