April 29, 2017, 05:25:27 pm

Author Topic: Neu: Alfa Romeo Giulietta  (Read 18570 times)

Wesley.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • Fotobureau Wesley Steenbergen
Neu: Alfa Romeo Giulietta
« on: February 06, 2012, 01:33:36 pm »
Sinds enkele weken in het trotse bezit van een Opel Corsa C, een 3-deurs. M'n eerste auto. Dus dan verdient mijn slopeltje ook een topic  :engel:

Betreft dus een handgeschakelde Opel Corsa C 3-d 1.2 (1.229cc) Twinport uit '05 met 68k op de teller. Hij heeft 80 pk, gemiddeld verbruik van 17 km op een liter, 110 nm / 4000 tpm, 0 naar 100 in 12,4 sec.

Opties zitten er ook op, al is 'ie redelijk kaal. Maar daar hoor je mij niet over klagen. Vind het prima zo:
-Cruise Control (al heb ik geen idee hoe die werkt, nog)
-Airco
-ABS
-Radio-CD
-Stuurwiel :+
-Hoofdsteunen achter

Zonet wat pics gemaakt, met de nadruk op 'wat'. Wilde een shootje doen, maarja die sneeuw op een lege parkeerplaats, kon het toch niet laten... zeker niet toen er twee lesauto's kwamen die precies hetzelfde gingen doen :P

:)
« Last Edit: November 22, 2014, 08:56:42 pm by Wesley. »

Jeroen B.

• Audi RS4 Sedan Driver
    • View Profile
    • Flickr
Re: Opel Corsa C by Wesley
« Reply #1 on: February 06, 2012, 01:34:53 pm »
Ziet er netjes uit ^O^ Veel plezier met je eerste auto :)
Automotive Facebook Page

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #2 on: February 06, 2012, 01:35:13 pm »
Lekker hoor! Leuk kleurtje ook!

Wesley.

• View Profile
« Reply #3 on: February 06, 2012, 01:42:28 pm »
Ziet er netjes uit ^O^ Veel plezier met je eerste auto :)
Lekker hoor! Leuk kleurtje ook!
Dank dank, kleurtje is inderdaad fijn :) Was heel hard aan het twijfelen of ik het mooi vond, in de showroom vond ik het een beetje raar ogen en toen ie buiten gezet was voor proefrit was het donker. Dan is het net paars. Toch gekocht, gelukkig maar :)

Gijs.

• Mercedes SLR Mclaren Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: February 06, 2012, 01:56:49 pm »
Mooie kleur!

Roy.

• Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #5 on: February 06, 2012, 02:12:22 pm »
Leuk ding, kleur is erg mooi indd!

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • Automotive Terror Art
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #6 on: February 06, 2012, 06:16:28 pm »
Prachtige kleur man! Je gaat er veel plezier mee hebben! Ondanks dat het een klein ding was, heb ik er toch een hoop plezier aan gehad!

Focus Automotive Art
Quote from: Egzon.
over geld wordt niet gesproken, dat is er gewoon

MrMister

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • The Evolution Theory!
    • View Profile
« Reply #7 on: February 06, 2012, 06:42:16 pm »
Erg mooie kleur dat zeker, maar ben je niet bang dat het vermogen wat te weinig wordt op den duur, 0-100 in 12,4 seconden is best lang vind ik. Hoe dan ook, veel plezier ermee!

Wesley.

• View Profile
« Reply #8 on: February 06, 2012, 06:49:32 pm »
Prachtige kleur man! Je gaat er veel plezier mee hebben! Ondanks dat het een klein ding was, heb ik er toch een hoop plezier aan gehad!

Erg mooie kleur dat zeker, maar ben je niet bang dat het vermogen wat te weinig wordt op den duur, 0-100 in 12,4 seconden is best lang vind ik. Hoe dan ook, veel plezier ermee!
Neh, 12,4 valt wel mee hoor. Zijn genoeg a-label hokken die er langer over doen(Aygo, C1, 107 --> 14.2,  Agila/Splash--> 14.7) Anyway, het kan altijd trager. Bij het stoplicht blijf ik niet achter bij de rest, zit over het algemeen bij de snellere 'optrekkers'. En ik heb niet echt het gevoel dat het echt 12.4 seconde duurt, dus nee ik vind het wel prima zo. :)
« Last Edit: February 06, 2012, 06:54:25 pm by Wesley. »

Jeremy

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Enjoy life.
    • View Profile
« Reply #9 on: February 06, 2012, 09:43:15 pm »

Neh, 12,4 valt wel mee hoor. Zijn genoeg a-label hokken die er langer over doen(Aygo, C1, 107 --> 14.2,  Agila/Splash--> 14.7) Anyway, het kan altijd trager. Bij het stoplicht blijf ik niet achter bij de rest, zit over het algemeen bij de snellere 'optrekkers'. En ik heb niet echt het gevoel dat het echt 12.4 seconde duurt, dus nee ik vind het wel prima zo. :)

gewoon een dubbele turbo eropschroeven :Y

:+

I-Go

• Mercedes SLK55 AMG Driver
  • T-Jet
    • View Profile
« Reply #10 on: February 06, 2012, 09:47:20 pm »
Mooie auto om mee te beginnen :)
DON'T DREAM YOUR LIFE, LIVE YOUR DREAM

Wesley.

• View Profile
« Reply #11 on: February 06, 2012, 09:47:57 pm »

gewoon een dubbele turbo eropschroeven :Y

:+
Of gewoon chippen, schijnt ook door Opel zelf te kunnen. Althans, bij Toyota kregen we te horen dat ik ook gewoon een Toyota had kunnen kopen waar ze dan een kastje in zouden kunnen zetten zodat ie wat vlotter gaat. Ging toen om een oude Yaris. Dat is wel iets waar ik nog wel aan wil beginnen, chippen, maar eerst kijken hoe dit rijdt. Kan altijd nog zoiets laten doen, zolang het maar kleine wijzingingen zijn :)

Wesley.

• View Profile
« Reply #12 on: February 14, 2012, 09:46:20 am »
Zeau... Gisteren lichtmetalen velgen besteld bij de dealer, danwel Toyota ivm connecties (hehehe). Ook gelijk winterbanden erbij, maar die gaan er niet onder. Maandag worden mn zomerbanden van staal gehaald en op LM gezet, winterbanden op staal en gaan de zomerbanden er direct weer onder :)

KoenM

• Corvette C6 Z06 Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #13 on: February 14, 2012, 12:55:14 pm »
Hoeveel inch lichtmetaal heb je gekocht dan?
15 ofzo?

Wesley.

• View Profile
« Reply #14 on: February 14, 2012, 02:59:09 pm »
Hoeveel inch lichtmetaal heb je gekocht dan?
15 ofzo?
Nee 14 inch maar