August 24, 2017, 10:46:22 am

Author Topic: 1969 Mustang Mach 1  (Read 12651 times)

Steef

• Renault Megane RS Driver
  • '90 MX-5 Miata
    • View Profile
1969 Mustang Mach 1
« on: January 29, 2012, 09:18:16 pm »
Onlangs zat ik eens wat oude berichten van mezelf op het forum terug te lezen, en betrap mezelf er op dat de woorden “buurman” en “Mustang” vaak samen in één post te vinden zijn. (maar ja, waar het hart vol van is.. :+)
Sinds juli 2011 is dit het nieuwe speeltje van mijn buurman. Ik heb het geluk regelmatig plaats te mogen nemen op de passagiersstoel, met als gevolg daarvan een gigantisch archief met foto’s van dezelfde wagen. Na de afgelopen maanden hier en daar met wat kiekjes gestrooid te hebben, heb ik nu een kleine selectie gemaakt uit wat series.
Over een maand of 3 gaat de evenemententijd weer beginnen, dus ik hoop dat ik tegen die tijd weer wat updates aan dit topic toe kan voegen.

Mark Nauta

• Bugatti EB110 Driver
  • "Wer zu schnell rein will, kommt zu langsam raus"
    • View Profile
    • MarkNauta.nl
Re: 1969 Mustang Mach 1
« Reply #1 on: January 29, 2012, 10:47:06 pm »
Foto 6 en 9 zijn de mooiste. Ik mis echter detailfoto's en foto's van het interieur of het fijne blok.

De foto's bij de Brienenoord zijn lastig i.v.m. de lichtval. Ook vind ik de witte rand op de band niet bij de auto passen. Ik hoop dat de laatste foto's, de meest recente zijn.

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • foto's
« Reply #2 on: January 30, 2012, 03:40:50 pm »
Erg mooie foto's. Leuk gebruik gemaakt van de locatie onder de Brienenoordbrug, staat ook nog op mijn lijstje. Waar zijn die andere locaties?

Sturrus

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: January 30, 2012, 04:11:45 pm »
Zeer nette platen. Van de laatste locatie heb je ook erg goed gebruik gemaakt.
Ik zal alleen ook nog wel wat foto's willen zien waar het contrast tussen auto en achtergrond erg groot is. Dus met een donkere achtergrond. Dan springt de auto naar mijn idee er wat meer uit.

Stratos

• Frontpage-crew
  • Ferrari 599 GTB Fiorano Driver
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
« Reply #4 on: January 30, 2012, 05:28:14 pm »
Mooie foto's, en wat een gave auto is het toch! :D

Steef

• Renault Megane RS Driver
  • '90 MX-5 Miata
    • View Profile
« Reply #5 on: January 30, 2012, 06:57:54 pm »
Ook vind ik de witte rand op de band niet bij de auto passen. Ik hoop dat de laatste foto's, de meest recente zijn.
De foto's zijn in volgorde van oud naar nieuw. De eerste serie is van eind juli, de tweede van eind augustus en de derde van begin november. De banden zitten er nog op van de vorige eigenaar.
M'n buurman vindt het zelf ook niet mooi, maar hij vind het daarnaast ook zonde om goede banden te vervangen voor nieuwe, eerst deze maar oprijden dus. :P
Op de laatste foto's zijn de banden ingesmeerd met bandenzwart. Leuk voor even, maar zodra het nat wordt kun je het weer opnieuw invetten. Als je goed kijkt zie je de witte streep er ook wat doorheen komen op foto #8

Erg mooie foto's. Leuk gebruik gemaakt van de locatie onder de Brienenoordbrug, staat ook nog op mijn lijstje. Waar zijn die andere locaties?
De tweede serie is vlakbij het vliegveld van Antwerpen. Voor een meeting van de Belgische Mustangclub was het terrein deels gereserveerd. Normaal gesproken kun je hier niet zomaar komen geloof ik, maar door die meeting waren we al door de toegangspoorten heen, dus toen zijn we buiten het zicht om even wat verder doorgereden. Die gebouwen waren remises en opslagplaatsen voor kleine vliegtuigjes meen ik.
En die serie in het bos is in het Mastbos in Breda. Toevallig was er één van de slagbomen kapot die de weg blokkeren, dus die slagboom even open gemaakt. Konden er toen met max. 5 cm aan beide kanten net doorheen :P

Thanks voor de reacties verder  :D

PacmanShoots

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #6 on: March 31, 2012, 12:02:30 pm »
forest pics are epic!!!
In Chernobyl is the spring ... the grass is becoming more and more blue and the birds in the bushes barking ...