November 20, 2017, 12:47:06 pm

Author Topic: Centrale spotwaardigheidstopic deel 35  (Read 118634 times)

OJ

  • Ford Focus ST Driver
  • ****
  • Posts: 982
    • View Profile
    • OJPictures
Re: Centrale spotwaardigheidstopic deel 35
« Reply #1155 on: July 25, 2017, 10:28:07 pm »
Is er een reden dat de RS7 Performance wel een eigen categorie heeft en de RS6 C7 Performance niet?

Vraag ik me ook af, zoals de BMW M5 F10 heeft ook een aparte categorie voor de Performance versie, wat overigs gewoon een optie is.
Maar zoals M3 F80 Carbon/Competition pack mag niet apart staan, want trouwens die pakketten geben meer pk's geven aan de motor.

Het zou idd niet gek zijn als hier even naar gekeken wordt. Bij bijvoorbeeld de Huracan en de 991 Turbo heb je een (zichtbaar) performance pakket. Deze worden niet apart genoemd. Maar bij de 991 GT2 RS en de 918 wordt er een aparte naam voor een fabriekspakket gemaakt. Ik zou als AG zijnde uberhaupt alleen degene die uiterlijk zichtbaar zijn vermelden.

loyers

  • Ford Focus ST Driver
  • ****
  • Posts: 819
    • View Profile
Re: Centrale spotwaardigheidstopic deel 35
« Reply #1156 on: August 11, 2017, 06:02:21 pm »
Wordt het niet eens tijd dat de 997 carrera's van de site verdwijnen ?

phallyka

  • Fiat Panda Driver
  • Posts: 38
    • View Profile
Re: Centrale spotwaardigheidstopic deel 35
« Reply #1157 on: September 25, 2017, 07:57:04 am »
Is een Vielhauser Mensch VM 77 spotwaardig?


thai porn