September 25, 2017, 01:01:21 am

Author Topic: Forum/Site ideeŽn topic deel 4  (Read 87124 times)

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
Forum/Site ideeŽn topic deel 4
« on: May 03, 2012, 11:16:03 am »
Heb je een idee voor de site of het forum? Of heb je andere issues met de functionaliteit van de site?

Deel die dan hier.

De volgende issues lopen nog:

- Ik had nog een ideetje: Dat je kan zien hoeveel mensen (procenten) op jou spot gestemt heeft

- Geen ster door belgische garageplaat op andere auto

- Het knopje meer spots op de fp verwijzen naar de 2e pagina van de spots. --> in behandeling

- Tekst details in Polaroid --> in behandeling

- Naam van plaats zichtbaar maken. Zonder mouse-on-over. --> in behandeling

- Bij het zoeken kon je toen de site gelanceerd werd bij 'Merk' bijvoorbeeld '456' invullen, toen kwam er een rijtje te staan met alle 456'en (456 GT, 456 Venice, 456M GT, 456M GT Scagliettie) en Ferrari, nu moet je eerst bij het merk Ferrari invullen en dan bij het model 456 invullen. Beetje omslachtig imo. --> uitgezet waarom dit terug veranderd is. Samen met stad/land.

- Bij het zoeken van bijvoorbeeld een 911 in een stad komen alle gespotte 911'en tevoorschijn, terwijl zo'n 911 helemaal niet in die stad gespot is. Het zou dus handiger zijn dat als je zoekt op 911, dat dan alleen de 911'en tevoorschijn komen die ook in die stad gespot zijn. --> in behandeling

- Als 1ste in je profiel bepalen of je dubbele spots wil zien. als je dat dus uit zet zie je nooit meer dubbele spots. --> in behandeling

- Komt die lijst nog terug van je spots, waar je kan zien hoeveel db9īs je gespot hebt enzovoort. Dat je gewoon weer in 1 klik bij die categorie autos komt? ---> in behandeling

- Zoeken op iets in nieuwsartikelinhoud.   --> We zijn bezig met een verbeterd zoeksysteem. Dit kan zeker nog weken duren. We hebben het genoteerd en zijn er dus mee bezig. Als het klaar is horen jullie dat.

- Filteren op primeur --> in behandeling.

- Mailtje bij verwijderen spot. Bug eruit halen. --> Systeem moet aangepast worden. Eerst naar profiel van spotter kijken, dan naar spot. Nu kijkt systeem alleen naar spot. --> in behandeling --> zeer waarschijnlijk opgelost

- per spotter een balk van merken en types en dan kan je zien hoeveel je er hebt gespot en andere spotters? --> in behandeling

- Is het mogelijk om bij je profiel te zetten in welke stad je de meeste spots uploadt. ---> in behandeling

« Last Edit: October 05, 2012, 10:02:10 am by Sander »
Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Jan Peek

• Porsche 911 Turbo Driver
    • View Profile
Re: Forum/Site ideeŽn topic deel 4
« Reply #1 on: May 03, 2012, 11:20:05 am »

Komt de spot update ook nog vast op de site te staan met datum zodat het wat meer opvalt?
En het is wel leuk als je gewoon ook elke spot uit elke stad gewoon door elkaar ziet staan in de spotupdate :)
« Last Edit: May 03, 2012, 11:34:22 am by Jan Peek »

WillemIII

• Klassiekermods
    • View Profile
« Reply #2 on: May 05, 2012, 11:37:38 pm »
Wat ik vandaag zag is als je per land kan stemmen voor svdd je een balkje ziet met waar je uit kunt ''kiezen'' oftewel wat er die dag in dat land geupload is. Dat zou ik graag weer bij elke pagina met spots zien :)
Maar dat is ongeveer hetzelfde als wat al in de OP staat :)

En Jan, dikke +1 voor dat idee!

Oh en dit is ook wel een beetje raar. Geupload op 13-08-2006 en het is spot van de dag op 13-06-2011. Dat klopt denk ik niet helemaal :P
« Last Edit: May 05, 2012, 11:42:21 pm by WillemIII »

Jan Peek

• View Profile
« Reply #3 on: May 07, 2012, 02:14:26 pm »
De volgende ideeen kunnen ook nog in de lijst.

