August 22, 2017, 06:42:11 pm

Author Topic: Spotters bijeenkomst Roermond Outlet  (Read 26737 times)

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
Re: Spotters bijeenkomst Roermond Outlet
« Reply #30 on: February 11, 2012, 11:48:54 pm »
2e keer van dit jaar misschien ja, maar daar gaat het nu niet om.
Punt is gewoon dat jullie heet er zelf naar gemaakt hebben, als jullie nou gewoon netjes hadden overlegd met de bewaking was er geen probleem geweest.

Arcen_gespot

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #31 on: February 11, 2012, 11:50:55 pm »
2e keer van dit jaar misschien ja, maar daar gaat het nu niet om.
Punt is gewoon dat jullie heet er zelf naar gemaakt hebben, als jullie nou gewoon netjes hadden overlegd met de bewaking was er geen probleem geweest.

scheelt dat we dat al gedaan hadden en zij ons uit begonne te schelden, en dit is de 2e keer in m`n leven dat ik daar kom, de vorige keer had ik wel 3 spots

nieuw

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
« Reply #32 on: February 11, 2012, 11:51:05 pm »
Heb je al een datum?

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #33 on: February 11, 2012, 11:51:57 pm »
Ik kom!

nieuw

• View Profile
« Reply #34 on: February 11, 2012, 11:53:10 pm »
Fabrizio - Sjiek is miech dat

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #35 on: February 11, 2012, 11:53:32 pm »
Maar ze beginnen niet voor niets met schelden, vooral niet als er al duizenden meldingen aan vooraf zijn gegaan.
Het is nu "te laat" om het nog goed te kunnen praten. Laat het rusten man, het zijn maar auto's. Het is veel specialer als je onverwachts tegen komt, dan dat je ze gaat "opzoeken" of naar een plaats gaat waarvan je weet dat je spotcount hebt.

Xantijn, helden nummer, hoe kom je daar ineens bij? :+

nieuw

• View Profile
« Reply #36 on: February 11, 2012, 11:56:06 pm »
Roermond is Limburg toch? Dus die bewakers moeten hebben gedacht: Sjiek is miech dat!

Stratos

• Frontpage-crew
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve

Arcen_gespot

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: February 11, 2012, 11:58:09 pm »
Maar ze beginnen niet voor niets met schelden, vooral niet als er al duizenden meldingen aan vooraf zijn gegaan.
Het is nu "te laat" om het nog goed te kunnen praten. Laat het rusten man, het zijn maar auto's. Het is veel specialer als je onverwachts tegen komt, dan dat je ze gaat "opzoeken" of naar een plaats gaat waarvan je weet dat je spotcount hebt.

voor mij is het puur voor de foto`s, en dan hebbe hun het meteen over op internet zetten, zal mij wat boeie al houd ik ze alleen voor mezelf, maja dan beginne ze nog te zeike, kutmensen

is hetzelfde als je ineens niet meer in de pc hoofdstraat zou mogen spotte
« Last Edit: February 12, 2012, 12:00:05 am by Arcen_gespot »

nieuw

• View Profile
« Reply #39 on: February 12, 2012, 12:00:39 am »
Tja, tis een kwestie van geduld, tot heel Holland Limburgs lult lalala!

Maar ik ben er graag bij bij de bijeenkomst. Zorg jij voor koek en zoopie? Gaan we dan ook meedoen met het kampioenschap klumpkes werpen?? :D

Pc hoofdstraat is trouwens openbaar terrein, dat parkeerterrein is waarschijnlijk privé grond, en daar mag de eigenaar zelf bepalen wat er mag en wat niet. Je moet voor de gein eens naar amerika gaan, daar mag je in geen enkele parkeergarage foto's maken..
« Last Edit: February 12, 2012, 12:05:58 am by nieuw »

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #40 on: February 12, 2012, 12:03:35 am »

voor mij is het puur voor de foto`s, en dan hebbe hun het meteen over op internet zetten, zal mij wat boeie al houd ik ze alleen voor mezelf, maja dan beginne ze nog te zeike, kutmensen

Nou, voor de foto's kun je het beter laten, vind er geen ene drol aan, alles staat ingeparkeerd dus een nette/mooie foto kun je er toch niet snel maken, maar ik weet wat je bedoeld...

En tja, een parkeerplaats vergelijken met een stad c.q straat vind ik niet echt kloppen. maar dat kan geheel aan mij liggen. :P

_O-:D Klumpkes werpen, Bewakers die denken:"Sjiek is miech dat". Heerlijk :')
Helaas is Fabrizio een Maastrichtenaar, wat je kunt horen aan "Iech" want in roermond zeggen ze "Ich" en "mich"
en in venlo is het "Ik" enzzzzz blablabla.
« Last Edit: February 12, 2012, 12:05:18 am by Rody »

Arcen_gespot

• Fiat Panda Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: February 12, 2012, 12:05:23 am »

Nou, voor de foto's kun je het beter laten, vind er geen ene drol aan, alles staat ingeparkeerd dus een nette/mooie foto kun je er toch niet snel maken, maar ik weet wat je bedoeld...

En tja, een parkeerplaats vergelijken met een stad c.q straat vind ik niet echt kloppen. maar dat kan geheel aan mij liggen. :P

het gaat ook alleen even om het idee, pas maar op dalijk word je nog opgepakt wegens spotten

Rody

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: February 12, 2012, 12:07:47 am »
Je trekt het nu wel heel erg uit het verband he?
Er staat heel duidelijk aan het begin van de parkeer plaats dit bord:

Hier hoor je je aan te houden. Wat er op een OPENBARE straat gebeurd is een ander verhaal.

Overigens lijk je nu net Occupy. :')

Egzon.

• Testkonijnen
  • Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • *
  • (°o\_!_/o°)
    • View Profile
    • Flickr.com
« Reply #43 on: February 12, 2012, 12:08:35 am »
 holy _O-

nieuw

• View Profile
« Reply #44 on: February 12, 2012, 12:10:55 am »
holy _O-
Naise arcen_gespot wordt nu al heilig verklaard! Zie je het wordt gewaardeerd als mensen een meeting op poten zetten. Geep up the good work guys!