May 28, 2017, 06:29:08 pm

Author Topic: Forum/Site ideeŽn topic deel 4  (Read 82615 times)

Hardstyler

• Lamborghini Gallardo Driver
  • DROP IT, POKE IT, STRETCH IT, ROLL IT!
    • View Profile
Re: Forum/Site ideeŽn topic deel 4
« Reply #765 on: March 29, 2016, 10:48:55 am »
Met minder dan 2 foto's wordt je spot toch wel verwijderd onder kwaliteit.

www.facebook.com/JeffreydeRuiterPhotography

OJ

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • OJPictures
« Reply #766 on: April 13, 2016, 11:57:13 am »
Veel facelifts worden tegenwoordig aangegeven, maar er zijn ook een hoop waar nog geen onderscheid gemaakt wordt.

Voorbeeld is:
Audi S8 D3/4

Bij de D3 is er een duidelijk verschil in de eerste en de tweede variant, het verschil bij de D4 is misschien wel minder te noemen. Toch heeft eerstgenoemde geen aparte categorie. Wellicht toch die optie maken. Evt wil ik daar wel mee helpen.

OJ

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • OJPictures
« Reply #767 on: April 19, 2016, 01:47:44 pm »
Nog eentje, jullie maken wel onderscheid in de plus pakketten van Audi. Maar wanneer een 997 Carrera S of een 991 Turbo een Aero pakket heeft is dat niet zo. Bij de laatste weet ik dat er ook een prestatieupgrade bij hoort. Maar ook de 997 Carrera is uiterlijk (GT3-achtige livery) toch wel extreem anders dan het gewone model. Wellicht ook hier aanpassingen in?

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #768 on: April 20, 2016, 12:07:27 pm »
Nog eentje, jullie maken wel onderscheid in de plus pakketten van Audi. Maar wanneer een 997 Carrera S of een 991 Turbo een Aero pakket heeft is dat niet zo. Bij de laatste weet ik dat er ook een prestatieupgrade bij hoort. Maar ook de 997 Carrera is uiterlijk (GT3-achtige livery) toch wel extreem anders dan het gewone model. Wellicht ook hier aanpassingen in?
Plus is bij Audi geen pakket, die staat ook echt als apart model in de line up, zie de S8. De aerokits van Porsche zijn een optie.

Jeroen

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #769 on: April 20, 2016, 12:07:54 pm »
Veel facelifts worden tegenwoordig aangegeven, maar er zijn ook een hoop waar nog geen onderscheid gemaakt wordt.

Voorbeeld is:
Audi S8 D3/4

Bij de D3 is er een duidelijk verschil in de eerste en de tweede variant, het verschil bij de D4 is misschien wel minder te noemen. Toch heeft eerstgenoemde geen aparte categorie. Wellicht toch die optie maken. Evt wil ik daar wel mee helpen.

Wat zijn de verschillen?

den325

• BMW M3 Driver
  • Ja, ja M3-driver ^
    • View Profile
« Reply #770 on: June 04, 2016, 09:48:21 pm »
Misschien naast een mogelijkheid om een vanaf datum te kiezen ook een mogelijkheid maken om een datum tot te kiezen?
BMW Individual

maxim380

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #771 on: July 14, 2016, 04:20:46 pm »
Wat ik zelf nog wel graag zou zien is een optie om op tuners te kunnen zoeken. Als je nu bijvoorbeeld gespotte Mansorys wil zien moet je eerst een merk invullen, en dan bij type Mansory invullen en dan de optie er onder aanklikken. Maar dan krijg je dus bijvoorbeeld alleen Ferrari's te zien, in plaats van alle merken die ze getuned hebben.
Het kan nu wel, maar dan moet je eerst een merk intypen en die dan handmatig uit de URL verwijderen.

OJ

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • OJPictures
« Reply #772 on: July 15, 2016, 03:28:34 pm »
Wat ik zelf nog wel graag zou zien is een optie om op tuners te kunnen zoeken. Als je nu bijvoorbeeld gespotte Mansorys wil zien moet je eerst een merk invullen, en dan bij type Mansory invullen en dan de optie er onder aanklikken. Maar dan krijg je dus bijvoorbeeld alleen Ferrari's te zien, in plaats van alle merken die ze getuned hebben.
Het kan nu wel, maar dan moet je eerst een merk intypen en die dan handmatig uit de URL verwijderen.

Ook voorstander van iets dergelijks.

JoŽl D.

• Bentley Continental GTC Driver
  • Alfa Romeo 155
    • View Profile
« Reply #773 on: July 17, 2016, 10:45:38 pm »
Is het een idee om bij het uploaden van een spot, eerst de foto's te uploaden voordat de spot online komt te staan? Wij hadden gisteren een Porsche 918 geupload, echter kwamen er maar 4 van de 8 foto's door. Omdat we echter niet 24 uur wilde wachten met opnieuw uploaden (eerste moment dat we weer tijd hadden om wat te uploaden) dachten we dat we hem wel opnieuw konden uploaden, de oude melden.

Dat dit niet de bedoeling is snappen wij ook wel, echter was dit niet gebeurd als we de mogelijkheid hadden om de foto's opnieuw konden uploaden. Dan heb je het probleem niet dat de helft mist.

loyers

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
« Reply #774 on: August 10, 2016, 09:08:57 pm »
zou er niet beter een regel komen dat je max. een aantal foto's moet hebben voor je spot van de dag kan hebben, zeker meer dan twee zoals nu in Oostenrijk. Zou eeen beter motivatie geven aan de mensen die de moeite doen om st spotten en de moeite doen om wat foto's op de site te krijgen

HansFXX

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #775 on: March 31, 2017, 10:02:56 am »
Ik wil iets voorleggen, ik zie heel vaak spots voorbij komen die al heel lang geleden zijn genomen en dan vraagt iemand was dat vandaag ? mijn idee is tijdens het uploaden van een spot de datum te vermelden wanneer de foto's zijn gemaakt, dan kan iedereen zien wanneer het was. Tevens is dit ook handig voor SVDD. :)

OJ

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • OJPictures
« Reply #776 on: April 10, 2017, 12:28:15 pm »
Bij het zoeken van een spot op kenteken krijg je altijd de melding of je een alert in wil stellen. Is het mogelijk om hiervan een melding te maken met een vinkje "laat deze melding niet weer zien". Zou een hoop keer die melding wegklikken schelen.