Die ignorelijst van spotters waar van je de spots niet meer wil zien.

Spot update vast op de site staan met datum zodat het wat meer opvalt.

Balkje land weg halen zodat je sneller een spot kan opzoeken, je typt Amsterdam in en gelijk krijg je ''Netherlands, Amsterdam'' .
« Last Edit: May 07, 2012, 02:24:13 pm by Jan Peek »

Dave

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: May 09, 2012, 12:44:31 pm »
Zouden de kwaliteitsnormen van  de foto's op AG niet wat omhoog kunnen?
Nou je alles mag spotten ( niks meer dubbel is) lijkt me me een goed idee om wat meer de nadruk te leggen op wat betere foto's.
Wil geen spotters buiten sluiten, maar als voorbeeld zou ik graag deze spot willen geven die na mijn mening weinig/niks toevoegt gezien de foto's:
http://www.autogespot.nl/bmw-hamann-tycoon-evo-m/2012/05/09#img1

Mocht deze maatregel worden doorgevoegt word het misschien voor de ''kwaliteits spotters'' weer aantrekkelijk om spots te uppen. ( want die doen dat nu niet omdat hun spots te weinig views halen doordat er te veel spots met slechte kwaliteit overheen worden geupt.)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: May 09, 2012, 12:55:58 pm »
Wat houdt je tegen om spots aan te geven onder kwaliteit? Dan kijken wij wel of t kan of niet.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #6 on: May 09, 2012, 01:00:58 pm »
martijn

Ik denk dat hij bedoeld dat er wat kritischer gekeken kan worden naar de spots :)

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #7 on: May 09, 2012, 01:11:40 pm »
Wij zien de spots niet meer voor ze op de site komen hŤ. Dus het is nu aan de spotters om slechte kwaliteit en dergelijke te melden.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Jan Peek

• View Profile
« Reply #8 on: May 09, 2012, 07:14:34 pm »
2 ideeen:

- Een optie maken dat andere spotters een bepaalde spot die ze goede kwaliteit vinden hebben kunnen aanvinken en dat je zo op een gegeven moment kan filteren op kwaliteit spots? (je kan niet je eigen spot aanvinken)

- Eens per dag of per week een artikel maken over de spot met de beste foto's,

De Friezen Crew

• Audi RS4 Sedan Driver
  • Monte-Carlo
    • View Profile
« Reply #9 on: May 09, 2012, 07:17:17 pm »
2 ideeen:

- Een optie maken dat andere spotters een bepaalde spot die ze goede kwaliteit vinden hebben kunnen aanvinken en dat je zo op een gegeven moment kan filteren op kwaliteit spots? (je kan niet je eigen spot aanvinken)

En dan een artikel van de week met mooie foto's van een land per week ?
Quote from: NickBongio
JuliŽn is een lokaal fenomeen Den, dat wist je misschien nog niet maar hij is ‹ber beroemd!

Jan Peek

• View Profile
« Reply #10 on: May 11, 2012, 10:02:13 am »
2 ideeen:

Deze ideeen zijn nog niet behandeld :)

ThomasB

• BMW M3 Driver
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com//viewcars.php?spotter=hengelospotcrew
« Reply #11 on: May 17, 2012, 12:36:15 am »
Bij de vorige site was het handig wanneer je een bepaalde plaats uit het rijtje wilde kiezen, je de eerste paar letters van die plaats in kon typen en zo direct naar die plaats toe ging in het rijtje. Nu moet je helemaal scrollend zoeken naar de desbetreffende plaats. Lijkt mij persoonlijk erg handig als dat bij de nieuwe layout ook weer zo gaat werken :). Just my 2cents

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #12 on: May 17, 2012, 08:51:15 am »
Yes zowel die van Jan en als die van jou zijn wensen. We gaan nu eerst zorgen we genoeg performance hebben voor gumball
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Jan Peek

• View Profile
« Reply #13 on: May 17, 2012, 12:05:24 pm »
Yes zowel die van Jan en als die van jou zijn wensen. We gaan nu eerst zorgen we genoeg performance hebben voor gumball

Oke dus na de Gumball komen de veranderingen? :)

Succes met de Gumball ^O^

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #14 on: May 17, 2012, 07:40:47 pm »
Ja naar dat zal niet dr dag na de gumball zijn hŤ. Dus 4 weken na de gumball kan ook!